Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İbrahim Dadandı
Yrd. Doç. Dr.
YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
26
3
Yayın
16
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
26
TR Dizin Atıf
0000-0003-1503-0272
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Psikolojik Danışmanlığı
Psikolojik Danışmanlık Eğitimi
Kurum
YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Academic Self-Efficacy, Study Skills and Academic Achievement: A Serial Mediation Model
Yazarlar:
İbrahim Dadandı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1342022
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2041
0
ATIF
1
FAVORİ
2041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Academic Self-Efficacy, Study Skills and Academic Achievement: A Serial Mediation Model
Yazarlar:
İbrahim Dadandı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1342022
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2041
1
FAVORİ
2041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KATILIMCI ÖĞRETİM, ÖZ-YETERLİK VE AKADEMİK BAŞARI ARASINDAKİ İLİŞKİLER
Yazarlar:
İbrahim Dadandı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.794626
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
436
0
FAVORİ
436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationships Among Teachers’ Behaviours That Encourage Students’ Reading Engagement, Reading Enjoyment, Reading Self-Efficacy and Reading Success
Yazarlar:
Pakize Urfalı Dadandı
,
İbrahim Dadandı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.56.9.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1381
0
FAVORİ
1381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Research on Education and Psychology
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Research on Education and Psychology
SDU International Journal of Educational Studies
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
The Relationships Among Teachers’ Behaviours That Encourage Students’ Reading Engagement, Reading Enjoyment, Reading Self-Efficacy and Reading Success
Yazarlar:
Pakize Urfalı Dadandı
,
İbrahim Dadandı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.56.9.3
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1381
3
ATIF
0
FAVORİ
1381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat