Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Vildan Donmuş Kaya
Doç. Dr.
FIRAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
11
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
1
11
Yayın
14
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0003-4362-393X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Programları ve Öğretim
Öğretim Tasarımı
Öğretim Teknolojileri
Hayat Boyu Öğrenme
Yetişkin Eğitimi
Eğitim Psikolojisi
Kurum
FIRAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
İngilizce Öğrenmede Eğitsel Bilgisayar Oyunu Kullanmanın Motivasyona Etkisi / The Effect of Educational Computer Games on Student Motivation in Learning English
Yazarlar:
Arş.grv.vildan Donmuş
, Prof.dr.mehmet Gürol
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.53979
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2395
1
ATIF
1
FAVORİ
2395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Turkish EFL Teachers’ Self Efficacy Levels in the Implementation of Self-Regulated Learning / Türk EFL Öğretmenlerinin Öz-Düzenlemeli Öğrenmenin Uygulanmasında Öz Yeterlik Düzeyleri
Yazarlar:
Seçil Tümen Akyıldız
,
Vildan Donmuş Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.57135/jier.1367235
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
356
0
FAVORİ
356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining Prospective Teachers’ Metacognitive Learning Strategies and Self-Regulated Online Learning Levels During Covid-19 Pandemic
Yazarlar:
Seçil Tümen Akyıldız
,
Vildan Donmuş Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.912897
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
745
0
FAVORİ
745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Teknoloji Bağlamında Yapılmış Eğitim Programları ve Öğretim Lisansüstü Tezlerin Teknoloji ve Araştırma Eğilimleri: 2015-2020 Dönemi
Yazarlar:
Vildan Donmuş Kaya
,
Mehmet Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.802860
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1885
0
FAVORİ
1885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK SEVGİ EĞİLİMLERİ ÖLÇEĞİNİN UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mehmet Eroğlu
,
Vildan Donmuş Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.853431
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
0
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
What does emergency remote education tell us about home-schooling?
Yazarlar:
Vildan Donmuş Kaya
,
Mehmet Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.891854
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
0
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ MODELİ’NE DAYALI ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMININ ÖĞRENCİLERİN ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMINA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Vildan Donmuş Kaya
, Bürhan Akpunar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.538674
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1317
0
FAVORİ
1317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANMADA ÖĞRETMEN YETERLİLİKLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Vildan Donmuş Kaya
,
Ezlam Pepeler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.460932
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1066
0
FAVORİ
1066
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK ÖZYETERLİKLERİ VE MESLEKİ KAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Vildan Donmuş
,
Burhan Akpınar
,
Mehmet Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1043
0
FAVORİ
1043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM SEÇMELİ PROJE HAZIRLAMA DERSİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Vildan Donmuş
,
Eyüp İzci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.346921
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11000
0
FAVORİ
11000
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğrenmede Eğitsel Bilgisayar Oyunu Kullanmanın Motivasyona Etkisi / The Effect of Educational Computer Games on Student Motivation in Learning English
Yazarlar:
Arş.grv.vildan Donmuş
, Prof.dr.mehmet Gürol
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.53979
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2395
1
FAVORİ
2395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Mesleklerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar: Cihad Demirli, Seda Kerimgil,
Vildan Donmuş
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1500
0
FAVORİ
1500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Asya Öğretim Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Yansımaları
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Yayınlar
Examining Prospective Teachers’ Metacognitive Learning Strategies and Self-Regulated Online Learning Levels During Covid-19 Pandemic
Yazarlar:
Seçil Tümen Akyıldız
,
Vildan Donmuş Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.912897
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
745
2
ATIF
0
FAVORİ
745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Teknoloji Bağlamında Yapılmış Eğitim Programları ve Öğretim Lisansüstü Tezlerin Teknoloji ve Araştırma Eğilimleri: 2015-2020 Dönemi
Yazarlar:
Vildan Donmuş Kaya
,
Mehmet Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.802860
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1885
3
ATIF
0
FAVORİ
1885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK SEVGİ EĞİLİMLERİ ÖLÇEĞİNİN UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mehmet Eroğlu
,
Vildan Donmuş Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.853431
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
1
ATIF
0
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğrenmede Eğitsel Bilgisayar Oyunu Kullanmanın Motivasyona Etkisi / The Effect of Educational Computer Games on Student Motivation in Learning English
Yazarlar:
Arş.grv.vildan Donmuş
, Prof.dr.mehmet Gürol
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.53979
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2395
1
ATIF
1
FAVORİ
2395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat