Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ergün Yurtbakan
Doç.
UŞAK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
35
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
50
TR Dizin Atıf
103
35
Yayın
22
Hakemlik
50
CrossRef Atıf
103
TR Dizin Atıf
0000-0001-8811-6320
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Temel Eğitim
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Kurum
UŞAK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
2023 EĞİTİM VİZYON BELGESİNDE YER ALAN ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİMLERİ İLE İLGİLİ POLİTİKALARIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Salih Akyıldız
,
Ergün Yurtbakan
, Ramazan Tok
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1345
0
ATIF
1
FAVORİ
1345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusuna Yönelik Çözümleri ve Çözümde Kullandıkları Modeller
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
, Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.746656
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1138
0
ATIF
1
FAVORİ
1138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zeka Oyunları Etkinliğinin İlkokul Öğrenci Ebeveynlerinin Okul Algılarına ve Katılımlarına Etkisi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Salih Akyıldız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1130848
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
708
0
ATIF
1
FAVORİ
708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli İlkokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimleri, Kaygıları ve Tutumlarında Scratch Kodlama Programının Etkisi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1130994
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
795
4
ATIF
1
FAVORİ
795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of STEM activities on mathematical problem posing skills of gifted primary school students
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
430
0
ATIF
1
FAVORİ
430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Rutin Olmayan Problemleri Çözmede Kullandıkları Stratejiler
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.1600505
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
41
0
FAVORİ
41
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkileşimli Okumanın İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Tutum ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1396108
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
95
0
FAVORİ
95
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Etkileşimli Okuma Uygulamasında Sordukları Soruların CROWD Tekniğine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Dilara Yılmaz
,
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1506508
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
65
0
FAVORİ
65
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Writing Skills, Writing Self-Efficiacy, and Writing Motivation of Gifted Students Enrolled in Science and Art Centers (SACs)
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
, Abdülkadir Bektaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1397418
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
281
0
FAVORİ
281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 2. Sınıf Öğrenci Ebeveynlerinin Okul Algılarında ve Katılımlarında Etkileşimli Okuma
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
291
1
FAVORİ
291
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Babaların Okul Öncesi Dönem Çocuklarıyla Birlikte Okuma Tutumları ile Çocuk Baba İlişkisi Arasındaki Durum
Yazarlar:
Ahmet Kenan Kavgacı
,
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1436413
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
312
1
FAVORİ
312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Dialogic Reading Practices Under the Guidance of Teachers and Parents on the Fluent Reading Skills of Primary School 2nd Grade Students
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tolga Erdogan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
DOI: 10.31704/ijocis.1498682
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
377
0
FAVORİ
377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Kültürel Miras Unsurları Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Onur Batmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1359807
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
502
0
FAVORİ
502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf, Okul Öncesi ve Özel Eğitim Öğretmenlerinin Etkileşimli Okuma Uygulama Öz Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1396797
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
697
0
FAVORİ
697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve ebeveyn rehberliğinde yapılan etkileşimli okuma uygulamalarının ilkokul öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine etkisi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tolga Erdogan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1316655
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
846
0
FAVORİ
846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri ile Yazmaya Yönelik Duyuşsal Özellikleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1275615
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1288
0
FAVORİ
1288
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effectiveness of the SACs Support Education Program: Motivation and attitude towards primary school level courses designed for the gifted
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Onur Batmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1258298
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
507
0
FAVORİ
507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of STEM activities on mathematical problem posing skills of gifted primary school students
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
430
1
FAVORİ
430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zeka Oyunları Etkinliğinin İlkokul Öğrenci Ebeveynlerinin Okul Algılarına ve Katılımlarına Etkisi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Salih Akyıldız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1130848
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
708
1
FAVORİ
708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞMESİNDE VE DEĞERLER EĞİTİMİNDE RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARIYLA YAPILAN ÇOCUKLAR İÇİN FELSEFENİN ETKİSİ
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1091403
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
687
0
FAVORİ
687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Türkçe, Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Kültürel Miras Unsurları Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Onur Batmaz
,
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1115153
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1421
0
FAVORİ
1421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PANDEMİDE YÜZ YÜZE EĞİTİME BAŞLAYAN İLKOKUL 1. SINIF ÖĞRENCİLERİNE İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ SÜRECİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1151173
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
709
0
FAVORİ
709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Problem Posing Skills of Gifted and Non-gifted Primary School Students
Yazarlar:
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
,
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1185364
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
133
0
FAVORİ
133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜST BİLİŞSEL FARKINDALIKLARININ GELİŞİMİNDE KODLAMA EĞİTİMİNİN ETKİSİ
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1101405
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
725
0
FAVORİ
725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Soru Sorma Becerilerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1106775
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1064
0
FAVORİ
1064
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli İlkokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimleri, Kaygıları ve Tutumlarında Scratch Kodlama Programının Etkisi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1130994
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
795
1
FAVORİ
795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1001639
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
917
0
FAVORİ
917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-PANDEMİ DÖNEMİNDE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN CANLI DERSLE MATEMATİK ÖĞRETİMİ DENEYİMLERİ
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.822566
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
854
0
FAVORİ
854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğrenci Annelerinin Etkileşimli Okuma Deneyimleri
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
, Elif Gül Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1067697
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1443
0
FAVORİ
1443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusuna Yönelik Çözümleri ve Çözümde Kullandıkları Modeller
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
, Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.746656
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1138
1
FAVORİ
1138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticisi ve Öğretmenlerin Koronavirüs Salgını İle İlgili Görüşleri, Sürecin Tutum ve Davranışlarına Etkileri ve Uzaktan Eğitim Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Salih Akyıldız
,
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.848566
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
794
0
FAVORİ
794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aile Okul Algısı ve Katılımı Ölçeği: Bir Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Salih Akyıldız
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.686853
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1123
0
FAVORİ
1123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Motivasyonlarında ve Problem Kurma Becerilerinde Etkileşimli Okumanın Etkisi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1322
0
FAVORİ
1322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıklarının Belirlenmesi: Bir Karma Yöntem
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tolga Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.650972
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3440
0
FAVORİ
3440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkileşimli Okuma: Bir İçerik Analizi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.642138
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3251
0
FAVORİ
3251
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2023 EĞİTİM VİZYON BELGESİNDE YER ALAN ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİMLERİ İLE İLGİLİ POLİTİKALARIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Salih Akyıldız
,
Ergün Yurtbakan
, Ramazan Tok
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1345
1
FAVORİ
1345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ TUTUMLARININ UYGULAMALARI İLE KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
, Taner Altun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-524876
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2452
0
FAVORİ
2452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KILAVUZ KİTAPLARIN GEREKLİLİĞİ HAKKINDA SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Lale Cerrah Özsevgeç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1399
0
FAVORİ
1399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TAŞIMALI EĞİTİMLE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN BAŞARILARINA İLİŞKİN EĞİTİMCİLERİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Taner Altun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
DOI: 10.21733/ibad.460200
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2478
0
FAVORİ
2478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNDEKİ BAŞARILARINI ARTTIRILMA YOLLARI KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
, Eda Sesli
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18219
0
FAVORİ
18219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Gifted Education and Creativity
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Temel Eğitim
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
Kurul Üyeliği
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Social Science Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Temel Eğitim
Trakya Eğitim Dergisi
YOBÜ Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Sınıf, Okul Öncesi ve Özel Eğitim Öğretmenlerinin Etkileşimli Okuma Uygulama Öz Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1396797
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
697
1
ATIF
0
FAVORİ
697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve ebeveyn rehberliğinde yapılan etkileşimli okuma uygulamalarının ilkokul öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine etkisi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tolga Erdogan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1316655
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
846
3
ATIF
0
FAVORİ
846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri ile Yazmaya Yönelik Duyuşsal Özellikleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1275615
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1288
1
ATIF
0
FAVORİ
1288
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effectiveness of the SACs Support Education Program: Motivation and attitude towards primary school level courses designed for the gifted
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Onur Batmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1258298
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
507
1
ATIF
0
FAVORİ
507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞMESİNDE VE DEĞERLER EĞİTİMİNDE RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARIYLA YAPILAN ÇOCUKLAR İÇİN FELSEFENİN ETKİSİ
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1091403
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
687
1
ATIF
0
FAVORİ
687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Türkçe, Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Kültürel Miras Unsurları Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Onur Batmaz
,
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1115153
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1421
8
ATIF
0
FAVORİ
1421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PANDEMİDE YÜZ YÜZE EĞİTİME BAŞLAYAN İLKOKUL 1. SINIF ÖĞRENCİLERİNE İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ SÜRECİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1151173
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
709
1
ATIF
0
FAVORİ
709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Soru Sorma Becerilerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1106775
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1064
1
ATIF
0
FAVORİ
1064
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli İlkokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimleri, Kaygıları ve Tutumlarında Scratch Kodlama Programının Etkisi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1130994
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
795
4
ATIF
1
FAVORİ
795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1001639
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
917
1
ATIF
0
FAVORİ
917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-PANDEMİ DÖNEMİNDE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN CANLI DERSLE MATEMATİK ÖĞRETİMİ DENEYİMLERİ
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.822566
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
854
2
ATIF
0
FAVORİ
854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğrenci Annelerinin Etkileşimli Okuma Deneyimleri
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
, Elif Gül Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1067697
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1443
2
ATIF
0
FAVORİ
1443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticisi ve Öğretmenlerin Koronavirüs Salgını İle İlgili Görüşleri, Sürecin Tutum ve Davranışlarına Etkileri ve Uzaktan Eğitim Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Salih Akyıldız
,
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.848566
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
794
3
ATIF
0
FAVORİ
794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aile Okul Algısı ve Katılımı Ölçeği: Bir Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Salih Akyıldız
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.686853
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1123
3
ATIF
0
FAVORİ
1123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıklarının Belirlenmesi: Bir Karma Yöntem
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tolga Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.650972
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3440
5
ATIF
0
FAVORİ
3440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkileşimli Okuma: Bir İçerik Analizi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.642138
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3251
11
ATIF
0
FAVORİ
3251
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ TUTUMLARININ UYGULAMALARI İLE KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
, Taner Altun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-524876
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2452
2
ATIF
0
FAVORİ
2452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat