Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Abdullah Cetin
Doç. Dr.
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
22
Hakemlik
40
CrossRef Atıf
54
22
Yayın
40
Hakemlik
54
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Program Tasarımı
Eğitim Programları ve Öğretim (Diğer)
Matematik Eğitimi
Kurum
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİ VELİLERİNİN BİLİM VE SANAT MERKEZİNDEN BEKLENTİLERİ VE KARŞILANMA DÜZEYLERİ
Yazarlar: Serkan Ünsal,
Abdullah Çetin
, Mustafa Yoğurtçu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-437990
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2100
2
ATIF
1
FAVORİ
2100
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
LİSELERE GİRİŞ SINAVI MATEMATİK SORULARI İLE 8. SINIF MATEMATİK DERS KİTABINDAKİ SORULARIN BÜTÜNLEŞİK İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sevim Yasemin Yanık
,
Abdullah Cetin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: 10.69643/kaped.1508890
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
128
0
FAVORİ
128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Okul Öğretmenlerinin Öğretim Programlarının Uygulanması Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Büşra Gürsul
,
Abdullah Çetin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1303187
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
703
0
FAVORİ
703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining preschool teacher’s use of social media in terms of their professional development
Yazarlar:
Neslihan Cansu Salihoglu
,
Abdullah Çetin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1307348
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
495
0
FAVORİ
495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Music Teachers' Childhood Experiences of Music
Yazarlar:
Cemal Algan
,
Abdullah Cetin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1426652
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
434
0
FAVORİ
434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2005 yılı öncesi ve sonrası öğretmen öğrenci ve veli profillerine ilişkin öğretmen görüşlerinin belirlenmesi
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Abdullah Çetin
,
Faruk Yüksek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1035236
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
905
0
FAVORİ
905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018-2019 Öğretim Yılında Güncellenen Öğretmen Yetiştirme Lisans Programının İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Serkan Ünsal
,
Ebru Hekimoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.904931
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2733
0
FAVORİ
2733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖÇMEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM FAKÜLTESİNDE ALMIŞ OLDUKLARI EĞİTİME İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Reyhan Ağçam
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.902519
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
620
0
FAVORİ
620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel gereksinimli göçmen öğrencileri tanılama, yerleştirme ve izleme sürecinde yaşanan sorunlar
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Sümeyye Koç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.958056
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2384
0
FAVORİ
2384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How Students Feel at School: Experiences and Reasons
Yazarlar:
Abdullah Çetin
, Mustafa Gül,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
624
0
FAVORİ
624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Algılarına Göre Fark Oluşturan Öğretmen
Yazarlar:
Abdullah Çetin
, Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
349
0
FAVORİ
349
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Bireysel Yenilikçilikleriyle Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntem ve Tekniklerini Kullanmaya Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Çetin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.648747
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2048
0
FAVORİ
2048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3425
0
FAVORİ
3425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİ VELİLERİNİN BİLİM VE SANAT MERKEZİNDEN BEKLENTİLERİ VE KARŞILANMA DÜZEYLERİ
Yazarlar: Serkan Ünsal,
Abdullah Çetin
, Mustafa Yoğurtçu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-437990
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2100
1
FAVORİ
2100
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öznel İyi Oluşları İle Mesleki Dayanıklılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Çetin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.533847
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3541
0
FAVORİ
3541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Liselerin Pansiyonunda Nöbetçi Öğretmen Olmak: Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Sami Aydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4798
0
FAVORİ
4798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merkezi Sınavların Öğretmenler Üzerinde Sosyal, Psikolojik Etkisi ve Öğretmenlerin Öğretim Programı Uygulamalarına Yansıması
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2953
0
FAVORİ
2953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞERLERLE İLGİLİ ZİHİNSEL YAPILARI
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2163
0
FAVORİ
2163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Problemi Çözme Tutumuna ve Süreçlerine Yönelik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Adem Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.459434
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2592
0
FAVORİ
2592
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bı̇lı̇m ve Sanat Merkezlerı̇nde Görev Yapan Matematı̇k Öğretmenlerı̇nin Karşılaştıkları Sorunlar
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Adem Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.370355
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5002
0
FAVORİ
5002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ‘‘FELSEFE’’ KAVRAMINA YÖNELİK METAFOR ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Serkan Ünsal,
Fahrettin Korkmaz
,
Abdullah Çetin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4721
0
FAVORİ
4721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Takımları Başarı Bölümleri Tekniğinin İlköğretim Öğrencilerinin Zihinsel Yapılarına Etkisi
Yazarlar:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
,
Abdullah Çetin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.29266
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
752
0
FAVORİ
752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme Teknikleri Hakkında Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
,
Abdullah Çetin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1727
0
FAVORİ
1727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnsan ve Toplum
International Journal of Psychology and Educational Studies
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kapadokya Eğitim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Editörlük
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Editör
Hakemlik
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
APJEC - Academic Platform Journal of Education and Change
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
2005 yılı öncesi ve sonrası öğretmen öğrenci ve veli profillerine ilişkin öğretmen görüşlerinin belirlenmesi
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Abdullah Çetin
,
Faruk Yüksek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1035236
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
905
2
ATIF
0
FAVORİ
905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018-2019 Öğretim Yılında Güncellenen Öğretmen Yetiştirme Lisans Programının İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Serkan Ünsal
,
Ebru Hekimoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.904931
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2733
5
ATIF
0
FAVORİ
2733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖÇMEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM FAKÜLTESİNDE ALMIŞ OLDUKLARI EĞİTİME İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Reyhan Ağçam
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.902519
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
620
4
ATIF
0
FAVORİ
620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel gereksinimli göçmen öğrencileri tanılama, yerleştirme ve izleme sürecinde yaşanan sorunlar
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Sümeyye Koç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.958056
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2384
9
ATIF
0
FAVORİ
2384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Bireysel Yenilikçilikleriyle Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntem ve Tekniklerini Kullanmaya Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Çetin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.648747
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2048
2
ATIF
0
FAVORİ
2048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3425
5
ATIF
0
FAVORİ
3425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİ VELİLERİNİN BİLİM VE SANAT MERKEZİNDEN BEKLENTİLERİ VE KARŞILANMA DÜZEYLERİ
Yazarlar: Serkan Ünsal,
Abdullah Çetin
, Mustafa Yoğurtçu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-437990
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2100
2
ATIF
1
FAVORİ
2100
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öznel İyi Oluşları İle Mesleki Dayanıklılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Çetin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.533847
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3541
9
ATIF
0
FAVORİ
3541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Problemi Çözme Tutumuna ve Süreçlerine Yönelik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Adem Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.459434
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2592
2
ATIF
0
FAVORİ
2592
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bı̇lı̇m ve Sanat Merkezlerı̇nde Görev Yapan Matematı̇k Öğretmenlerı̇nin Karşılaştıkları Sorunlar
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Adem Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.370355
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5002
12
ATIF
0
FAVORİ
5002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Takımları Başarı Bölümleri Tekniğinin İlköğretim Öğrencilerinin Zihinsel Yapılarına Etkisi
Yazarlar:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
,
Abdullah Çetin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.29266
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
752
2
ATIF
0
FAVORİ
752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat