Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Faysal Özdaş
Doç. Dr.
Mardin Artuklu Üniversitesi
Yayın
28
Hakemlik
42
CrossRef Atıf
136
28
Yayın
42
Hakemlik
136
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Mardin Artuklu Üniversitesi
Popüler Yayınları
Uzaktan Eğitim Sürecinde İngilizce Öğretmenlerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi: Nitel Bir Analiz
Yazarlar:
Güler Shaıkh
,
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1056035
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1090
4
ATIF
2
FAVORİ
1090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Fehmi Demir
,
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.775620
ATIF
102
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8167
102
ATIF
1
FAVORİ
8167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ANLATILARINDA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Faysal Özdaş
, Metin Ağasoylu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
972
0
ATIF
1
FAVORİ
972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Programları Yetkinlik Alanlarının Değerlendirilmesi Öğretmen Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Seyit Bilal Güneş
,
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1274655
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
622
0
ATIF
1
FAVORİ
622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretim Programlarında Yer Alan Yetkinliklere İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi: Nitel Bir Analiz
Yazarlar:
Doç.dr. Faysal Özdaş
,
Seyit Bilal Güneş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1233224
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
243
0
FAVORİ
243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Muhakkiklik Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Nizamettin Erkek
,
Doç.dr. Faysal Özdaş
,
Muhammed Dağ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1297290
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
230
0
FAVORİ
230
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Teachers’ Opinions on the Competences in Curriculum
Yazarlar:
Seyit Bilal Güneş
,
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1283252
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
276
0
FAVORİ
276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Programları Yetkinlik Alanlarının Değerlendirilmesi Öğretmen Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Seyit Bilal Güneş
,
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1274655
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
622
1
FAVORİ
622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Sürecine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi1
Yazarlar:
Güler Shaıkh
,
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.1078877
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
334
0
FAVORİ
334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinde Okul Müdürlerinin Rollerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Faysal Özdaş
,
Fehmi Demir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.963975
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
492
0
FAVORİ
492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Demokratik Öğrenme Ortamının İnşasına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nihat Kavan
,
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1139458
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
354
0
FAVORİ
354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgın Sürecinin Eğitime Yansımaları
Yazarlar:
Fehmi Demir
,
Doç.dr. Faysal Özdaş
,
Mürşet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2415
0
FAVORİ
2415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinde Çevrimiçi Derslerde İstenmeyen Öğrenci Davranışlarının Yönetimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Seyit Bilal Güneş
,
Aysun Açıkgöz
,
Doç.dr. Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
250
0
FAVORİ
250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinde İngilizce Öğretmenlerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi: Nitel Bir Analiz
Yazarlar:
Güler Shaıkh
,
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1056035
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1090
2
FAVORİ
1090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRETİM PROGRAMI YETERLİLİKLERİ YETKİNLİK ALANI ÖĞRENCİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Nizamettin Erkek
,
Faysal Özdaş
,
Mürşet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1034936
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
682
0
FAVORİ
682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖÇMEN ÖĞRENCİLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Dilek Özbek
,
Faysal Özdaş
,
Nihat Kavan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958966
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
742
0
FAVORİ
742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ANLATILARINDA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Faysal Özdaş
, Metin Ağasoylu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
972
1
FAVORİ
972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarının Soy Bağı İlişkileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Nihat Kavan
,
Faysal Özdaş
,
Seval Kavan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.912058
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1065
0
FAVORİ
1065
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİNİN İNCELENMESİ: BATMAN İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Faysal Özdaş
,
Fehmi Demir
, Şehmus Oral
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Siirt Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1306
0
FAVORİ
1306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Fehmi Demir
,
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.775620
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8167
1
FAVORİ
8167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merkezi Yerleştirme Sınav Sistemine İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mukaddime
DOI: 10.19059/mukaddime.509244
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7486
0
FAVORİ
7486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Programlarında Yer Alan Yeterliliklere İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1562
0
FAVORİ
1562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Faysal Özdaş
,
Mürşet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2293
0
FAVORİ
2293
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKULLARDA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Faysal Özdaş
,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.368187
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2955
0
FAVORİ
2955
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE DİSİPLİN SORUNLARININ SINIF DEĞİŞKENİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Burhan Akpınar,
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2698
0
FAVORİ
2698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİMDE DEĞER EĞİTİMİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ANALİZ
Yazarlar:
Burhan Akpınar
,
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4194
0
FAVORİ
4194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SERBEST ETKİNLİKLER DERSİNİN ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Mehmet Nuri Gömleksiz
,
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1292
0
FAVORİ
1292
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Demokrasiye İlişkin Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Faysal Özdaş
,
Abdurrahman Ekinci
,
Recep Bindak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.15384557
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1068
0
FAVORİ
1068
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Abdurrahman Ekinci, M. Cevat Yıldırım, Recep Bindak, Ömer Murat Öter,
Faysal Özdaş
, Mehmet Ali Akın
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1386
0
FAVORİ
1386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE DİSİPLİN SORUNLARININ CİNSİYET DEĞİŞKENİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Faysal Özdaş
,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1431
0
FAVORİ
1431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SERBEST ETKİNLİKLER DERSİ KONULARININ GERÇEKLEŞME DÜZEYİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: M.nuri Gömleksiz,
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1030
0
FAVORİ
1030
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİ DEVAMSIZLIKLARININ EĞİTİM DENETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Mehmet Nuri Gömleksiz,
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1958
0
FAVORİ
1958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Asya Studies
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Milli Eğitim Dergisi
Mukaddime
Siirt Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Kurul Üyeliği
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Artuklu İnsan ve Toplum Bilim Dergisi
Asya Studies
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
HAFIZA
Harran Maarif Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS International Journal of Society Researches
Turkish Journal of Educational Studies
Türkiye Eğitim Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Demokratik Öğrenme Ortamının İnşasına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nihat Kavan
,
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1139458
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
354
1
ATIF
0
FAVORİ
354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinde İngilizce Öğretmenlerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi: Nitel Bir Analiz
Yazarlar:
Güler Shaıkh
,
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1056035
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1090
4
ATIF
2
FAVORİ
1090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRETİM PROGRAMI YETERLİLİKLERİ YETKİNLİK ALANI ÖĞRENCİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Nizamettin Erkek
,
Faysal Özdaş
,
Mürşet Çakmak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1034936
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
682
3
ATIF
0
FAVORİ
682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖÇMEN ÖĞRENCİLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Dilek Özbek
,
Faysal Özdaş
,
Nihat Kavan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958966
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
742
2
ATIF
0
FAVORİ
742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarının Soy Bağı İlişkileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Nihat Kavan
,
Faysal Özdaş
,
Seval Kavan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.912058
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1065
1
ATIF
0
FAVORİ
1065
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 SÜRECİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Fehmi Demir
,
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.775620
ATIF
102
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8167
102
ATIF
1
FAVORİ
8167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merkezi Yerleştirme Sınav Sistemine İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Faysal Özdaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mukaddime
DOI: 10.19059/mukaddime.509244
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7486
16
ATIF
0
FAVORİ
7486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Demokrasiye İlişkin Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Faysal Özdaş
,
Abdurrahman Ekinci
,
Recep Bindak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.15384557
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1068
7
ATIF
0
FAVORİ
1068
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat