avatar
Süleyman Nihat Şad Prof. Dr. INONU UNIV
Yayın 33 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 60 TR Dizin Atıf 201
33 Yayın
6 Hakemlik
60 CrossRef Atıf
201 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

INONU UNIV

Popüler Yayınları

0

3

2878

2

2

2853

2

2

1167

3

1

1745

3

1

2291

Yayınlar

1

142

0

129

0

587

0

453

0

1093

1

2037

0

2499

0

1250

0

1316

0

1307

0

1987

0

571

0

1502

2

2853

3

2878

1

2291

0

5855

1

1745

Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14077

1

14077

1

3704

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1143

0

1143

0

6577

1

1803

0

2938

0

3316

0

3471

İlkokul İkinci Sınıf İngilizce Dersi Bağlamında Dinleme Becerisi Öğretimi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar: Süleyman Şad , Merve Karaova
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.3c2s4m
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2704

0

2704

0

1077

0

3892

Yayınlar

4

1

2037

1

0

2499

4

0

1250

2

2

1167

1

0

1316

3

0

1307

1

0

1987

2

2

2853

2

0

1610

3

1

2291

Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
DOI: 10.17985/ijare.645584
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5855

9

0

5855

3

1

1745

4

1

3704

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1143

6

0

1143

3

0

6577

Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi: Bir meta-analiz
DOI: 10.17556/jef.47774
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3316

3

0

3316

5

0

3471

2

0

1077

2

0

3892

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.