Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seyma Uyar
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
6
2
Yayın
0
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
Fen Bilimlerine Yönelik Öğrenme Modelinin Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi: PISA 2015 Örneği
Yazarlar:
Şeyma Uyar
,
Gülden Kaya Uyanık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2570
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1606
0
FAVORİ
1606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Performans Görevinin Değerlendirilmesine İlişkin Bir Üçleme: Öz, Akran ve Öğretim Üyesi Değerlendirmesi
Yazarlar:
Şeyma Uyar
, Kenan Demir, Burcu Aksekioğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1131
0
FAVORİ
1131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kastamonu Education Journal
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Fen Bilimlerine Yönelik Öğrenme Modelinin Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi: PISA 2015 Örneği
Yazarlar:
Şeyma Uyar
,
Gülden Kaya Uyanık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2570
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1606
6
ATIF
0
FAVORİ
1606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat