Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yusuf İslam Bolat
Dr. Öğr. Üyesi
Kahramanmaraş İstiklal Üniversitesi
Yayın
7
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
49
TR Dizin Atıf
36
7
Yayın
18
Hakemlik
49
CrossRef Atıf
36
TR Dizin Atıf
0000-0002-6120-3157
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Ciddi Oyunlar ve Simülasyonlar
Oyunlaştırma
Eğitim
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Kurum
Kahramanmaraş İstiklal Üniversitesi
Popüler Yayınları
Kahoot! as a Gamification Tool in Vocational Education: More Positive Attitude, Motivation and Less Anxiety in EFL
Yazarlar:
Merve Sercanoğlu Öden
,
Yusuf İslam Bolat
,
İdris Goksu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.924882
ATIF
14
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2723
14
ATIF
4
FAVORİ
2723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyunlaştırılmış Çevrimiçi Sınıf Yanıtlama Sisteminin Akademik Başarıya Etkisi ve Sisteme Yönelik Görüşler
Yazarlar:
Yusuf İslam Bolat
,
Ömer Şimşek
,
Ülkü Ülker
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363964
ATIF
20
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3217
20
ATIF
1
FAVORİ
3217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
BLOK TABANLI OYUNLAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİMİN BİLGİ-İŞLEMSEL DÜŞÜNME VE KODLAMAYA YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ
Yazarlar:
Nurullah Taş
,
Yusuf İslam Bolat
,
Özlem Savaş Başkara
Yayın Bilgisi: 2023 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1268523
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
521
0
FAVORİ
521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kahoot! as a Gamification Tool in Vocational Education: More Positive Attitude, Motivation and Less Anxiety in EFL
Yazarlar:
Merve Sercanoğlu Öden
,
Yusuf İslam Bolat
,
İdris Goksu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.924882
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2723
4
FAVORİ
2723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ KULLANIMI TÜRKİYE'DE ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINI ETKİLİYOR MU? BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
İdris Göksu
,
Yusuf İslam Bolat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.614505
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2237
0
FAVORİ
2237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Teşvik Uygulamasının Performansa Yansıması: 2016 ile 2017'nin Karşılaştırmalı Analizi
Yazarlar: İdris Göksu,
Yusuf İslam Bolat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.044
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
561
0
FAVORİ
561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyunlaştırılmış Çevrimiçi Sınıf Yanıtlama Sisteminin Akademik Başarıya Etkisi ve Sisteme Yönelik Görüşler
Yazarlar:
Yusuf İslam Bolat
,
Ömer Şimşek
,
Ülkü Ülker
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363964
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3217
1
FAVORİ
3217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Mobil İnternet Kullanım Tutumlarının Teknoloji Kabul Modeline Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf İslam Bolat
, Melike Aydemir,
Selçuk Karaman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1751
0
FAVORİ
1751
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KİMYA ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK TUTUM VE GÖRÜŞLERİNDEKİ DEĞİŞİMLER: CHEMBIODRAW UYGULAMASI
Yazarlar:
Salih Paşa
,
Yusuf Bolat
, Faik Karataş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.02018
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2295
0
FAVORİ
2295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
EKEV Akademi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Yükseköğretim Dergisi
Editörlük
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Mizanpaj Editörü , Editör Yardımcısı
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dicle Akademi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi
Oltu Beşeri ve Sosyal Bilimler Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Kahoot! as a Gamification Tool in Vocational Education: More Positive Attitude, Motivation and Less Anxiety in EFL
Yazarlar:
Merve Sercanoğlu Öden
,
Yusuf İslam Bolat
,
İdris Goksu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.924882
ATIF
14
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2723
14
ATIF
4
FAVORİ
2723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ KULLANIMI TÜRKİYE'DE ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINI ETKİLİYOR MU? BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
İdris Göksu
,
Yusuf İslam Bolat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.614505
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2237
6
ATIF
0
FAVORİ
2237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Teşvik Uygulamasının Performansa Yansıması: 2016 ile 2017'nin Karşılaştırmalı Analizi
Yazarlar: İdris Göksu,
Yusuf İslam Bolat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.044
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
561
1
ATIF
0
FAVORİ
561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyunlaştırılmış Çevrimiçi Sınıf Yanıtlama Sisteminin Akademik Başarıya Etkisi ve Sisteme Yönelik Görüşler
Yazarlar:
Yusuf İslam Bolat
,
Ömer Şimşek
,
Ülkü Ülker
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363964
ATIF
20
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3217
20
ATIF
1
FAVORİ
3217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KİMYA ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK TUTUM VE GÖRÜŞLERİNDEKİ DEĞİŞİMLER: CHEMBIODRAW UYGULAMASI
Yazarlar:
Salih Paşa
,
Yusuf Bolat
, Faik Karataş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.02018
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2295
8
ATIF
0
FAVORİ
2295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat