Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ünal Çakıroğlu
Prof. Dr.
TRABZON UNIVERSITY
Yayın
12
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
29
12
Yayın
2
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
TRABZON UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Use of Arithmetic Operation Skills in Block Based Programming Environments: A Comparative Case Study
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
, Suheda Mumcu,
Ünal Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.705822
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
945
1
ATIF
2
FAVORİ
945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SANAL GERÇEKLİK TEMELLİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA BULUNUŞLUK HİSSİNİN ÖLÇÜLMESİ: BULUNUŞLUK ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE’YE UYARLANMASI
Yazarlar:
Seyfullah Gökoğlu
,
Ünal Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.441497
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2541
10
ATIF
1
FAVORİ
2541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Use of Arithmetic Operation Skills in Block Based Programming Environments: A Comparative Case Study
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
, Suheda Mumcu,
Ünal Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.705822
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
945
2
FAVORİ
945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SANAL GERÇEKLİK TEMELLİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA BULUNUŞLUK HİSSİNİN ÖLÇÜLMESİ: BULUNUŞLUK ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE’YE UYARLANMASI
Yazarlar:
Seyfullah Gökoğlu
,
Ünal Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.441497
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2541
1
FAVORİ
2541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Edilmiş Yabancı Dil Sınıfında Öğrencilerin Öz-Düzenleyici Öğrenme Becerileri ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Mücahit Öztürk
,
Ünal Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.298059
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2702
0
FAVORİ
2702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Videos and 3D Animations for Conceptual Learning in Basic Computer Units
Yazarlar:
Unal Cakiroglu
, Huseyin Yilmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Contemporary Educational Technology
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
422
0
FAVORİ
422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STUDENTS’ PREFERENCES IN ONLINE ASSESSMENT PROCESS: INFLUENCES ON ACADEMIC PERFORMANCES
Yazarlar:
Unal Cakıroglu
,
Fatih Erdogdu
,
Mehmet Kokoc
,
Melek Atabay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.285721
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2334
0
FAVORİ
2334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Eşzamanlı Öğrenme Ortamlarında Öğrencilerin Öğretimsel, Sosyal ve Bilişsel Buradalık Algılarının Belirlenmesi
Yazarlar: Servet Kılıç,
Ünal Çakıroğlu
,
Mehmet Barış Horzum
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.35549
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5888
0
FAVORİ
5888
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİNDE ÖĞRENME NESNELERİ KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: DENEYSEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Ünal Çakıroğlu
,
Adnan Baki
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.80290
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1896
0
FAVORİ
1896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi öğrencilere etkileşimli çoklu ortamlar ile sayıların öğretimi: Deneysel bir çalışma
Yazarlar:
Ünal Çakıroğlu
,
Necati Taşkın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1727
0
FAVORİ
1727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Teknoloji Entegrasyonlarına Yönelik Temel Göstergeler: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Ünal Çakıroğlu
, Ayça Çebi,
Seyfullah Gökoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2224
0
FAVORİ
2224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Nesnelerine Dayalı Bir Öğrenme Ortamının Farklı Açılardan Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ünal Çakıroğlu
,
Adnan Baki
,
Yaşar Akkan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1304
0
FAVORİ
1304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aritmetik ile Cebir Arasındaki Farklılıklar: Cebir Öncesinin Önemi
Yazarlar:
Yaşar Akkan
,
Adnan Baki
,
Ünal Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2011 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2398
0
FAVORİ
2398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dünyadaki ve Türkiye'deki Bazı Önemli Öğrenme Nesnesi Ambarları
Yazarlar:
Ünal Çakıroğlu
,
Yaşar Akkan
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1273
0
FAVORİ
1273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Contemporary Educational Technology
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Online Journal of Distance Education
Kurul Üyeliği
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Journal of Investigations on Engineering and Technology
Yayınlar
Use of Arithmetic Operation Skills in Block Based Programming Environments: A Comparative Case Study
Yazarlar:
Hayal Yavuz Mumcu
, Suheda Mumcu,
Ünal Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.705822
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
945
1
ATIF
2
FAVORİ
945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SANAL GERÇEKLİK TEMELLİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA BULUNUŞLUK HİSSİNİN ÖLÇÜLMESİ: BULUNUŞLUK ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE’YE UYARLANMASI
Yazarlar:
Seyfullah Gökoğlu
,
Ünal Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.441497
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2541
10
ATIF
1
FAVORİ
2541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Edilmiş Yabancı Dil Sınıfında Öğrencilerin Öz-Düzenleyici Öğrenme Becerileri ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Mücahit Öztürk
,
Ünal Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.298059
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2702
2
ATIF
0
FAVORİ
2702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STUDENTS’ PREFERENCES IN ONLINE ASSESSMENT PROCESS: INFLUENCES ON ACADEMIC PERFORMANCES
Yazarlar:
Unal Cakıroglu
,
Fatih Erdogdu
,
Mehmet Kokoc
,
Melek Atabay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.285721
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2334
12
ATIF
0
FAVORİ
2334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİNDE ÖĞRENME NESNELERİ KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: DENEYSEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Ünal Çakıroğlu
,
Adnan Baki
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.80290
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1896
4
ATIF
0
FAVORİ
1896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat