Engin Aslanargun profil resmi
Engin Aslanargun DUZCE UNIVERSITY
Yayın 19 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 13
19 Yayın
10 Hakemlik
13 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yönetimi

Kurum

DUZCE UNIVERSITY

Popüler Yayınları

0

1

3109

0

1

2019

MODERNİTE VE POSTMODERNİTE ARASINDA TÜRK EĞİTİM YÖNETİMİNİN AÇMAZLARI
Yayın Bilgisi: 2023 , Alanyazın
DOI: 10.59320/alanyazin.1191412
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 848

3

1

848

Yayınlar

0

289

0

844

MODERNİTE VE POSTMODERNİTE ARASINDA TÜRK EĞİTİM YÖNETİMİNİN AÇMAZLARI
Yayın Bilgisi: 2023 , Alanyazın
DOI: 10.59320/alanyazin.1191412
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 848

1

848

0

6699

0

258

BİR OKUL MÜDÜRÜNÜN BİR AYLIK MESAİSİ
DOI: 10.53586/susbid.1180399
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 671

0

671

1

2019

1

3109

0

2686

0

3648

0

11314

0

2022

Öğretmenlerin Görevlerini Daha İyi Yapabilmeleri İçin Okul Müdürlerinden Beklentileri
DOI: 10.14689/ejer.2015.60.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2350

0

2350

Akademik Başarıları Yüksek Olan Öğrencilerin Başarı Düzeylerine Ailelerinin Katkıda Bulunma Biçimleri
Yazarlar: Engin Aslanargun , Burcu Özakça
DOI: 10.18037/ausbd.77527
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6366

0

6366

0

3604

0

2767

0

1920

Yayınlar

MODERNİTE VE POSTMODERNİTE ARASINDA TÜRK EĞİTİM YÖNETİMİNİN AÇMAZLARI
Yayın Bilgisi: 2023 , Alanyazın
DOI: 10.59320/alanyazin.1191412
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 848

3

1

848

Akademik Başarıları Yüksek Olan Öğrencilerin Başarı Düzeylerine Ailelerinin Katkıda Bulunma Biçimleri
Yazarlar: Engin Aslanargun , Burcu Özakça
DOI: 10.18037/ausbd.77527
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6366

2

0

6366

8

0

3604

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.