Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Veli Batdı
Prof. Dr.
Gaziantep Üniversitesi Gaziantep Eğitim Fakültesi
Yayın
29
Hakemlik
46
CrossRef Atıf
44
TR Dizin Atıf
55
29
Yayın
46
Hakemlik
44
CrossRef Atıf
55
TR Dizin Atıf
0000-0002-7402-3251
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Kurum
Gaziantep Üniversitesi Gaziantep Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEB 2.0 ARAÇLARINI EĞİTİMDE KULLANMA YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİ VE MAXQDA İLE ANALİZİ
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1066101
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1737
7
ATIF
1
FAVORİ
1737
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Değişkenlerin Öznel İyi Oluş Düzeyine Etkisi: Nitel Analizle Bütünleştirilmiş Karma-Meta Yöntemi
Yazarlar:
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
216
0
ATIF
1
FAVORİ
216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Farklı Değişkenlerin Öznel İyi Oluş Düzeyine Etkisi: Nitel Analizle Bütünleştirilmiş Karma-Meta Yöntemi
Yazarlar:
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
216
1
FAVORİ
216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırmacı Yaklaşım Uygulamalarının Tutuma Etkisine İlişkin Bir Karma-Meta Çalışması
Yazarlar:
Veli Batdı
,
Yavuz Topkaya
,
Eda Nur Şahne
,
Abdulkadir Özkaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
227
0
FAVORİ
227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROJE TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ: BİR KARMA META-YÖNTEMİ
Yazarlar:
Veli Batdı
,
Yavuz Topkaya
,
Shafiyu Jibril
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.33418/education.1421193
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
332
0
FAVORİ
332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çizgi Romanların Eğitimde Kullanmasının Etkililiği: Bir Meta-analitik ve Meta-tematik Analizi Çalışması
Yazarlar:
Yavuz Topkaya
,
Veli Batdı
,
Durmuş Burak
,
Abdulkadir Özkaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.92
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1105
0
FAVORİ
1105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eylem Araştırması Desenli Yansıtıcı Düşünme Uygulamalarının Karma Meta-analizi
Yazarlar:
Büşra Nur Bıçakcı
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
502
0
FAVORİ
502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenmenin Karma-meta Yöntemiyle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Büşra Kılınç
,
Mehmet Diyaddin Yaşar
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1170144
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
574
0
FAVORİ
574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysing the Effect of Coding-Based Applications on Retention Scores through the Mixed-Meta Method
Yazarlar:
Fatih Kurt
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
DOI: 10.52134/ueader.1164479
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
304
0
FAVORİ
304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOKÜMAN İNCELEMESİNDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARINA İLİŞKİN NİTEL VE NİCEL VERİLERİ KARŞILAŞTIRMA: BİR KARMA-META YÖNTEMİ
Yazarlar:
Veli Batdı
,
Burcu Gürgen Akıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1060318
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1137
0
FAVORİ
1137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. Yüzyıl Becerileri Bağlamında Kodlamaya Dayalı Eğlenceli Uygulamaların Öğretmen Görüşlerine göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
DOI: 10.52134/ueader.1098111
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
0
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Endüstri 4.0 ile İlişkili Kavramların Çok-Yüzeyli Rasch Ölçme Modeliyle Analizi
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.1072494
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
571
0
FAVORİ
571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim İkinci Kademede Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Etkililiğinin Karma-Meta Yöntemi ile Analizi
Yazarlar:
Veli Batdı
,
Özgür Anıl
, Adem Tunç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Savunma Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17134/khosbd.1100642
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
432
0
FAVORİ
432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEB 2.0 ARAÇLARINI EĞİTİMDE KULLANMA YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİ VE MAXQDA İLE ANALİZİ
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1066101
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1737
1
FAVORİ
1737
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SÜRECİNDE AKADEMİ ÇALIŞANLARININ FoMO ALGISI: ÖLÇEK GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Sezer Ayaz
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.11611/yead.998448
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
843
0
FAVORİ
843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Dersinde Yapılandırmacı Yaklaşım Uygulamalarının Karma-Meta Yöntem ile Analizi
Yazarlar:
Veli Batdı
, Cansu Öztaş,
Tarık Talan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2038
0
FAVORİ
2038
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCILARA DİL ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİNİN KULLANIMI: BİR KARMA-META YÖNTEMİ
Yazarlar:
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.942631
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3476
0
FAVORİ
3476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İstasyon Tekniğinin Meta-Tematik Analizi
Yazarlar:
Veli Batdı
, Ümran Atik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2485
0
FAVORİ
2485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Music Education Competencies of Preschool Teachers and Preservice Preschool Teachers
Yazarlar:
Şenel Elaldı
,
Veli Batdı
, Demet Sönmez-ölger
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1311
0
FAVORİ
1311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An investigation of textbooks used to teach Turkish as a foreign language with Rasch measurement model and Maxqda
Yazarlar:
Nurşat Biçer
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: 10.17263/jlls.668420
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
833
0
FAVORİ
833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yazarlar:
Veli Batdı
,
Tarık Talan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2220
0
FAVORİ
2220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Uygulamaların Akademik Başarı Bağlamında Çoklu Karşılaştırılması
Yazarlar:
Veli Batdı
,
Özgür Anıl
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Savunma Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17134/khosbd.477234
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1354
0
FAVORİ
1354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARI İLE ÖĞRETİM ÜYELERİNİN PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ DERS İÇERİKLERİNİN YÖNTEMSEL ÇOĞULCULUK BAĞLAMINDA KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
Yazarlar:
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.302607
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1288
0
FAVORİ
1288
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitlence Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi: Meta-Analitik Bir Çalışma
Yazarlar:
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1950
0
FAVORİ
1950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Ekim Zamanlarının Turp Çeşitlerinde Verime Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar: İsmail Güvenç,
Veli Batı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tarım Bilimleri Dergisi
DOI: 10.29133/yyutbd.282732
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2253
0
FAVORİ
2253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tam Öğrenme Modeliyle Geleneksel Öğrenme Yönteminin Meta-Analitik Karşılaştırılması
Yazarlar:
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1009
0
FAVORİ
1009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
METODOLOJİK ÇOĞULCULUKTA YENİ BİR YÖNELİM: ÇOKLU BÜTÜNCÜL YAKLAŞIM
Yazarlar:
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5153
0
FAVORİ
5153
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğrencilerinin Fen Bilgisi Öğrenimine Yönelik Motivasyon Düzeylerinin Cinsiyet Ve Sınıf Değişkenine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Burhan Akpınar
,
Veli Batdı
, Ayşenur Dönder
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3555
0
FAVORİ
3555
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkinlik Temelli Öğrenme Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi (Meta-analitik ve tematik Bir çalişma) / The Effect of Activity-Based Learning Approach on Academic Achievement (A Meta-Analytic and Thematic Study)
Yazarlar:
Dr.veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.12976
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4698
0
FAVORİ
4698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMI ĐLE GELENEKSEL ÖĞRETĐMĐN KARŞILAŞTIRILMASI: BĐR META-ANALĐZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.12812
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1852
0
FAVORİ
1852
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI DİL AĞIRLIKLI LİSELERDE OKUTULAN İNGİLİZCE DERS KİTABININ ETKİLİ KULLANILABİLMESİ İÇİN TAŞIMASI GEREKEN ÖZELLİKLERE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (ELAZIĞ VE DİYARBAKIR İLLERİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Veli Batdı
, Ramazan Özbek
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
385
0
FAVORİ
385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Educational Academic Research
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Language and Linguistic Studies
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Savunma Bilimleri Dergisi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Turkish Journal of Education
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tarım Bilimleri Dergisi
Editörlük
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Hakemlik
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Review of Migration and Refugee Studies
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
Mukaddime
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Fen Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenmenin Karma-meta Yöntemiyle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Büşra Kılınç
,
Mehmet Diyaddin Yaşar
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1170144
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
574
1
ATIF
0
FAVORİ
574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOKÜMAN İNCELEMESİNDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARINA İLİŞKİN NİTEL VE NİCEL VERİLERİ KARŞILAŞTIRMA: BİR KARMA-META YÖNTEMİ
Yazarlar:
Veli Batdı
,
Burcu Gürgen Akıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1060318
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1137
3
ATIF
0
FAVORİ
1137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. Yüzyıl Becerileri Bağlamında Kodlamaya Dayalı Eğlenceli Uygulamaların Öğretmen Görüşlerine göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
DOI: 10.52134/ueader.1098111
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
1
ATIF
0
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Endüstri 4.0 ile İlişkili Kavramların Çok-Yüzeyli Rasch Ölçme Modeliyle Analizi
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.1072494
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
571
1
ATIF
0
FAVORİ
571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim İkinci Kademede Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Etkililiğinin Karma-Meta Yöntemi ile Analizi
Yazarlar:
Veli Batdı
,
Özgür Anıl
, Adem Tunç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Savunma Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17134/khosbd.1100642
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
432
1
ATIF
0
FAVORİ
432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEB 2.0 ARAÇLARINI EĞİTİMDE KULLANMA YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİ VE MAXQDA İLE ANALİZİ
Yazarlar:
Tarık Talan
,
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1066101
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1737
7
ATIF
1
FAVORİ
1737
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCILARA DİL ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİNİN KULLANIMI: BİR KARMA-META YÖNTEMİ
Yazarlar:
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.942631
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3476
6
ATIF
0
FAVORİ
3476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yazarlar:
Veli Batdı
,
Tarık Talan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2220
7
ATIF
0
FAVORİ
2220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkinlik Temelli Öğrenme Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi (Meta-analitik ve tematik Bir çalişma) / The Effect of Activity-Based Learning Approach on Academic Achievement (A Meta-Analytic and Thematic Study)
Yazarlar:
Dr.veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.12976
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4698
16
ATIF
0
FAVORİ
4698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMI ĐLE GELENEKSEL ÖĞRETĐMĐN KARŞILAŞTIRILMASI: BĐR META-ANALĐZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Veli Batdı
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.12812
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1852
1
ATIF
0
FAVORİ
1852
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat