Süreyya Karsu profil resmi
Süreyya Karsu Prof. Dr. BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 5 Hakemlik 14 TR Dizin Atıf 8
5 Yayın
14 Hakemlik
8 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

DENİM PAZARINDA MARKA KONUMLANDIRMALARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Şakir Erdem , Süreyya Karsu , Emre Memiş, Oğuz Yıldız
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3961

0

1

3961

ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN MARKA KİŞİLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI, İSTANBUL İLİNDE BİR UYGULAMA
Yazarlar: Şakir Erdem , Süreyya Karsu , Nazlı Sinem Sertkaya, Tülay Yıldız
Yayın Bilgisi: 2012 , Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1628

0

1

1628

0

1

531

0

1

207

Yayınlar

1

207

DENİM PAZARINDA MARKA KONUMLANDIRMALARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Şakir Erdem , Süreyya Karsu , Emre Memiş, Oğuz Yıldız
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3961

1

3961

ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN MARKA KİŞİLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI, İSTANBUL İLİNDE BİR UYGULAMA
Yazarlar: Şakir Erdem , Süreyya Karsu , Nazlı Sinem Sertkaya, Tülay Yıldız
Yayın Bilgisi: 2012 , Öneri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1628

1

1628

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.