Dergi Kurulları

Baş Editör

Prof. Dr. Elif ÇELEBİ ÖNCÜ KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye Web
Temel Eğitim, Okul Öncesi Eğitim

Editörler

Doç. Dr. Derya KALTAKÇI GÜREL KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Eğitim, Fizik Eğitimi, Fen Bilgisi Eğitimi
Doç. Dr. Levent DURDU KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye Web

Levent Durdu, Kocaeli Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi bölümü öğretim üyesidir. Durdu, 2000 yılında ODTÜ Bilgisayar Öğretmenliği lisans, 2003 yılı BÖTE yüksek lisans ve 2010 yılı BÖTE doktora mezunudur. 2021 yılında Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi bilim alanında Doçent ünvanını almıştır. Durdu, bilgisayar bilimleri eğitimi, öğretim teknolojileri ve açık ve uzaktan öğrenme üzerine çalışmalar yürütmektedir. Özelde, teknolojik pedagojik alan bilgisi, bilgi-işlemsel düşünme, çevrimiçi öğrenme ortamları ve proje tabanlı öğrenme konularında araştırmalar gerçekleştirmektedir.  

Eğitim, Öğretim Kuramları, Öğretim Tasarımı, Öğretim Teknolojileri, Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi, Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem, Öğrenme Bilimleri

Alan Editörleri

Doç. Dr. Evren ŞUMUER KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Öğretim Teknolojileri
Doç. Dr. Nuray GEDİK Eskişehir Teknik Üniversitesi Türkiye Web
Öğretim Tasarımı, Öğretim Teknolojileri, Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi
Doç. Dr. Hakan TURAN KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Eğitimde Program Geliştirme, Eğitimde Program Değerlendirme, Öğretim Kuramları, Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri, Karşılaştırmalı ve Kültürlerarası Eğitim
Prof. Dr. Bülent ALCI YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Eğitim, Eğitimde Program Geliştirme
Dr. Öğr. Üyesi Neslihan Tuğçe ÖZYETER KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye

İngilizce 

Türkçe  

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları, Ölçek Geliştirme, Kültürlerarası Ölçek Uyarlama, Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları, Ulusal ve Uluslararası Başarı Karşılaştırmaları
Doç. Dr. Fulya BARİS PEKMEZCİ YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları, Ölçek Geliştirme, Kültürlerarası Ölçek Uyarlama, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Diğer), İstatistiksel Analiz Teknikleri
Prof. Dr. Soner POLAT KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Eğitim Yönetimi, Hayat Boyu Öğrenme
Doç. Dr. Gizem GÜNÇAVDI ALABAY BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Eğitim, Eğitim Yönetimi
Dr. Öğr. Üyesi Doğan GÜLLÜ KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Fen Bilgisi Eğitimi
Doç. Dr. Cansel KADIOĞLU AKBULUT TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye

Doç. Dr. Cansel Kadıoğlu Akbulut, Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Or-taöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümü Kimya Eğitimi Anabilim Dalı’nın Lisansla Birleştirilmiş Tezsiz Yüksek Lisans Programı’ndan 2003 yılında mezun olmuştur. Orta Doğu Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Anabilim Dalı Kimya Eğitimi Doktora Programını 2014 yılında tamamlamıştır. Doktora süresince Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı (ÖYP) kapsamında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümünde araştırma görevlisi olarak çalışmıştır. Bu dönemde ÖYP desteği ile Kanada The University of British Columbia’da Prof. Dr. Nancy E. Perry ile “The Learning Kit” başlıklı projenin bir bölümünde çalışmıştır. 2015 yılı Şubat ayından bu yana Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı’nda öğretim üyesi olarak görevini sürdürmektedir. 03.03.2023 tarihinde Temel Eğitim (Fen Bilgisi Eğitimi) alanında Doçent unvanı almaya hak kazanmıştır. Araştırma konuları arasında; özdüzenleyici öğrenme; fen öğrenmeye yönelik motivasyon; özyeterlik inancı; hedef yönelimi; öğrenme stratejileri; bilimin doğası; fen eğitiminde epistemolojik inançlar ve fen eğitiminde teknoloji entegrasyonunu inceleyen çalışmalar yer almaktadır.

Eğitim, Ölçek Geliştirme, Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları, Öğrenme Kuramları, Öğretim Kuramları, Öğretim Teknolojileri, Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi, Fen ve Matematik Alanları Eğitimi, Kimya Eğitimi, Fen Bilgisi Eğitimi
Doç. Dr. Tugba KONAKLI KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Eğitim Yönetimi, Hayat Boyu Öğrenme
Doç. Dr. Mehmet ALTAY KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Dilbilim
Dr. Öğr. Üyesi Yunus Emre AKBANA KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye Web
İkinci Bir Dil Olarak İngilizce
Doç. Dr. Yusuf KOÇ KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye

ODTÜ’den matematik öğretimi alanında lisans ve yüksek lisans derecelerini ardından Amerika
Birleşik Devletleri Indiana Üniversitesi’nden aynı alanda doktorasını aldı. Indiana
Üniversitesi’nde ve ODTÜ’de matematik öğretimi alanında görev yapan Dr. Koç şu an Kocaeli
Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde öğretim üyesi olarak çalışmalarına devam etmektedir. Okul
öncesi eğitim kurumlarında matematik öğretiminin niteliğinin arttırılması amacıyla öğretmen
mesleki gelişim projeleri ve araştırma çalışmaları yürütmektedir.

Eğitim, Matematik Eğitimi
Doç. Dr. Baki ŞAHİN MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi

Doçent Doktor Baki Şahin








Çalıştığı Birim
Kadro Birim


E-Posta Telefon


Eğitim Fakültesi
Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Matematik Eğitimi Abd
baki@mu.edu.tr 0 252 211 1801


ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1- The Effects of a Professional Development Program for Technology Integrated Algebra Teaching - 2021

2- Yaratıcı Drama Yönteminin Öğretmen Adaylarının Matematik Temel Becerileri'ne İlişkin Görüşleri Üzerindeki Etkisi - 2018

3- Effect Of The Use Of Technology In Mathematics Course On Attitude A Meta Analysis Study - 2016

4- Opinions Of Teacher Candidates On The Gender Of Mathematics Teachers - 2015

5- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - 2013


SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1- İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Bilişsel ve Duyuşsal Öğrenmelerini Tahmin Eden Çeşitli Değişkenler ve Tahmin Etme Güçleri - 2001

2- İlköğretim 6. Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Çeşitli Değişkenlerin Öğrencilerin Duyuşsal Alanlarını Açıklama Gücü - 2000


Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1- İlköğretim 6. sınıf Fen Bilgisi Dersine İlişkin Bazı Değişkenlerin Öğrencilerin Duyuşsal Özelliklerini Açıklama Gücü - 2000

ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1- SORGULAMA TEMELLİ MATEMATİK YAKLAŞIMININ, ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜREÇLERİNİ GELİŞTİRMELERİNE ETKİSİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI - 2019

2- LEARNING MATHEMATICS WITH CREATIVE DRAMA - 2018

3- İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılmasına Karşı bakışlarının İncelenmesi - 2015

4- PASTA DİLİMLERİNİN FİYATI NE KADAR - 2015

5- Ortaöğretim Öğrencilerinin ve Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılık Kavramları ile İlgili Başarılarının İncelenmesi - 2003


Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1- OYUNLA ÖĞRETİMİN SAYMA VE OLASILIK BAŞARISINA VE MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ - 2021

2- Öğretmen Yetiştirme Sisteminde Çocuk Hakları Bakımından Bir Değerlendirme : Kepirtepe Köy Enstitüsü Örneği. - 2006

3- İlköğretim 2. Sınıf Matematik Dersinde Toplama ve Çıkarma İşlem Tekniğinin Kavranmasında Sayıların Çözümlenmiş Şeklinden Yararlanmanın Erişiye Etkisi - 1998


Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1- Hazer, B., Şahin, T., Bozkurt, A.İ., Şahin, B. "Kimya Öğretiminde Kullanılan Tümevarım ve Tümdengelim İçerik Yaklaşımlarının Öğrencilerin 3 Farklı Ölçme Aracı Üzerindeki Başarılarına Etkisi" . H.Ü. Eğitim Fakültesi, 455-460, Ankara, 6-8 Eylül 2000. - 2000

Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1- Uzaktan Eğitimde Yaratıcı Drama Yönteminin Matematik Öğretiminde Kullanılmasına Bir
Örnek - 2021

2- Sınıf Öğretmenlerinin Geometri Öğretimine İlişkin Görüşleri - 2021

3- Comparisons of Instructional Approaches of Elementray SchoolMathematics Curricula of 1998 and 2009 - 2017

4- Matematik Öğretmenlerinin Matematik Problemi Kurma Süreçlerini Kullanmadaki Performansları - 2016

5- İlköğretim Matematik ve Sınıf Öğretmenlerinin Problem Çözme Süreçlerinin İncelenmesi Silindir Problemi Örneği - 2015

6- İçerde Neler Oluyor: Yeni İlköğretim Matematik Programının Uygulandığı İlköğretim 1- 5.Sınıf Matematik Derslerinin İşlenişine Bir Bakış - 2007

7- Matematik Dersinde Kavram Haritası Yöntemini Kullanarak Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesine İlişkin Bir Araştırma - 2004


Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1- How Does Gender Affect The Preference of Being A Maths Teachers? Views From Pre- Service And In-Service Turkish Maths Teachers And Turkish Society. - 2009


Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1- Çakır, Ö.S., Şahin, B., Şahin, T. " Türkiye'de Farklı Coğrafi Bölgelerde Bulunan Okullardaki Öğrencilerin Fen Bilgisi Dersindeki Kişisel, Bilişsel, Duyuşsal ve Sosyal Açıdan Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi" . H.Ü. Eğitim Fakültesi, 201-206, Ankara, 6-8 Eylül 2000. - 2000

Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1- Sınıf Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Sayılar Öğrenme Alanındaki Okur Yazarlık Düzeyleri ile Kavram Yanılgıları - 2013

2- Toplumda Matematik - 2013

3- Anadolu Güzel sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Matematik ve Müzik Arasındaki İlişkileri Bilmelerinin Matematik Öğrenmelerine Etkisi Nedir? - 2008

4- İlköğretim Sınıf Öğretmenliği Programında Okutulmakta Olan Temel Matematik
Derslerinin İçerikleri İle Öğretim Yöntemlerine Eleştirel Bir Bakış13-15 Eylül 2006. - 2006

5- 1. Bulut, S., Şahin, B. "Orta Öğretim Öğrencilerinin ve Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılık Kavramları ile İlgili Yeterliliklerinin İncelenmesi" . H.Ü. Eğitim Fakültesi, Ankara, 6-8 Ekim 2000. - 2000

6- İlköğretim Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutum Ölçeği - 1998


Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1- Türkiye'de Matematik Eğitimi: Sorunlar, Çözüm Önerileri ve İyi Örnekler/Ortaokullarda Matematiksel Kavramları Öğrenirken ve Öğretirken Yaşanan Sorunlar - 2023

2- İlkokulda Drama Uygulama Örnekleri/Matematik Dersinde Drama Uygulamaları - 2021 3- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - 2014
4- Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - 2009


SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1- Eğitim Araştırmaları(Eurasian Journal of Educational Research) - 2022


SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan
dergilerde hakemlik

1- Turkish Journal of Education(Turje) - 2015


Uluslararası projeler ile kamu veya özel teşekküllerce desteklenen ulusal projelerde
hakemlik, izleyicilik ve panelistlik

1- ATED(Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi) - 2016

Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1- 7. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı, Pasifik Yayıncılık, Eylül 2007 / Ankara - 2007
2- 7. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı, Pasifik Yayıncılık, Eylül 2007 / Ankara - 2007 3- 5. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB,
Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

4- 5. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-
Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

5- 5. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-
Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

6- 4. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB,
Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

7- 4. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-
Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

8- 4. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-
Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

9- 3. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB,
Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

10- 3. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül
2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

11- 3. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-
Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

12- 2. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB,
Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

13- 2. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül
2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

14- 2. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-
Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

15- 1. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB,
Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

16- 1. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül
2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

17- 1. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-
Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1- Drama Temelli Aktif Öğretim Yöntemleri ile Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Becerilerinin Geliştirilmesi . - 2015


TÜBİTAK 1002 veya 3001 kapsamında desteklenen ve tamamlanan projelerde görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1- Teknolojinin Cebir Öğretimine Entegrasyonu - 2014


Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1- İlkokulda Van Hiele Geometrik Gelişim Düzeylerini kullanarak Yapılan Geometri Öğretimlerinin Etkililiği - 2022


Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1- Japon Ders Araştırması Türkiye'de Nasıl Çalışır? - 2016


Bölüm başkan yardımcılığı ve anabilim dalı başkanlığı (her yıl için) 1- İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı ABD Başkanlığı - 2023 2- İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı ABD Başkanlığı - 2022 3- Okul Öncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Başkanlığı - 2008
4- Okul Öncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Başkanlığı - 2007 5- Okul Öncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Başkanlığı - 2006

Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1- Müzik ve Matematik - 2008

2- Değişen Matematik Dersi Müfredatı - 2007

3- Yenilenen İlköğretim Matematik Programlarını Paylaşım - 2006

SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

4- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:1

13- Ortaöğretim Öğrencilerinin ve Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılık Kavramları ile İlgili Başarılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:1

22- Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı:1

ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:2

2- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:5

3- The Effects of a Professional Development Program for Technology Integrated Algebra
Teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:2

4- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:3

5- OYUNLA ÖĞRETİMİN SAYMA VE OLASILIK BAŞARISINA VE MATEMATİK DERSİNE
YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:1

6- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:1

7- The Effects of a Professional Development Program for Technology Integrated Algebra
Teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:6

9- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:6

10- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:2

11- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:6

12- SORGULAMA TEMELLİ MATEMATİK YAKLAŞIMININ, ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜREÇLERİNİ GELİŞTİRMELERİNE ETKİSİ: BİR EYLEM
ARAŞTIRMASI - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:1

18- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:3

19- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:2

20- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı:2

21- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı:1

22- Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı:3

23- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı:2


SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında
taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan
dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:2

2- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:1

6- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:5

9- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:9

10- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:5

11- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:4

16- Opinions Of Teacher Candidates On The Gender Of Mathematics Teachers - Atıf Yılı:
2019 Atıf Sayısı:1

17- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:4

18- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:5

19- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:7

20- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı:1

21- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı:3

24- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı:1

Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

2- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:4 4- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:4
5- OYUNLA ÖĞRETİMİN SAYMA VE OLASILIK BAŞARISINA VE MATEMATİK DERSİNE
YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:1

6- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:2

8- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:7

10- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:2

11- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:1 14- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:7
15- Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:1

17- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:1

18- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:1

19- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:1

22- Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı:3


Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf


Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine yapılan atıf.

Matematik Eğitimi
Dr. Öğr. Üyesi Esra ÜNLÜER KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Okul Öncesi Eğitim
Dr. Hande USBAŞ KAYA İSTANBUL 29 MAYIS ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Temel Eğitim, Okul Öncesi Eğitim
Doç. Dr. Zeynep AYDIN SÜNBÜL KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık, Psikolojik Danışmanlık Eğitimi, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık (Diğer), Zihinsel Engelli Eğitimi
Dr. Öğr. Üyesi Gülefşan Özge KALAYCI ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Konuşma Engelli Eğitimi, Zihinsel Engelli Eğitimi, Otizm ve Spekrum Bozukluğu Eğitimi
Doç. Dr. Osman Nejat AKFIRAT KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık, Gelişim Psikolojisi, Eğitim Psikolojisi
Doç. Dr. Suat KILIÇARSLAN NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Ana Bilim Dalı
Eğitim, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık, Aile Danışmanlığı, Okul Psikolojik Danışmanlığı, İletişim Psikolojisi, Topluluk Psikolojisi, Uygulamalı ve Gelişimsel Psikoloji, Eğitim Psikolojisi
Dr. Öğr. Üyesi Birsen Berfu AKAYDIN KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Sınıf Eğitimi, İlköğretim, Sosyal Bilgiler Eğitimi
Dr. Öğr. Üyesi Halil ÇOKÇALIŞKAN MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI Türkiye
Sınıf Eğitimi, Fen Bilgisi Eğitimi, Yaratıcı Drama Eğitimi
Dr. Öğr. Üyesi Hülya ÇEVİRME KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Türk Halk Bilimi (Diğer), Türkçe Eğitimi
Doç. Dr. Yasemin UZUN ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye Web
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi, Türkçe Eğitimi
Dr. Öğr. Üyesi Münevver BAŞMAN MARMARA ÜNİVERSİTESİ, ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Eğitim, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Diğer)

Dil Editörleri

Arş. Gör. Cansu AYKUT KOLAY KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye

Cansu Aykut-Kolay works as a research assistant at the department of foreign language educatioin at Kocaeli University, Turkey. Her research interests are classroom discourse in English Medium Instruction (EMI) settings, written and spoken metadiscourse in EMI, reflective practice and language teacher education. E-mail: cansu.aykut@kocaeli.edu.tr

İkinci Bir Dil Olarak İngilizce
Arş. Gör. Büşra GÖLBAŞI KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Türkçe Eğitimi

Mizanpaj

Dr. Öğr. Üyesi Yaser ARSLAN KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Eğitim Yönetimi, Eğitimde Liderlik
Arş. Gör. Ufuk SARIDEDE KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Eğitim
Son Güncelleme Zamanı: 7.01.2025 13:44:49



22176

Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi 2020 yılı itibariyle TR-Dizin tarafından dizinlenmektedir.