Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tolga Erdogan
Prof. Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
9
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
46
9
Yayın
4
Hakemlik
46
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
İlköğretim
Yaratıcı Drama Eğitimi
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Özyeterlik İnançlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Tolga Erdogan
,
Caner Özdemir
,
Merve Ataş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1082265
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
514
0
ATIF
1
FAVORİ
514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effect of Dialogic Reading Practices Under the Guidance of Teachers and Parents on the Fluent Reading Skills of Primary School 2nd Grade Students
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tolga Erdogan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
DOI: 10.31704/ijocis.1498682
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
380
0
FAVORİ
380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve ebeveyn rehberliğinde yapılan etkileşimli okuma uygulamalarının ilkokul öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine etkisi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tolga Erdogan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1316655
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
849
0
FAVORİ
849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Özyeterlik İnançlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Tolga Erdogan
,
Caner Özdemir
,
Merve Ataş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1082265
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
514
1
FAVORİ
514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıklarının Belirlenmesi: Bir Karma Yöntem
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tolga Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.650972
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3444
0
FAVORİ
3444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Değerler Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Onur Batmaz
,
Tolga Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3594
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2353
0
FAVORİ
2353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonu ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Tolga Erdogan
,
Özge Erdoğan
,
Fatma Gül Uzuner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.387462
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3929
0
FAVORİ
3929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF VE TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAZMA KAYGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Dilan Kalaycı
,
Tolga Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.302303
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1958
0
FAVORİ
1958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İLKOKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN ÖZ YETERLİK İNANÇLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar: Caner Özdemir,
Tolga Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304637
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3261
0
FAVORİ
3261
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma-Yazmaya Hazırlığa Yönelik Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Tolga Erdoğan
,
Şenay Özen Altınkaynak
,
Özge Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1878
0
FAVORİ
1878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Öğretmen ve ebeveyn rehberliğinde yapılan etkileşimli okuma uygulamalarının ilkokul öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine etkisi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tolga Erdogan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1316655
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
849
3
ATIF
0
FAVORİ
849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıklarının Belirlenmesi: Bir Karma Yöntem
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tolga Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.650972
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3444
5
ATIF
0
FAVORİ
3444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Değerler Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Onur Batmaz
,
Tolga Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3594
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2353
17
ATIF
0
FAVORİ
2353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonu ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Tolga Erdogan
,
Özge Erdoğan
,
Fatma Gül Uzuner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.387462
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3929
7
ATIF
0
FAVORİ
3929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF VE TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAZMA KAYGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Dilan Kalaycı
,
Tolga Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.302303
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1958
5
ATIF
0
FAVORİ
1958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İLKOKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN ÖZ YETERLİK İNANÇLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar: Caner Özdemir,
Tolga Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304637
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3261
9
ATIF
0
FAVORİ
3261
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat