Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Burhan Akpınar
Prof. Dr.
FIRAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
30
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
8
30
Yayın
12
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim (Diğer)
Eğitim Felsefesi
Kurum
FIRAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
ÖĞRETMEN İSTİHDAMI ve ATANAMAYAN ÖĞRETMENLER BAĞLAMINDA AŞIRI EĞİTİMLİLİK SORUNU
Yazarlar:
Burhan Akpunar
,
Fatih Selim Erdamar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1638
0
ATIF
2
FAVORİ
1638
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB TABANLI ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar: Mesut Baltacı,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1963
0
ATIF
1
FAVORİ
1963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme ve Koklama Duyularının Bilişsel Öğrenme Sürecindeki Rollerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Burhan Akpınar
, Zehra Nur Ersözlü
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14921
0
ATIF
1
FAVORİ
14921
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLERİNİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Taha Yasin Akyıldız
,
Burhan Akpunar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1260
0
ATIF
1
FAVORİ
1260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Teknoloji Kaynaklı Strese İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nusret Kuday
,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
0
ATIF
1
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eğitimde İnsansı Robot Kullanımının Avantaj ve Dezavantajlarına (Frankeştayn Sendromu) Dair Öğretmen Görüşlerinin Analizi
Yazarlar:
Bahadır Köksalan
,
Burhan Akpınar
,
Taha Yasin Akyıldız
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1483914
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
186
0
FAVORİ
186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİNİN PROGRAM GELİŞTİRME VE FELSEFİ DÜZLEMDEN ANALİZİ
Yazarlar:
Burhan Akpınar
,
Bayram Özer
,
Behçet Oral
,
Bahadır Köksalan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1489135
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1051
1
FAVORİ
1051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metaverse Awareness of Turkish Generation Z Preservice Teachers
Yazarlar:
Burhan Akpınar
,
Ayşenur Kuloğlu
,
Fatih Selim Erdamar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opusjsr.1113997
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
887
0
FAVORİ
887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDEKİ ÇEVRİMİÇİ EĞİTİMİN ÖĞRETMEN PERSPEKTİFİNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ayşenur Kuloğlu
,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1084653
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
653
0
FAVORİ
653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLERİNİN LİDERLİK STİLLERİ İLE ÖĞRETMENLERİN STRES ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Şeyda Nur Halitoğlu
,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1028315
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
857
1
FAVORİ
857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 PANDEMİ SORUNUNUN ÖN LİSANS EĞİTİMİNE YANSIMALARI
Yazarlar:
Esra Akpınar
,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
535
0
FAVORİ
535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Teknoloji Kaynaklı Strese İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nusret Kuday
,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
1
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KUANTUM PARADİGMASININ FİZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YANSIMASINA DAİR ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ayşenur Kuloğlu
,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.720044
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
594
0
FAVORİ
594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÜÇLÜ YÖN TEMELLİ YAKLAŞIM ve DEVAM AKADEMİK BAŞARI ve YABANCI DİL ÖĞRENME MOTİVASYONU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Emrullah Yılmaz
,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-645270
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
947
0
FAVORİ
947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN İSTİHDAMI ve ATANAMAYAN ÖĞRETMENLER BAĞLAMINDA AŞIRI EĞİTİMLİLİK SORUNU
Yazarlar:
Burhan Akpunar
,
Fatih Selim Erdamar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1638
2
FAVORİ
1638
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLERİNİN PROGRAM LİDERLİĞİ ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Burhan Akpunar
,
Fatih Selim Erdamar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1360
0
FAVORİ
1360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKULLARDA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Faysal Özdaş
,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.368187
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2946
0
FAVORİ
2946
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLERİNİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Taha Yasin Akyıldız
,
Burhan Akpunar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1260
1
FAVORİ
1260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Holistik Dil Eğitimi
Yazarlar:
Ahmet Egemen Akmençe
,
Bürhan Akpunar
, Ezgi Akmençe
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2017.0201.41.50
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3243
0
FAVORİ
3243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM ARAŞTIRMALARINA YÖNELİK ALGISI: METAFORİK BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Fatih Selim Erdamar
,
Burhan Akpunar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
0
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK ÖZYETERLİKLERİ VE MESLEKİ KAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Vildan Donmuş
,
Burhan Akpınar
,
Mehmet Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
984
0
FAVORİ
984
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİĞİN EKONOMİK KALKINMADAKİ YENİ ROLÜ
Yazarlar:
Burhan Akpınar
, Tuncay Tuncel,
Ender Özeren
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.258836
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3811
0
FAVORİ
3811
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3- İNTERNET KULLANIM ALIŞKANLIKLARI ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİLİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ender Özeren
,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1103
0
FAVORİ
1103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğrencilerinin Fen Bilgisi Öğrenimine Yönelik Motivasyon Düzeylerinin Cinsiyet Ve Sınıf Değişkenine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Burhan Akpınar
,
Veli Batdı
, Ayşenur Dönder
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3577
0
FAVORİ
3577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİMDE DEĞER EĞİTİMİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ANALİZ
Yazarlar:
Burhan Akpınar
,
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4166
0
FAVORİ
4166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Alanına Yeni Bir Soluk: Güçlü Yön Temelli Yaklaşım
Yazarlar:
Emrullah Yılmaz
,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321350
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5853
0
FAVORİ
5853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web Tabanlı Öğretimin Öğrenenlerin Üstbiliş Farkındalık Düzeyine Etkisi/The Effect Of Web Based Instruction On The Metacognition Awareness Levels Of Learners
Yazarlar: Mesut Baltacı,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1781
0
FAVORİ
1781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ STRES DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN ANALİZİ
Yazarlar:
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1143
0
FAVORİ
1143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE DİSİPLİN SORUNLARININ CİNSİYET DEĞİŞKENİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Faysal Özdaş
,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1428
0
FAVORİ
1428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Burhan Akpınar
, Hasan Aydemir
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2219
0
FAVORİ
2219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB TABANLI ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar: Mesut Baltacı,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1963
1
FAVORİ
1963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
POSTMODERNİZMİN İLKÖĞRETİM 6. VE 7. SINIF SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINA YANSIMALARI
Yazarlar:
Burhan Akpınar
,
Zafer Çakmak
,
Cihan Kara
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1233
0
FAVORİ
1233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme ve Koklama Duyularının Bilişsel Öğrenme Sürecindeki Rollerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Burhan Akpınar
, Zehra Nur Ersözlü
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14921
1
FAVORİ
14921
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE VE BAZI ÜLKELERİN EĞİTİM REFORMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Burhan Akpınar
, Kamil Aydın
Yayın Bilgisi: 2007 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1672
0
FAVORİ
1672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GRAFİK TEKNİKERLİĞİ PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Fatih Mehmet Önal,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2007 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
208
0
FAVORİ
208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Harran Maarif Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Kurul Üyeliği
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Eğitim Yansımaları
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
TRT Akademi
Yayınlar
Metaverse Awareness of Turkish Generation Z Preservice Teachers
Yazarlar:
Burhan Akpınar
,
Ayşenur Kuloğlu
,
Fatih Selim Erdamar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opusjsr.1113997
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
887
5
ATIF
0
FAVORİ
887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLERİNİN LİDERLİK STİLLERİ İLE ÖĞRETMENLERİN STRES ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Şeyda Nur Halitoğlu
,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1028315
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
857
1
ATIF
1
FAVORİ
857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Holistik Dil Eğitimi
Yazarlar:
Ahmet Egemen Akmençe
,
Bürhan Akpunar
, Ezgi Akmençe
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2017.0201.41.50
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3243
1
ATIF
0
FAVORİ
3243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Alanına Yeni Bir Soluk: Güçlü Yön Temelli Yaklaşım
Yazarlar:
Emrullah Yılmaz
,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321350
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5853
1
ATIF
0
FAVORİ
5853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat