Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Suat Ungan
Prof. Dr.
TRABZON UNIVERSITY, DEPARTMENT OF SOCIAL SCIENCES AND TURKISH LANGUAGE TEACHING, DEPARTMENT OF TURKISH EDUCATION
Yayın
2
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
2
2
Yayın
1
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe Eğitimi
Kurum
TRABZON UNIVERSITY, DEPARTMENT OF SOCIAL SCIENCES AND TURKISH LANGUAGE TEACHING, DEPARTMENT OF TURKISH EDUCATION
Yayınlar
Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Metinlerde Yer Alan Deyim Varlığının İncelenmesi
Yazarlar:
Suat Ungan
,
Fatih Uysal
,
Ayşegül Aykanat Uysal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.972612
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
970
0
FAVORİ
970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Okuma Öz-Yeterliği Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Pakize Urfalı Dadandı
,
Suat Ungan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-878130
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
570
0
FAVORİ
570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Kurul Üyeliği
Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR)
Hakemlik
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Metinlerde Yer Alan Deyim Varlığının İncelenmesi
Yazarlar:
Suat Ungan
,
Fatih Uysal
,
Ayşegül Aykanat Uysal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.972612
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
970
1
ATIF
0
FAVORİ
970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Okuma Öz-Yeterliği Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Pakize Urfalı Dadandı
,
Suat Ungan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-878130
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
570
1
ATIF
0
FAVORİ
570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat