Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Atilla Özdemir
Dr. Öğr. Üyesi
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
18
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
17
18
Yayın
20
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
0000-0003-4775-4435
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğrenci Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Yönelik Çözüm Önerilerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Aysun İpekoğlu
,
Mine Aktaş
,
Atilla Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.22466/acusbd.918710
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1773
0
ATIF
2
FAVORİ
1773
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An investigation into pre-service teachers’ online learning climate perceptions
Yazarlar:
Ahmet Önal
,
Atilla Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.927998
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
722
3
ATIF
1
FAVORİ
722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geometri Öğretiminde Origami Kullanımının Öğretmen Adaylarının Kavram İmajlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aliye Beyza Vergisiz
,
Atilla Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
478
0
ATIF
1
FAVORİ
478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilgisi ve Matematik Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri Öz Yeterlik Algılarını Etkileyen Değişkenlerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Atilla Özdemir
,
Merve Lütfiye Şentürk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1523067
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
354
0
FAVORİ
354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Başarısı için Bir Ölçme Aracı Olarak Ayrık Seçenekli Çoktan Seçmeli Maddeler
Yazarlar:
Atilla Özdemir
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
155
0
FAVORİ
155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitiminde Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modeli Araştırma Eğilimleri: Bir Bibliyometrik Haritalama Analizi
Yazarlar:
Atilla Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1310050
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
242
0
FAVORİ
242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reforming English Language Teaching Undergraduate Programs for Age Divisions in Türkiye: Perspectives of In-Service English Language Teachers
Yazarlar:
Ahmet Önal
,
Atilla Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Language Research
DOI: 10.51726/jlr.1338286
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
216
0
FAVORİ
216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN LİSANS EĞİTİMLERİ BAĞLAMINDA MESLEKİ KARİYERLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Atilla Özdemir
,
Tunahan Turhan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.35379/cusosbil.1297085
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
484
0
FAVORİ
484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geometri Öğretiminde Origami Kullanımının Öğretmen Adaylarının Kavram İmajlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aliye Beyza Vergisiz
,
Atilla Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
478
1
FAVORİ
478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Student Views on Root Values in Manga and Anime: A Case Study
Yazarlar:
Sevda Ceylan Dadakoğlu
,
Atilla Özdemir
,
Baran Dadakoğlu
,
Gizem Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: 10.47156/jide.1117656
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3084
0
FAVORİ
3084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the effect of Go (Baduk) education on problem solving processes and thinking styles
Yazarlar:
Firuze Gürbüzel
,
Tuğba Sadak
,
Atilla Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2038
0
FAVORİ
2038
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngiliz Dili Eğitimi Alanında Ulusal Dergilerde Yayımlanan Nicel Çalışmaların Yöntem Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Atilla Özdemir
,
İdil Sayın
,
Ayşenur Uluyol
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.883817
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
622
0
FAVORİ
622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geometric Habits of Mind: The Meaning of Quadrilaterals for Elementary School Student Teachers
Yazarlar:
Atilla Özdemir
,
Sıtkı Çekirdekci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1033078
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1224
0
FAVORİ
1224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Tasarım Uygulamalarının Yaratıcılığa Katkısına Yönelik Dereceli Puanlama Anahtarının (Rubric) Geliştirilmesi
Yazarlar:
Sevda Ceylan Dadakoğlu
,
Atilla Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.897929
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
0
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determination of cyber accessibility of teacher made tests/exams
Yazarlar: Gülden Özdemir,
Atilla Özdemir
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.780556
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
727
0
FAVORİ
727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğrenci Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Yönelik Çözüm Önerilerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Aysun İpekoğlu
,
Mine Aktaş
,
Atilla Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.22466/acusbd.918710
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1773
2
FAVORİ
1773
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation into Pre-Service Teachers’ Self-Regulated Online Learning Perceptions
Yazarlar:
Atilla Özdemir
,
Ahmet Önal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.865189
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
871
0
FAVORİ
871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An investigation into pre-service teachers’ online learning climate perceptions
Yazarlar:
Ahmet Önal
,
Atilla Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.927998
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
722
1
FAVORİ
722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim ve Ortaöğretim Başarı Ölçülerinin Yükseköğretime Geçiş Sınav Puanlarını Yordama Gücü
Yazarlar:
Atilla Özdemir
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2219
0
FAVORİ
2219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Sosyoekonomik Düzeylerinin TEOG Matematik Başarısına Etkisi
Yazarlar: Sinan Yavuz,
Metin Odabaş
,
Atilla Özdemir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.86531
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2664
0
FAVORİ
2664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects Of Teaching Fractions By Using Concept Map On The Achievement Of Sixth Grade Students
Yazarlar:
Atilla Özdemir
,
Mine Aktaş
, Elizabeth Jakubowski
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.232431
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1009
0
FAVORİ
1009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Language Research
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Sakarya University Journal of Education
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Educational Academic Research
Ege Eğitim Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Matematik Eğitiminde Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modeli Araştırma Eğilimleri: Bir Bibliyometrik Haritalama Analizi
Yazarlar:
Atilla Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1310050
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
242
1
ATIF
0
FAVORİ
242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geometric Habits of Mind: The Meaning of Quadrilaterals for Elementary School Student Teachers
Yazarlar:
Atilla Özdemir
,
Sıtkı Çekirdekci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1033078
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1224
1
ATIF
0
FAVORİ
1224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determination of cyber accessibility of teacher made tests/exams
Yazarlar: Gülden Özdemir,
Atilla Özdemir
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.780556
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
727
2
ATIF
0
FAVORİ
727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation into Pre-Service Teachers’ Self-Regulated Online Learning Perceptions
Yazarlar:
Atilla Özdemir
,
Ahmet Önal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.865189
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
871
3
ATIF
0
FAVORİ
871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An investigation into pre-service teachers’ online learning climate perceptions
Yazarlar:
Ahmet Önal
,
Atilla Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.927998
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
722
3
ATIF
1
FAVORİ
722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Sosyoekonomik Düzeylerinin TEOG Matematik Başarısına Etkisi
Yazarlar: Sinan Yavuz,
Metin Odabaş
,
Atilla Özdemir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.86531
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2664
7
ATIF
0
FAVORİ
2664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat