Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Süleyman Nihat Şad
Prof. Dr.
INONU UNIV
Yayın
32
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
56
TR Dizin Atıf
201
32
Yayın
6
Hakemlik
56
CrossRef Atıf
201
TR Dizin Atıf
0000-0002-3169-2375
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
INONU UNIV
Popüler Yayınları
LİSE ÖĞRENCİLERİNDE SİBER ZORBALIK, SİBER MAĞDURİYET VE OKUL TÜKENMİŞLİĞİ
Yazarlar:
Niyazi Özer
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2709
0
ATIF
3
FAVORİ
2709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Uygulamalarının Üniversite Öğrencilerinin İngilizce Derslerindeki Akademik Başarılarına ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Ayşenur Ağaoğlu
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1009971
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1041
2
ATIF
2
FAVORİ
1041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
Yazarlar:
S. Nihat Şad
,
Niyazi Özer
,
Abdullah Atli
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13046
0
ATIF
1
FAVORİ
13046
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretmenlerinin Erken Yaşta İngilizce Öğretimine İlişkin Yeterlilik Düzeyleri (Kütahya İli Örneği)
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
, Merve Sarı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.567423
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1685
2
ATIF
1
FAVORİ
1685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARINA İLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Özlem Göktaş
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-578152
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2712
1
ATIF
1
FAVORİ
2712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İngilizce Öğretiminde Kesintisiz Öğrenme Yaklaşımının Öğrenci Başarısı ve Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Umit Yakar
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1518492
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
49
0
FAVORİ
49
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Nöbetçi Öğretmen Algılarının Örtük Program Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşe Özer
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.1196434
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
501
0
FAVORİ
501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cumhuriyet’in Kuruluşundan Günümüze Eğitim Sistemimizdeki Yabancı Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Kılıç
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1440336
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
365
0
FAVORİ
365
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ailede Akıllı Telefon Bağımlılığı Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Nuray Yıldırım
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: 10.58689/eibd.1246240
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
954
0
FAVORİ
954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin “Yeni Nesil Soru” Kavramına İlişkin Algılarının Metafor Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Yeter Şeyda Aydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1227962
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1937
1
FAVORİ
1937
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Spatial ability test for university students: Development, validity and reliability studies
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
,
Süleyman Nihat Şad
,
Bilal Altay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1102435
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2259
0
FAVORİ
2259
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK DERSİ İÇİN BECERİ TEMELLİ SORU YAZMAYA YÖNELİK BİR KONTROL LİSTESİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ferda Yılmaz
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.54282/inijoss.1068753
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1140
0
FAVORİ
1140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Yürütülen Uzaktan Eğitimin İngilizce Dinleme ve Konuşma Becerilerinin Öğretimine Etkisi
Yazarlar:
Bilal Karahan
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
1
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Uygulamalarının Üniversite Öğrencilerinin İngilizce Derslerindeki Akademik Başarılarına ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Ayşenur Ağaoğlu
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1009971
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1041
2
FAVORİ
1041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Private Schools' Marketing Tactics, Parents’ Loyalty and School Image: A Structural Equation Model
Yazarlar:
Sümeyye Mermer
,
Niyazi Özer
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research in Educational Administration and Leadership
DOI: 10.30828/real.1093128
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1185
0
FAVORİ
1185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Veli Toplantılarının Süreç ve Sonuçlarına İlişkin Bir Olgubilim Çalışması
Yazarlar:
Kemal Nazlı
,
Niyazi Özer
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1070125
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1251
0
FAVORİ
1251
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL VE ORTAOKUL İNGİLİZCE DERSLERİNDE KULLANILAN ŞARKILARIN MÜZİKSEL AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Enes Furkan Danacı
,
Betül Karagöz
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.877605
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1863
0
FAVORİ
1863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Kaygıları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Sümeyye Mermer
,
Niyazi Özer
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Akademi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
506
0
FAVORİ
506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise dönemindeki ergenler “iyi arkadaş” ve “kötü arkadaşı” nasıl tanımlar?
Yazarlar:
Nilgün Öztürk
,
Abdullah Atli
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1402
0
FAVORİ
1402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARINA İLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Özlem Göktaş
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-578152
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2712
1
FAVORİ
2712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNDE SİBER ZORBALIK, SİBER MAĞDURİYET VE OKUL TÜKENMİŞLİĞİ
Yazarlar:
Niyazi Özer
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2709
3
FAVORİ
2709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Relationship between Digital Game Addiction and English Listening Skills among University Students
Yazarlar:
Ayşenur Ağaoğlu
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.795676
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1548
0
FAVORİ
1548
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobing Aracı Olarak Ölçme ve Değerlendirme Ölçeği
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Niyazi Özer
,
Meltem Yurtçu
,
Nuri Erdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.612591
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2161
1
FAVORİ
2161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.645584
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5423
0
FAVORİ
5423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretmenlerinin Erken Yaşta İngilizce Öğretimine İlişkin Yeterlilik Düzeyleri (Kütahya İli Örneği)
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
, Merve Sarı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.567423
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1685
1
FAVORİ
1685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
Yazarlar:
S. Nihat Şad
,
Niyazi Özer
,
Abdullah Atli
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13046
1
FAVORİ
13046
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ETKİLEŞİM KURMA VE KURMAMA NEDENLERİNİN ÖRTÜK PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Demir
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-456001
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3600
1
FAVORİ
3600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.478277
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1092
0
FAVORİ
1092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİK TEMEL YAZI VE BİTİŞİK EĞİK YAZI BİÇİMLERİNİN 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Okay Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.305634
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6515
0
FAVORİ
6515
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ BAĞLAMINDA DİJİTAL YERLİLİK, DİJİTAL GÖÇMENLİK VE DİJİTAL MELEZLİK
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
, Vildan Durmuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1756
1
FAVORİ
1756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kesintisiz (Dikişsiz) Öğrenme: Bir Derleme Çalışması
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Aziz İlhan
,
Serdal Poçan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2892
0
FAVORİ
2892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi: Bir meta-analiz
Yazarlar:
Ali Kış
,
Süleyman Nihat Şad
, Niyazi Özer,
Servet Atik
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.47774
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3232
0
FAVORİ
3232
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sistemine İlişkin Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Yusuf Kenan Şahiner
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.78720
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3367
0
FAVORİ
3367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul İkinci Sınıf İngilizce Dersi Bağlamında Dinleme Becerisi Öğretimi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Süleyman Şad
, Merve Karaova
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.3c2s4m
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2652
0
FAVORİ
2652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanmaya İlişkin Yeterlilik Algıları
Yazarlar:
Süleyman Şad
,
Özgün Nalçacı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5801
0
FAVORİ
5801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenleri İçin Bilgisayar ve İnternet Kullanımı Özyeterlilik Algısı Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Okay Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.00172
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1046
0
FAVORİ
1046
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Affective Objectives in Early Foreign Language Teaching: A Scale Development Study
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Oğuz Gürbüztürk
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.15364
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3831
0
FAVORİ
3831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Akademi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Academic Research in Education
International Journal of Assessment Tools in Education
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Research in Educational Administration and Leadership
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
International Journal of Academic Research in Education
Teknik Editör , Editör
Kurul Üyeliği
International Journal of Academic Research in Education
Hakemlik
Ege Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Academic Research in Education
Journal of Education and Future
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin “Yeni Nesil Soru” Kavramına İlişkin Algılarının Metafor Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Yeter Şeyda Aydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1227962
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1937
4
ATIF
1
FAVORİ
1937
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Spatial ability test for university students: Development, validity and reliability studies
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
,
Süleyman Nihat Şad
,
Bilal Altay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1102435
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2259
1
ATIF
0
FAVORİ
2259
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK DERSİ İÇİN BECERİ TEMELLİ SORU YAZMAYA YÖNELİK BİR KONTROL LİSTESİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ferda Yılmaz
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.54282/inijoss.1068753
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1140
4
ATIF
0
FAVORİ
1140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Uygulamalarının Üniversite Öğrencilerinin İngilizce Derslerindeki Akademik Başarılarına ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Ayşenur Ağaoğlu
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1009971
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1041
2
ATIF
2
FAVORİ
1041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Veli Toplantılarının Süreç ve Sonuçlarına İlişkin Bir Olgubilim Çalışması
Yazarlar:
Kemal Nazlı
,
Niyazi Özer
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1070125
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1251
2
ATIF
0
FAVORİ
1251
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL VE ORTAOKUL İNGİLİZCE DERSLERİNDE KULLANILAN ŞARKILARIN MÜZİKSEL AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Enes Furkan Danacı
,
Betül Karagöz
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.877605
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1863
1
ATIF
0
FAVORİ
1863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARINA İLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Özlem Göktaş
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-578152
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2712
1
ATIF
1
FAVORİ
2712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Relationship between Digital Game Addiction and English Listening Skills among University Students
Yazarlar:
Ayşenur Ağaoğlu
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.795676
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1548
2
ATIF
0
FAVORİ
1548
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobing Aracı Olarak Ölçme ve Değerlendirme Ölçeği
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Niyazi Özer
,
Meltem Yurtçu
,
Nuri Erdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.612591
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2161
3
ATIF
1
FAVORİ
2161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.645584
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5423
9
ATIF
0
FAVORİ
5423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretmenlerinin Erken Yaşta İngilizce Öğretimine İlişkin Yeterlilik Düzeyleri (Kütahya İli Örneği)
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
, Merve Sarı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.567423
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1685
2
ATIF
1
FAVORİ
1685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ETKİLEŞİM KURMA VE KURMAMA NEDENLERİNİN ÖRTÜK PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Demir
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-456001
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3600
4
ATIF
1
FAVORİ
3600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.478277
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1092
6
ATIF
0
FAVORİ
1092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİK TEMEL YAZI VE BİTİŞİK EĞİK YAZI BİÇİMLERİNİN 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Okay Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.305634
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6515
3
ATIF
0
FAVORİ
6515
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi: Bir meta-analiz
Yazarlar:
Ali Kış
,
Süleyman Nihat Şad
, Niyazi Özer,
Servet Atik
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.47774
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3232
3
ATIF
0
FAVORİ
3232
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sistemine İlişkin Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Yusuf Kenan Şahiner
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.78720
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3367
5
ATIF
0
FAVORİ
3367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenleri İçin Bilgisayar ve İnternet Kullanımı Özyeterlilik Algısı Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Okay Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.00172
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1046
2
ATIF
0
FAVORİ
1046
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Affective Objectives in Early Foreign Language Teaching: A Scale Development Study
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Oğuz Gürbüztürk
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.15364
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3831
2
ATIF
0
FAVORİ
3831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat