Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ali Güngör
Doç. Dr.
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
7
8
Yayın
12
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
0000-0002-7655-4021
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Din Eğitimi
Kurum
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Yükseköğretim Öğrencilerinin ‘Uzaktan Eğitim’ Kavramına İlişkin Metaforik Algıları: Kilis 7 Aralık Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Örneği
Yazarlar:
Ali Güngör
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eskiyeni
DOI: 10.37697/eskiyeni.945841
ATIF
4
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
737
4
ATIF
3
FAVORİ
737
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Akademik Erteleme Davranışlarının Farklı Kişisel Değişkenlere Göre İncelenmesi: Ahi Evran Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Örneği
Yazarlar:
Ali Güngör
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.1340780
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
342
0
ATIF
3
FAVORİ
342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İSLAM EĞİTİM VİZYONUNDA BİREYSEL FARKLILIKLAR İLKESİ
Yazarlar:
Ali Güngör
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kilis 7 Aralık Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
448
0
ATIF
2
FAVORİ
448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DKAB ÖĞRETMEN GELİŞİMİ PROGRAMI HAKKINDA DKAB ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ali Güngör
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kilis 7 Aralık Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.46353/k7auifd.802671
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1059
1
ATIF
2
FAVORİ
1059
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DKAB öğretmenlerinin denetim, rehberlik ve mesleki gelişime bakışı: DKAB öğretmenleri ve okul müdürlerinin görüşleri
Yazarlar:
Ali Güngör
,
Süleyman Akyürek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.845014
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
713
1
ATIF
1
FAVORİ
713
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Akademik Erteleme Davranışlarının Farklı Kişisel Değişkenlere Göre İncelenmesi: Ahi Evran Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Örneği
Yazarlar:
Ali Güngör
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.1340780
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
342
3
FAVORİ
342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ders İmecesi Çalışmalarının Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi ve İmam Hatip Lisesi Meslek Dersi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Ali Güngör
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53112/tudear.1278584
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
454
0
FAVORİ
454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Sınıf Dışı Öğrenme Ortamları Konusundaki Görüşleri
Yazarlar:
Ali Güngör
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
538
0
FAVORİ
538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİMDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ SİBER AYLAKLIK DAVRANIŞLARI VE SEBEPLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME: KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Ali Güngör
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kilis 7 Aralık Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.46353/k7auifd.995427
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
708
0
FAVORİ
708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretim Öğrencilerinin ‘Uzaktan Eğitim’ Kavramına İlişkin Metaforik Algıları: Kilis 7 Aralık Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Örneği
Yazarlar:
Ali Güngör
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eskiyeni
DOI: 10.37697/eskiyeni.945841
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
737
3
FAVORİ
737
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DKAB öğretmenlerinin denetim, rehberlik ve mesleki gelişime bakışı: DKAB öğretmenleri ve okul müdürlerinin görüşleri
Yazarlar:
Ali Güngör
,
Süleyman Akyürek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.845014
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
713
1
FAVORİ
713
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DKAB ÖĞRETMEN GELİŞİMİ PROGRAMI HAKKINDA DKAB ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ali Güngör
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kilis 7 Aralık Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.46353/k7auifd.802671
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1059
2
FAVORİ
1059
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İSLAM EĞİTİM VİZYONUNDA BİREYSEL FARKLILIKLAR İLKESİ
Yazarlar:
Ali Güngör
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kilis 7 Aralık Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
448
2
FAVORİ
448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bilimname
Eskiyeni
Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Turkish Academic Research Review
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Kurul Üyeliği
Ahi İlahiyat Dergisi
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi
Eskiyeni
Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Harran İlahiyat Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Ortadoğu ve Göç
Tokat İlmiyat Dergisi
Turkish Academic Research Review
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
UZAKTAN EĞİTİMDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ SİBER AYLAKLIK DAVRANIŞLARI VE SEBEPLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME: KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Ali Güngör
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kilis 7 Aralık Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.46353/k7auifd.995427
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
708
2
ATIF
0
FAVORİ
708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretim Öğrencilerinin ‘Uzaktan Eğitim’ Kavramına İlişkin Metaforik Algıları: Kilis 7 Aralık Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Örneği
Yazarlar:
Ali Güngör
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eskiyeni
DOI: 10.37697/eskiyeni.945841
ATIF
4
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
737
4
ATIF
3
FAVORİ
737
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DKAB öğretmenlerinin denetim, rehberlik ve mesleki gelişime bakışı: DKAB öğretmenleri ve okul müdürlerinin görüşleri
Yazarlar:
Ali Güngör
,
Süleyman Akyürek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.845014
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
713
1
ATIF
1
FAVORİ
713
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DKAB ÖĞRETMEN GELİŞİMİ PROGRAMI HAKKINDA DKAB ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ali Güngör
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kilis 7 Aralık Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.46353/k7auifd.802671
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1059
1
ATIF
2
FAVORİ
1059
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat