avatar
Süleyman Nihat Şad Prof. Dr. INONU UNIV
Yayın 33 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 56 TR Dizin Atıf 201
33 Yayın
6 Hakemlik
56 CrossRef Atıf
201 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

INONU UNIV

Popüler Yayınları

0

3

2783

2

2

1108

Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13499

0

1

13499

2

1

1709

1

1

2767

Yayınlar

0

40

0

93

0

550

0

399

0

1013

1

1997

0

2381

0

1200

0

1267

0

1279

0

1923

0

546

0

1457

1

2767

3

2783

1

2230

0

5637

1

1709

Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13499

1

13499

1

3655

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1112

0

1112

0

6546

1

1782

0

2916

0

3262

0

3414

İlkokul İkinci Sınıf İngilizce Dersi Bağlamında Dinleme Becerisi Öğretimi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar: Süleyman Şad , Merve Karaova
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.3c2s4m
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2670

0

2670

0

1061

0

3855

Yayınlar

4

1

1997

1

0

2381

4

0

1200

2

2

1108

2

0

1279

1

0

1923

1

1

2767

2

0

1576

3

1

2230

Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
DOI: 10.17985/ijare.645584
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5637

9

0

5637

2

1

1709

4

1

3655

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1112

6

0

1112

3

0

6546

Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi: Bir meta-analiz
DOI: 10.17556/jef.47774
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3262

3

0

3262

5

0

3414

2

0

1061

2

0

3855

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.