Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yalçın Karalı
Doç. Dr.
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
10
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
26
10
Yayın
8
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
26
TR Dizin Atıf
0000-0002-8977-5034
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Temel Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
SINIF ÖĞRETMENİ̇ ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VE ÖĞRENEN BECERİLERİ̇ ARASINDAKİ̇ İLİŞKİNİN ALT BOYUTLAR AÇISINDAN İNCELENMESİ̇
Yazarlar:
Hasan Aydemir
,
Yalçın Karalı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1045
0
ATIF
1
FAVORİ
1045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Öğretimine Yönelik Öz-yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Yalçın Karalı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.1067612
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
1
ATIF
1
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geometrik Mekanik Zekâ Oyunlarının İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Üç Boyutlu Geometrik Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Yalçın Karalı
,
Haşim Taşkesen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1151185
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1015
0
ATIF
1
FAVORİ
1015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilimlerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme; Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Yalçın Karalı
,
Ömer Varol Palancıoğlu
,
Hasan Aydemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1131101
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1192
0
FAVORİ
1192
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YETİŞKİNLERE YÖNELİK MOBİL OKURYAZARLIK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME; GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Yalçın Karalı
,
Hasan Aydemir
,
Mert Şen
,
Fatih Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1097781
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
629
0
FAVORİ
629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geometrik Mekanik Zekâ Oyunlarının İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Üç Boyutlu Geometrik Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Yalçın Karalı
,
Haşim Taşkesen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1151185
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1015
1
FAVORİ
1015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Meslek ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonların Belirlenmesi
Yazarlar:
Yalçın Karalı
,
Ömer Varol Palancıoğlu
,
Hasan Aydemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.884962
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
692
0
FAVORİ
692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Öğretimine Yönelik Öz-yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Yalçın Karalı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.1067612
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
1
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Konuşma Kaygılarının İncelenmesi: İnönü Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Yalçın Karalı
,
Tuğrul Gökmen Şahin
,
Mert Şen
,
Hasan Aydemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1006027
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1130
0
FAVORİ
1130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Singapur İlkokul Fen Bilimleri Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Yalçın Karalı
,
Ömer Varol Palancıoğlu
,
Hasan Aydemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.883126
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2040
0
FAVORİ
2040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VE ÖĞRENEN BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hasan Aydemir
,
Yalçın Karalı
,
Gökhan Coşanay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: 10.47994/usbad.824081
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1485
0
FAVORİ
1485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ̇ ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VE ÖĞRENEN BECERİLERİ̇ ARASINDAKİ̇ İLİŞKİNİN ALT BOYUTLAR AÇISINDAN İNCELENMESİ̇
Yazarlar:
Hasan Aydemir
,
Yalçın Karalı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1045
1
FAVORİ
1045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Grasha-Reichmann Ölçeğine Göre Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Hasan Aydemir, Erol Koçoğlu,
Yalçın Karalı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1600
0
FAVORİ
1600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Milli Eğitim Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Yayınlar
Fen Bilimlerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme; Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Yalçın Karalı
,
Ömer Varol Palancıoğlu
,
Hasan Aydemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1131101
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1192
1
ATIF
0
FAVORİ
1192
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Öğretimine Yönelik Öz-yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Yalçın Karalı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.1067612
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
1
ATIF
1
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Konuşma Kaygılarının İncelenmesi: İnönü Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Yalçın Karalı
,
Tuğrul Gökmen Şahin
,
Mert Şen
,
Hasan Aydemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1006027
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1130
5
ATIF
0
FAVORİ
1130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Singapur İlkokul Fen Bilimleri Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Yalçın Karalı
,
Ömer Varol Palancıoğlu
,
Hasan Aydemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.883126
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2040
5
ATIF
0
FAVORİ
2040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VE ÖĞRENEN BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hasan Aydemir
,
Yalçın Karalı
,
Gökhan Coşanay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: 10.47994/usbad.824081
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1485
6
ATIF
0
FAVORİ
1485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat