Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tercan Yıldırım
Doç. Dr.
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
Yayın
7
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
7
7
Yayın
18
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Dışı Öğrenme
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi
Tarih Eğitimi
Sosyoloji Eğitimi
Kapsayıcı Eğitim
Tarih Metodolojisi
Tarihçilik Eğitimi
Tarih Politikası
Tarih Teorisi
Kurum
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri Dersine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Eray Alaca
,
Tercan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1299546
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
296
0
FAVORİ
296
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarih Öğretimini Çarpıtmanın Meşru Gerekçeleri Olabilir Mi?
Yazarlar:
Tercan Yıldırım
,
Fatih Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
440
0
FAVORİ
440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Okul Dışı Öğrenmeye Yönelik Farkındalıkları, Bilişsel Yapıları ve Uygulama Durumları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Ümmügülsüm Torun
,
Tercan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1081125
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1444
0
FAVORİ
1444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Tarih Ders Kitaplarında Edebî Ürünlerin Kullanımı
Yazarlar:
Hamza Yakar
,
Tercan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.907105
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1076
0
FAVORİ
1076
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarih Öğretmen Adaylarının Programdaki Değerlere İlişkin Değer Hiyerarşileri, Gerekçeleri ve Önerileri
Yazarlar:
Tercan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.404219
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1604
0
FAVORİ
1604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Cumhuriyet Döneminde “Biz”in İnşası: Tarih Ders Kitapları Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Tercan Yıldırım
,
Ahmet Şimşek
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1990
0
FAVORİ
1990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarih Ders Kitaplarında “Öteki” Kurgusu: 1930’lı Yıllar Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Tercan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185590
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1704
0
FAVORİ
1704
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Turkish History Education Journal
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Asya Studies
İstanbul Eğitim Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
tarihyazımı
Turkish History Education Journal
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Okul Dışı Öğrenmeye Yönelik Farkındalıkları, Bilişsel Yapıları ve Uygulama Durumları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Ümmügülsüm Torun
,
Tercan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1081125
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1444
1
ATIF
0
FAVORİ
1444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Tarih Ders Kitaplarında Edebî Ürünlerin Kullanımı
Yazarlar:
Hamza Yakar
,
Tercan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.907105
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1076
2
ATIF
0
FAVORİ
1076
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarih Öğretmen Adaylarının Programdaki Değerlere İlişkin Değer Hiyerarşileri, Gerekçeleri ve Önerileri
Yazarlar:
Tercan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.404219
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1604
4
ATIF
0
FAVORİ
1604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat