Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Zekai Ayık
Dr. Öğr. Üyesi
HARRAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayın
7
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
2
7
Yayın
4
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
0000-0002-3562-6543
57220997032
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
HARRAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayınlar
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Analitik, Yaratıcı ve Pratik Becerilerinin Geliştirilmesinde Semiyotik Teknoloji Kullanımı: Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Zekai Ayık
,
Muhammet Davut Gül
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1583828
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
32
0
FAVORİ
32
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Özel Yetenekli Öğrencilerin Öğretim İhtiyaçlarını Karşılama Yetkinlik Ölçeğinin Uyarlanması ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Zekai Ayık
,
Muhammet Davut Gül
,
Mehmet Fatih Karacabey
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1268279
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
255
0
FAVORİ
255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğretim Sürecinde Sundukları Akademik Desteği Uyarlayabilme Yetkinlikleri Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Muhammet Davut Gül
,
Zekai Ayık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1325891
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
298
0
FAVORİ
298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Zekalı Öğrenciler Tarafından Tasarlanan Ürünlerde Yaratıcılığın Değerlendirilmesi: Sosyal Göstergebilimsel Çokmodlu Bir Bakış Açısı
Yazarlar:
Zekai Ayık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1109543
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
336
0
FAVORİ
336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Enrichment Studies in Gifted Education: A Bibliometric Analysis with RStudio
Yazarlar:
Muhammet Davut Gül
,
Zekai Ayık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.55.10.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1255
0
FAVORİ
1255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kütüphane Hizmetlerinden Yararlanmaları: Bilgi Okuryazarlığı ve Bilimsel Okuryazarlık Bakış Açısı
Yazarlar:
Kübra Ayık
,
Zekai Ayık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilgi Ve Belge Araştırmaları
DOI: 10.26650/bba.2021.15.03
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
436
0
FAVORİ
436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fizik ve Kimya Eğitiminde Bilimin Doğasının Öğretimi: Eleştirel Bir Bakış
Yazarlar:
Ahmet Tumbul
,
Mustafa Durgun
,
Zekai Ayık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2019.0401.65.85
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
742
0
FAVORİ
742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bilgi Ve Belge Araştırmaları
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Harran Maarif Dergisi
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Harran Maarif Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Harran Maarif Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Social Science Research
Yayınlar
Öğretmenlerin Özel Yetenekli Öğrencilerin Öğretim İhtiyaçlarını Karşılama Yetkinlik Ölçeğinin Uyarlanması ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Zekai Ayık
,
Muhammet Davut Gül
,
Mehmet Fatih Karacabey
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1268279
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
255
1
ATIF
0
FAVORİ
255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Enrichment Studies in Gifted Education: A Bibliometric Analysis with RStudio
Yazarlar:
Muhammet Davut Gül
,
Zekai Ayık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.55.10.3
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1255
1
ATIF
0
FAVORİ
1255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat