Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yasemin Deringöl
Doç. Dr.
İstanbul Üninversitesi-Cerrahpaşa Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi
Yayın
11
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
21
11
Yayın
10
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Matematik Eğitimi
Kurum
İstanbul Üninversitesi-Cerrahpaşa Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygısı ve Matematik Öz yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Zana Altuntaş,
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1247992
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
700
0
ATIF
2
FAVORİ
700
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Kaygıları ve Matematik Öğretimi Yeterlikleri
Yazarlar:
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.364483
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4446
13
ATIF
1
FAVORİ
4446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Matematik Problem Çözme Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Murat Şahin
,
İrfan Başkurt
,
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1211836
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1911
2
ATIF
1
FAVORİ
1911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullar İçin Problem Çözme Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Tuğçe Değirmenci
,
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1262404
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
127
0
ATIF
1
FAVORİ
127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokullar İçin Problem Çözme Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Tuğçe Değirmenci
,
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1262404
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
127
1
FAVORİ
127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Matematik Öğretimi ve Sanat ile İlgili Tezlerin Tematik İçerik Analizi
Yazarlar:
Meltem Atasoy
,
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1348385
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
214
0
FAVORİ
214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Matematik Problem Çözme Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Murat Şahin
,
İrfan Başkurt
,
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1211836
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1911
1
FAVORİ
1911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygısı ve Matematik Öz yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Zana Altuntaş,
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1247992
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
700
2
FAVORİ
700
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematik Ödev Alışkanlıkları
Yazarlar:
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
511
0
FAVORİ
511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FAMILY INVOLVEMENT IN MATHEMATICS EDUCATION
Yazarlar:
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.35379/cusosbil.586515
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
444
0
FAVORİ
444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretme Motivasyonu ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum: Sınıf Öğretmeni Adayları Örneği
Yazarlar:
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.526330
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1013
0
FAVORİ
1013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Derslerinde Kullandıkları Yöntem ve Teknikler
Yazarlar:
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.467893
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1860
0
FAVORİ
1860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözmeye Yönelik İnançları ile Problem Kurma Özyeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.336386
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2307
0
FAVORİ
2307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Kaygıları ve Matematik Öğretimi Yeterlikleri
Yazarlar:
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.364483
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4446
1
FAVORİ
4446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN ZEKÂLI OLAN VE OLMAYAN ÇOCUKLARIN DEPRESYON PUANLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Melodi Özyaprak
,
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2013 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3591
0
FAVORİ
3591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İZÜ Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Yayınlar
İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Matematik Problem Çözme Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Murat Şahin
,
İrfan Başkurt
,
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1211836
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1911
2
ATIF
1
FAVORİ
1911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FAMILY INVOLVEMENT IN MATHEMATICS EDUCATION
Yazarlar:
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.35379/cusosbil.586515
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
444
1
ATIF
0
FAVORİ
444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretme Motivasyonu ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum: Sınıf Öğretmeni Adayları Örneği
Yazarlar:
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.526330
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1013
4
ATIF
0
FAVORİ
1013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Derslerinde Kullandıkları Yöntem ve Teknikler
Yazarlar:
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.467893
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1860
1
ATIF
0
FAVORİ
1860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Kaygıları ve Matematik Öğretimi Yeterlikleri
Yazarlar:
Yasemin Deringöl
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.364483
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4446
13
ATIF
1
FAVORİ
4446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat