Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayşenur Kuloğlu
Doç. Dr.
Fırat Üniversitesi
Yayın
15
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
13
15
Yayın
23
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitimde Program Değerlendirme
Değerler Eğitimi
Eğitim Programları ve Öğretim (Diğer)
Kurum
Fırat Üniversitesi
Popüler Yayınları
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN DEĞERLER EĞİTİMİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ayşenur Kuloğlu
,
Zeynep Yaşar
,
Merve Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.868479
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2105
2
ATIF
3
FAVORİ
2105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Tutumları ile Fen ve Doğa Etkinliklerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Hilal Karaman Eflatun
,
Ayşenur Kuloğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1000517
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1120
2
ATIF
1
FAVORİ
1120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AİLE OKULU PROJESİ KAPSAMINDA ÖĞRETMENLERİN PROJEYE VE EĞİTİCİ EĞİTİMİNE DAİR GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ayşenur Kuloğlu
,
Merve Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1270899
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
0
ATIF
1
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Adaptation of the quiet quitting scale for teachers to Turkish culture: An empirical psychometric investigation
Yazarlar:
Müslim Alanoğlu
,
Songül Karabatak
,
Alper Uslukaya
,
Ayşenur Kuloğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1437506
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
411
0
FAVORİ
411
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeline Genel Bir Bakış
Yazarlar:
Ayşenur Kuloğlu
,
Fatma Tutuş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1352637
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
182
0
FAVORİ
182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul İngilizce Dersi Öğretim Programının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi’ne Göre Analizi
Yazarlar:
Ayşenur Kuloğlu
, Fatma Tutuş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1083765
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
551
0
FAVORİ
551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AİLE OKULU PROJESİ KAPSAMINDA ÖĞRETMENLERİN PROJEYE VE EĞİTİCİ EĞİTİMİNE DAİR GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ayşenur Kuloğlu
,
Merve Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1270899
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
1
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN KARİYER KARARI YETKİNLİĞİNİN DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE GÖRE ANALİZİ
Yazarlar:
Esra Nur Akpınar
,
Ayşenur Kuloğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1297779
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
0
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metaverse Awareness of Turkish Generation Z Preservice Teachers
Yazarlar:
Burhan Akpınar
,
Ayşenur Kuloğlu
,
Fatih Selim Erdamar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opusjsr.1113997
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
887
0
FAVORİ
887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDEKİ ÇEVRİMİÇİ EĞİTİMİN ÖĞRETMEN PERSPEKTİFİNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ayşenur Kuloğlu
,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1084653
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
654
0
FAVORİ
654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship Between 21st Century Learner Skills and Program Literacy Levels of Pre-Service Teachers
Yazarlar:
Ayşenur Kuloğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1083782
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
169
0
FAVORİ
169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Programları ve Öğretim (EPÖ) Alanında Lisansüstü Öğrenim Gören Öğretmenlerin Farkındalıkları
Yazarlar:
Ayşenur Kuloğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.1035142
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
0
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship Between 21st-century Teacher Skills and Critical Thinking Skills of Classroom Teacher
Yazarlar:
Ayşenur Kuloğlu
, Vahdet Karabekmez
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
832
0
FAVORİ
832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Tutumları ile Fen ve Doğa Etkinliklerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Hilal Karaman Eflatun
,
Ayşenur Kuloğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1000517
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1120
1
FAVORİ
1120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN DEĞERLER EĞİTİMİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ayşenur Kuloğlu
,
Zeynep Yaşar
,
Merve Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.868479
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2105
3
FAVORİ
2105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KUANTUM PARADİGMASININ FİZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YANSIMASINA DAİR ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ayşenur Kuloğlu
,
Burhan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.720044
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
594
0
FAVORİ
594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarına Göre Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Tasarım Dersi
Yazarlar:
Ayşenur Kuloğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.494405
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3335
0
FAVORİ
3335
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ayşenur Kuloğlu
,
Üzeyir Arı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1294
0
FAVORİ
1294
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Psychology and Educational Studies
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Kurul Üyeliği
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Asya Studies
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eğitim Yansımaları
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Turkish Journal of Educational Studies
Yayınlar
Ortaokul İngilizce Dersi Öğretim Programının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi’ne Göre Analizi
Yazarlar:
Ayşenur Kuloğlu
, Fatma Tutuş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1083765
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
551
1
ATIF
0
FAVORİ
551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metaverse Awareness of Turkish Generation Z Preservice Teachers
Yazarlar:
Burhan Akpınar
,
Ayşenur Kuloğlu
,
Fatih Selim Erdamar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opusjsr.1113997
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
887
5
ATIF
0
FAVORİ
887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Tutumları ile Fen ve Doğa Etkinliklerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Hilal Karaman Eflatun
,
Ayşenur Kuloğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1000517
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1120
2
ATIF
1
FAVORİ
1120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN DEĞERLER EĞİTİMİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ayşenur Kuloğlu
,
Zeynep Yaşar
,
Merve Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.868479
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2105
2
ATIF
3
FAVORİ
2105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarına Göre Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Tasarım Dersi
Yazarlar:
Ayşenur Kuloğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.494405
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3335
3
ATIF
0
FAVORİ
3335
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat