Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aziz İlhan
Doç. Dr.
INONU UNIVERSITY
Yayın
26
Hakemlik
42
CrossRef Atıf
47
TR Dizin Atıf
41
26
Yayın
42
Hakemlik
47
CrossRef Atıf
41
TR Dizin Atıf
0000-0001-7049-5756
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
INONU UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Cabri ve GeoGebra Yazılımları Kullanımının, Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Şekiller Üzerine Akıl Yürütme Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.698180
ATIF
1
FAVORİ
7
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1460
1
ATIF
7
FAVORİ
1460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Research about Mathematical Visualization Perceptions of Mathematics Teacher Candidates in Terms of Some Variables
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.821211
ATIF
0
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
0
ATIF
5
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ VE MATEMATİK TUTUMUNUN MATEMATİK BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK BİR YOL ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Serdal Poçan
,
Aziz İlhan
,
Muharrem Gemcioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.818887
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
796
0
ATIF
2
FAVORİ
796
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Matematik Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ebru Korkmaz
,
Tayfun Tutak
,
Aziz İlhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.667689
ATIF
15
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5158
15
ATIF
2
FAVORİ
5158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖNE ÇIKAN GÜNCEL DEĞERLER
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Serdal Poçan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.783293
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3059
0
ATIF
2
FAVORİ
3059
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Teacher and Student Opinions on Teaching Four Operations with Integer Numbers in 7th Grade with Counting Stamps
Yazarlar:
Ahmet Burak Süzen
,
Tayfun Tutak
,
Aziz İlhan
,
Büşra Nayıroğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1343835
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
151
0
FAVORİ
151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Bir Orantısal Akıl Yürütme Beceri Testi (OAYBT) Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hafize Gamze Kırmızıgül
,
Aziz İlhan
,
Bilal Altay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1209201
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
447
1
FAVORİ
447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bakış Açısından Cebir Öğrenme Alanı
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Serdal Poçan
,
Tayfun Tutak
,
Hafize Gamze Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1069997
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1156
1
FAVORİ
1156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effects of Covid-19 on mathematics learning areas
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Hafize Gamze Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1126956
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
457
1
FAVORİ
457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ VE MATEMATİK TUTUMUNUN MATEMATİK BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK BİR YOL ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Serdal Poçan
,
Aziz İlhan
,
Muharrem Gemcioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.818887
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
796
2
FAVORİ
796
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik öğretmen adaylarının uygulanan güncel ve eski lisans programlarına ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Tayfun Tutak
,
Serdal Poçan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.926763
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
472
0
FAVORİ
472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Research about Mathematical Visualization Perceptions of Mathematics Teacher Candidates in Terms of Some Variables
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.821211
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
5
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tutumu ve Problem Çözmeye Yönelik Algılarının Matematik Başarılarıyla İlişkisi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Muharrem Gemcioğlu
,
Serdal Poçan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.734168
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1511
0
FAVORİ
1511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Başarısının Geometriye Yönelik Tutum ve Geometri İnancı ile İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Muharrem Gemcioğlu
,
Serdal Poçan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.725534
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1825
0
FAVORİ
1825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of the Correlations Between Visual Mathematics Literacy Perceptions, Reasoning Skills on Geometric Shapes and Geometry Performances of Pre-Service Mathematics Teachers
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.5.8.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1053
0
FAVORİ
1053
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Geometriye Yönelik İnanç ve Tutumlarının Başarıları ile Olan İlişkisi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Serdal Poçan
,
Muharrem Gemcioğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.782321
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1246
0
FAVORİ
1246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖNE ÇIKAN GÜNCEL DEĞERLER
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Serdal Poçan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.783293
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3059
2
FAVORİ
3059
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geometrik Şekiller Üzerine Akıl Yürütme Becerisi Geometri Performansının Bir Yordayıcısı mıdır?
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
768
0
FAVORİ
768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cabri ve GeoGebra Yazılımları Kullanımının, Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Şekiller Üzerine Akıl Yürütme Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.698180
FAVORİ
7
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1460
7
FAVORİ
1460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAĞLAM TEMELLİ PROBLEMİ BENCKERT KRİTERLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar: Muhammet Faysal Akın,
Aziz İlhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-619094
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4162
0
FAVORİ
4162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinamik Geometri Yazılımları Kullanımının Matematik Öğretmeni Adaylarının Başarılarına Etkisi ve Öğretim Süreci Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.713606
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3162
1
FAVORİ
3162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Görsel Matematik Okuryazarlık Algılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.589686
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1256
1
FAVORİ
1256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Matematik Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ebru Korkmaz
,
Tayfun Tutak
,
Aziz İlhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.667689
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5158
2
FAVORİ
5158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Tayfun Tutak
,
Ünal İç
, Nurefşan Ekinci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.477096
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1372
0
FAVORİ
1372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
APOS Teorisine Yönelik Çalışmaların Bir Analizi
Yazarlar:
Funda Bayraktar
,
Tayfun Tutak
,
Aziz İlhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1017
0
FAVORİ
1017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2005’ten 2018’e Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.452646
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21316
1
FAVORİ
21316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometrik Şekiller Üzerine Akıl Yürütme Becerilerinin Üniversite ve Sınıf Düzeyi Değişkenleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aziz İlhan
, Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.332285
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2783
0
FAVORİ
2783
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kare İçin İfade Edilen Pisagor Bağıntısının Diğer Düzgün Çokgenlere ve Daireye Uygulanması
Yazarlar:
Recep Aslaner
,
Aziz İlhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
23342
0
FAVORİ
23342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geometri Konularının Öğretiminde Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Görsel Matematik Okuryazarlık Algı Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373158
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1328
0
FAVORİ
1328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kesintisiz (Dikişsiz) Öğrenme: Bir Derleme Çalışması
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Aziz İlhan
,
Serdal Poçan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2839
0
FAVORİ
2839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Halil Coşkun Çelik
,
Alper Aslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17218132
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3630
0
FAVORİ
3630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Educational Studies
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bingöl Üniversitesi Teknik Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Academic Research in Education
Journal of Anatolian Education Research
Journal of Computer and Education Research
Kapadokya Eğitim Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Yayınlar
The effects of Covid-19 on mathematics learning areas
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Hafize Gamze Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1126956
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
457
1
ATIF
1
FAVORİ
457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik öğretmen adaylarının uygulanan güncel ve eski lisans programlarına ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Tayfun Tutak
,
Serdal Poçan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.926763
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
472
2
ATIF
0
FAVORİ
472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tutumu ve Problem Çözmeye Yönelik Algılarının Matematik Başarılarıyla İlişkisi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Muharrem Gemcioğlu
,
Serdal Poçan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.734168
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1511
5
ATIF
0
FAVORİ
1511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Başarısının Geometriye Yönelik Tutum ve Geometri İnancı ile İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Muharrem Gemcioğlu
,
Serdal Poçan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.725534
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1825
2
ATIF
0
FAVORİ
1825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cabri ve GeoGebra Yazılımları Kullanımının, Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Şekiller Üzerine Akıl Yürütme Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.698180
ATIF
1
FAVORİ
7
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1460
1
ATIF
7
FAVORİ
1460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAĞLAM TEMELLİ PROBLEMİ BENCKERT KRİTERLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar: Muhammet Faysal Akın,
Aziz İlhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-619094
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4162
1
ATIF
0
FAVORİ
4162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Matematik Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ebru Korkmaz
,
Tayfun Tutak
,
Aziz İlhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.667689
ATIF
15
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5158
15
ATIF
2
FAVORİ
5158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2005’ten 2018’e Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.452646
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21316
11
ATIF
1
FAVORİ
21316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometrik Şekiller Üzerine Akıl Yürütme Becerilerinin Üniversite ve Sınıf Düzeyi Değişkenleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aziz İlhan
, Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.332285
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2783
1
ATIF
0
FAVORİ
2783
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geometri Konularının Öğretiminde Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Görsel Matematik Okuryazarlık Algı Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373158
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1328
3
ATIF
0
FAVORİ
1328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Halil Coşkun Çelik
,
Alper Aslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17218132
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3630
5
ATIF
0
FAVORİ
3630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat