Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Yakışan
Doç. Dr.
Ondokuz Mayıs Ünversitesi, Eğitim Fakültesi, Biyoloji Eğitimi
Yayın
10
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
2
10
Yayın
11
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0002-5359-2826
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Ondokuz Mayıs Ünversitesi, Eğitim Fakültesi, Biyoloji Eğitimi
Popüler Yayınları
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Biyomimikri Algılarına Yönelik Yaptıkları Çizimlerin Analizi
Yazarlar:
Mehmet Yakışan
,
Dilara Velioğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.547807
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5929
8
ATIF
1
FAVORİ
5929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğrencilerin Tasarım Temelli Biyomimikri Etkinliklerinde Hazırladıkları Teknolojik Ürünlere Yönelik Modellerin Analizi
Yazarlar:
Dilara Velioğlu
,
Mehmet Yakışan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1425397
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
157
0
FAVORİ
157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Biyomimikri Algılarının Çizimler Aracılığı ile Belirlenmesi
Yazarlar:
Dilara Velioğlu
,
Mehmet Yakışan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.788413
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
973
0
FAVORİ
973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulama Temelli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerilerine ve Yansıtıcı Düşünme Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Şadiye Karaşah Çakıcı
,
Mehmet Yakışan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1872
0
FAVORİ
1872
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına Göre Hazırlanan Kalp Diseksiyonu Etkinliğine Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Mehmet Yakışan
,
Gönül Görmüş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1416
0
FAVORİ
1416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Biyomimikri Algılarına Yönelik Yaptıkları Çizimlerin Analizi
Yazarlar:
Mehmet Yakışan
,
Dilara Velioğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.547807
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5929
1
FAVORİ
5929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Duyu Organları Konusu İle İlgili 7. Sınıf Öğrencilerinin Geliştirdikleri Argümanların Analizi
Yazarlar:
Nuray Çorbacı
,
Mehmet Yakışan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6649
0
FAVORİ
6649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kavramları İle İlgili Çizimlerinin Analizi
Yazarlar: Emre Pınar,
Mehmet Yakışan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.366693
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9170
0
FAVORİ
9170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Üstkavramsal Faaliyetlerinin Doğasının İncelenmesi
Yazarlar:
Nejla Yuruk
,
Meryem Selvı
,
Mehmet Yakısan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
702
0
FAVORİ
702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining Of Epistemological Beliefs Of Students In Science Education, Biology Education And Biology-Related Pedagogical Formation Course According To Some Variables
Yazarlar:
Mehmet Yakışan
, Şadiye Karaşah
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
0
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji öğretiminde bilgisayar animasyonlarının kullanılmasına yönelik öğrenci görüşleri
Yazarlar:
Mehmet Yakışan
,
Mustafa Yel
,
Mehmet Mutlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181062
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2191
0
FAVORİ
2191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eurasian Journal of Educational Research
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Editörlük
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Biyomimikri Algılarının Çizimler Aracılığı ile Belirlenmesi
Yazarlar:
Dilara Velioğlu
,
Mehmet Yakışan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.788413
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
973
2
ATIF
0
FAVORİ
973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Biyomimikri Algılarına Yönelik Yaptıkları Çizimlerin Analizi
Yazarlar:
Mehmet Yakışan
,
Dilara Velioğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.547807
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5929
8
ATIF
1
FAVORİ
5929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kavramları İle İlgili Çizimlerinin Analizi
Yazarlar: Emre Pınar,
Mehmet Yakışan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.366693
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9170
8
ATIF
0
FAVORİ
9170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji öğretiminde bilgisayar animasyonlarının kullanılmasına yönelik öğrenci görüşleri
Yazarlar:
Mehmet Yakışan
,
Mustafa Yel
,
Mehmet Mutlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181062
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2191
1
ATIF
0
FAVORİ
2191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat