avatar
Süleyman Nihat Şad Prof. Dr. INONU UNIV
Yayın 32 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 56 TR Dizin Atıf 201
32 Yayın
6 Hakemlik
56 CrossRef Atıf
201 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

INONU UNIV

Popüler Yayınları

0

3

2709

2

2

1041

Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13046

0

1

13046

2

1

1685

1

1

2712

Yayınlar

0

49

0

501

0

365

0

954

1

1937

0

2259

0

1140

0

1185

0

1251

0

1863

0

506

0

1402

1

2712

3

2709

1

2161

0

5423

1

1685

Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13046

1

13046

1

3600

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1092

0

1092

0

6515

1

1756

0

2892

0

3232

0

3367

İlkokul İkinci Sınıf İngilizce Dersi Bağlamında Dinleme Becerisi Öğretimi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar: Süleyman Şad , Merve Karaova
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.3c2s4m
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2652

0

2652

0

1046

0

3831

Yayınlar

4

1

1937

1

0

2259

4

0

1140

2

2

1041

2

0

1251

1

0

1863

1

1

2712

2

0

1548

3

1

2161

Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
DOI: 10.17985/ijare.645584
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5423

9

0

5423

2

1

1685

4

1

3600

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1092

6

0

1092

3

0

6515

Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi: Bir meta-analiz
DOI: 10.17556/jef.47774
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3232

3

0

3232

5

0

3367

2

0

1046

2

0

3831

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.