About
About
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
Announcements
Developments
Roadmap
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
Coordinator of Scientific Publishing Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Ahmet Şekerkaya
Prof. Dr.
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı
Publication
8
Review
0
CrossRef Cited
5
8
Publication
0
Review
5
CrossRef Cited
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Integrated Marketing Communication
Marketing
Service Marketing
Marketing Research Methodology
Advertisement
Sales Management
Consumer Behaviour
Institution
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı
Popular Publications
İNTERNET KULLANICILARININ İNTERNETTEN ALIŞ-VERİŞE YÖNELİK SATIN ALMA KARAR SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ ve KULLANIM YOĞUNLUKLARI AÇISINDAN SINIFILANDIRILMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA-INVESTIGATING INTERNET USERS DECISION MAKING PROCESSES REGARDING THEIR INTERNET
Authors:
Emrah Cengiz
,
Ahmet Şekerkaya
Published: 2012 ,
Oneri
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2218
0
CITED
1
FAVORITE
2218
TOTAL DOWNLOAD COUNT
KADIN TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ ve BİR PİLOT ARAŞTIRMA - DETERMINATION OF FEMALE CONSUMERS’ SHOPPING MALL CHOICES AND A PILOT RESEARCH
Authors:
Ahmet Şekerkaya
,
Emrah Cengiz
Published: 2012 ,
Oneri
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2095
0
CITED
1
FAVORITE
2095
TOTAL DOWNLOAD COUNT
TÜKETİCİLERİN LÜKS MARKALARIN TAKLİTLERİNİ SATIN ALMA SEVİYELERİ AÇISINDAN FARKLILIKLARININ İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Authors:
Nil Engı̇zek
,
Ahmet Şekerkaya
Published: 2015 ,
Oneri
DOI: -
CITED
4
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2640
4
CITED
1
FAVORITE
2640
TOTAL DOWNLOAD COUNT
BANKACILIKTA MARKA DEĞERİ VE RİSK ALGISI: BİREYSEL BANKACILIK MÜŞTERİLERİ ÜZERİNE ETKİLERİ
Authors:
Prof. Dr. Ahmet Şekerkaya
, Msc. Elçin Çelik
Published: 2015 ,
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
0
0
CITED
1
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Lüks Markalar ve Taklitleri Arasındaki İlişkinin Teoriler Açısından Değerlendirilmesi
Authors:
Nil Engizek
,
Ahmet Şekerkaya
Published: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
5182
0
CITED
1
FAVORITE
5182
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
AN EXAMINATION OF THE FACTORS SHAPING CONSUMERS' BANKING SERVICE PREFERENCES IN DIGITALIZATION PROCESS
Authors:
Aylin Ecem Gursen
,
Ahmet Şekerkaya
Published: 2024 ,
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18221/bujss.1411366
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
254
0
FAVORITE
254
TOTAL DOWNLOAD COUNT
MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ
Authors:
Ahmet Şekerkaya
,
Gülçin Erdoğan
Published: 2019 ,
Oneri
DOI: 10.14783/maruoneri.594979
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
3851
1
FAVORITE
3851
TOTAL DOWNLOAD COUNT
X VE Y KUŞAĞI KADINLARININ KARAR VERME TARZLARI BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Authors:
Nil Engizek
,
Ahmet Şekerkaya
Published: 2016 ,
Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1383
0
FAVORITE
1383
TOTAL DOWNLOAD COUNT
BANKACILIKTA MARKA DEĞERİ VE RİSK ALGISI: BİREYSEL BANKACILIK MÜŞTERİLERİ ÜZERİNE ETKİLERİ
Authors:
Prof. Dr. Ahmet Şekerkaya
, Msc. Elçin Çelik
Published: 2015 ,
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
0
1
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
TÜKETİCİLERİN LÜKS MARKALARIN TAKLİTLERİNİ SATIN ALMA SEVİYELERİ AÇISINDAN FARKLILIKLARININ İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Authors:
Nil Engı̇zek
,
Ahmet Şekerkaya
Published: 2015 ,
Oneri
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2640
1
FAVORITE
2640
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Lüks Markalar ve Taklitleri Arasındaki İlişkinin Teoriler Açısından Değerlendirilmesi
Authors:
Nil Engizek
,
Ahmet Şekerkaya
Published: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
5182
1
FAVORITE
5182
TOTAL DOWNLOAD COUNT
KADIN TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ ve BİR PİLOT ARAŞTIRMA - DETERMINATION OF FEMALE CONSUMERS’ SHOPPING MALL CHOICES AND A PILOT RESEARCH
Authors:
Ahmet Şekerkaya
,
Emrah Cengiz
Published: 2012 ,
Oneri
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2095
1
FAVORITE
2095
TOTAL DOWNLOAD COUNT
İNTERNET KULLANICILARININ İNTERNETTEN ALIŞ-VERİŞE YÖNELİK SATIN ALMA KARAR SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ ve KULLANIM YOĞUNLUKLARI AÇISINDAN SINIFILANDIRILMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA-INVESTIGATING INTERNET USERS DECISION MAKING PROCESSES REGARDING THEIR INTERNET
Authors:
Emrah Cengiz
,
Ahmet Şekerkaya
Published: 2012 ,
Oneri
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2218
1
FAVORITE
2218
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute
Oneri
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
User doesn't have any peer review duties on DergiPark.
Publications
MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ
Authors:
Ahmet Şekerkaya
,
Gülçin Erdoğan
Published: 2019 ,
Oneri
DOI: 10.14783/maruoneri.594979
CITED
1
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
3851
1
CITED
1
FAVORITE
3851
TOTAL DOWNLOAD COUNT
TÜKETİCİLERİN LÜKS MARKALARIN TAKLİTLERİNİ SATIN ALMA SEVİYELERİ AÇISINDAN FARKLILIKLARININ İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Authors:
Nil Engı̇zek
,
Ahmet Şekerkaya
Published: 2015 ,
Oneri
DOI: -
CITED
4
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2640
4
CITED
1
FAVORITE
2640
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour