Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pakize Urfalı Dadandı
Doç. Dr.
Yozgat Bozok University
Yayın
6
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
3
6
Yayın
8
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe Eğitimi
Kurum
Yozgat Bozok University
Popüler Yayınları
Adapting the Contextualized Reading Strategies Scale into Turkish Culture and Identifying its Psychometric Features
Yazarlar:
Pakize Urfalı Dadandı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1338918
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
218
0
ATIF
1
FAVORİ
218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Temel Dil Becerilerinin Geliştirilmesinde Yaratıcı Dramanın Kullanımı: Örnek Ders Planları
Yazarlar:
Pakize Urfalı Dadandı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.1357155
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1031
0
FAVORİ
1031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adapting the Contextualized Reading Strategies Scale into Turkish Culture and Identifying its Psychometric Features
Yazarlar:
Pakize Urfalı Dadandı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1338918
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
218
1
FAVORİ
218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationships Among Teachers’ Behaviours That Encourage Students’ Reading Engagement, Reading Enjoyment, Reading Self-Efficacy and Reading Success
Yazarlar:
Pakize Urfalı Dadandı
,
İbrahim Dadandı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.56.9.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1381
0
FAVORİ
1381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Okuma Öz-Yeterliği Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Pakize Urfalı Dadandı
,
Suat Ungan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-878130
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
514
0
FAVORİ
514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2015 TÜRKİYE SONUÇLARINA GÖRE SOSYOEKONOMİK FAKTÖRLER İLE OKUMA BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER
Yazarlar:
Pakize Urfalı Dadandı
, İbrahim Dadandı, Fatih Koca
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1395
0
FAVORİ
1395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE VE İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DEĞER TERCİHLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Pakize Urfalı Dadandı
,
Bilal Kırımlı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.347810
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1835
0
FAVORİ
1835
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Participatory Educational Research
Research on Education and Psychology
SDU International Journal of Educational Studies
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Hakemlik
Akademik Tarih ve Düşünce Dergisi
Anadolu Dil ve Eğitim Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Educational Academic Research
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Milli Eğitim Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Yayınlar
The Relationships Among Teachers’ Behaviours That Encourage Students’ Reading Engagement, Reading Enjoyment, Reading Self-Efficacy and Reading Success
Yazarlar:
Pakize Urfalı Dadandı
,
İbrahim Dadandı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.56.9.3
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1381
3
ATIF
0
FAVORİ
1381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat