Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yasemin Koç Gözübenli
Doç. Dr.
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın
9
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
7
9
Yayın
20
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fizik Eğitimi
Kimya Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Kurum
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
IŞIK ÜNİTESİNİN ÖĞRETİMİNDE BİLGİSAYAR ANİMASYONLARININ ETKİSİ
Yazarlar:
Yasemin Koç
, Ümit Şimşek, Cemil Has
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Muş Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
814
0
ATIF
1
FAVORİ
814
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme Yöntemlerinin 7. Sınıf “Maddenin Yapısı ve Özellikleri Ünitesi” Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Yasemin Koç
,
Ümit Şimşek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.98387
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2576
6
ATIF
1
FAVORİ
2576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEMEL FEN KAVRAMLARI İLE İLGİLİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ANLAMALARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Yasemin Koç
,
Oylum Çavdar
,
Seda Okumuş
,
Coşkun Deveci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1779
0
ATIF
1
FAVORİ
1779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
TAKIM DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN “VÜCUDUMUZUN BİLMECESİNİ ÇÖZELİM” ÜNİTESİNDEKİ BAŞARIYA, DERSE KARŞI TUTUMA VE MANTIKSAL DÜŞÜNME BECERİSİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Yasemin Koç
,
Orçun Bozkurt
, Melek Işık
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
522
0
FAVORİ
522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Modelinin Maddenin Değişimi Ünitesinin Öğretiminde Öğrencilerin Başarı, Tartışmacı Tutum, Problem Çözme Algısına Etkisi
Yazarlar: Esen Gür,
Yasemin Koç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.829408
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
647
0
FAVORİ
647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖTBB VE OYU YÖNTEMLERİNİN 8. SINIF “MADDENİN HALLERİ VE ISI” ÜNİTESİ AKADEMİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Yasemin Koç
,
Ümit Şimşek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.991234
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
609
0
FAVORİ
609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEMEL FEN KAVRAMLARI İLE İLGİLİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ANLAMALARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Yasemin Koç
,
Oylum Çavdar
,
Seda Okumuş
,
Coşkun Deveci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1779
1
FAVORİ
1779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme Yöntemlerinin 7. Sınıf “Maddenin Yapısı ve Özellikleri Ünitesi” Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Yasemin Koç
,
Ümit Şimşek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.98387
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2576
1
FAVORİ
2576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
T.C. İNKILÂP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERSİNDE YER ALAN BAZI DEĞERLERİN ATASÖZLERİ, DEYİMLER VE GÖRSEL ÖĞELER İLE ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
Esra Akdoğan
, Meryem Boztaş,
Yasemin Koç
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3407
0
FAVORİ
3407
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinin Öğretiminde Jigsaw II Tekniğinin Etkisi/ The Effects of The Jigsaw II in Teaching of Science Lesson
Yazarlar:
Yasemin Koç
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
879
0
FAVORİ
879
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Işık Ünitesinin Öğretiminde Okuma-Yazma-Uygulama Yönteminin Etkisi
Yazarlar:
Yasemin Koç
,
Ümit Şimşek
, Muhammet Fırat
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1487
0
FAVORİ
1487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
IŞIK ÜNİTESİNİN ÖĞRETİMİNDE BİLGİSAYAR ANİMASYONLARININ ETKİSİ
Yazarlar:
Yasemin Koç
, Ümit Şimşek, Cemil Has
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Muş Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
814
1
FAVORİ
814
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Kastamonu Education Journal
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Muş Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Kurul Üyeliği
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Yayınlar
Argümantasyon Modelinin Maddenin Değişimi Ünitesinin Öğretiminde Öğrencilerin Başarı, Tartışmacı Tutum, Problem Çözme Algısına Etkisi
Yazarlar: Esen Gür,
Yasemin Koç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.829408
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
647
1
ATIF
0
FAVORİ
647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme Yöntemlerinin 7. Sınıf “Maddenin Yapısı ve Özellikleri Ünitesi” Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Yasemin Koç
,
Ümit Şimşek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.98387
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2576
6
ATIF
1
FAVORİ
2576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat