Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Okay Demir
Doç. Dr.
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
16
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
27
16
Yayın
10
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK PROGRAMI’NDA ÖRTÜK PROGRAM ALGISI (İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ): BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Okay Demir
,
Kemal Duruhan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.73377
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3249
1
ATIF
1
FAVORİ
3249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretim Kalitesinin Okula Bağlılığı Etkilemesinde Okul İkliminin Aracı Rolü
Yazarlar:
Mustafa Demir
,
Mustafa Özgöl
,
Okay Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1258429
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
175
0
FAVORİ
175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Covid-19 Korkusu ve Belirsizliğe Tahammülsüzlük Durumları Arasındaki İlişkiye Dair Bir Çözümleme
Yazarlar:
Okay Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.996071
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
426
0
FAVORİ
426
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmenlerin Çevrim İçi Eğitimlere İlişkin Hizmet İçi Eğitim Deneyimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Okay Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.984594
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
599
0
FAVORİ
599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ismayıl Hakkı Baltacıoğlu’nun Eğitim İlkeleri Bağlamında Endüstriyel Kontrol ve Arıza Analizi Dersinin Düzenlenmesi ve Değerlendirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Okay Demir
,
Kemal Duruhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-811616
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
495
0
FAVORİ
495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Salgın Sürecinde Kırsal Bölgelerde Uzaktan Eğitim Faaliyetlerine İlişkin Öğretmen Deneyimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Okay Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1040418
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
499
0
FAVORİ
499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the relationship between teachers’ lifelong learning tendencies and digital literacy levels
Yazarlar:
Okay Demir
,
Seda Aktı Aslan
,
Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1034697
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1295
0
FAVORİ
1295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Scale of Teachers' Self- Disclosure through Social Media: Validity and Reliability Studies
Yazarlar:
Mustafa Demir
,
Okay Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.860534
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
625
0
FAVORİ
625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİMİN POLİTEKNİKLEŞTİRİLMESİ: FELSEFESİ VE UYGULAMALAR
Yazarlar:
Okay Demir
,
Arif Akça
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.857919
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2115
0
FAVORİ
2115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Okay Demir
,
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.842880
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1608
0
FAVORİ
1608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ismayıl Hakkı Baltacıoğlu’nun Özgün Eğitim Sistemi ve Bu Sistemin Zamanın Çağdaş Eğitim Yaklaşımları ile Karşılaştırılması
Yazarlar:
Okay Demir
,
Kemal Duruhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.446364
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2259
0
FAVORİ
2259
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİK TEMEL YAZI VE BİTİŞİK EĞİK YAZI BİÇİMLERİNİN 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Okay Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.305634
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6420
0
FAVORİ
6420
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+4+4 Eğitim Sistemi Kapsamında Sınıf Öğretmenlerinin İlkokuma ve Yazma Eğitiminde Yaşadıkları Güçlüklerin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Okay Demir
,
Yasemin Ersöz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4003
0
FAVORİ
4003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK PROGRAMI’NDA ÖRTÜK PROGRAM ALGISI (İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ): BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Okay Demir
,
Kemal Duruhan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.73377
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3249
1
FAVORİ
3249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geçmişten Günümüze Türkçe Öğretim Programlarının Konuşma Becerisi Bakımından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Okay Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.10313
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5126
0
FAVORİ
5126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenleri İçin Bilgisayar ve İnternet Kullanımı Özyeterlilik Algısı Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Okay Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.00172
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1017
0
FAVORİ
1017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Kullandıkları Yöntem Ve Tekniklerin Aktif Eğitim Anlayışı Bakımından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Okay Demir
,
Yasemin Ersöz
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1906
0
FAVORİ
1906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Hakemlik
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmenlerin Çevrim İçi Eğitimlere İlişkin Hizmet İçi Eğitim Deneyimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Okay Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.984594
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
599
1
ATIF
0
FAVORİ
599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the relationship between teachers’ lifelong learning tendencies and digital literacy levels
Yazarlar:
Okay Demir
,
Seda Aktı Aslan
,
Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1034697
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1295
7
ATIF
0
FAVORİ
1295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Okay Demir
,
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.842880
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1608
3
ATIF
0
FAVORİ
1608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİK TEMEL YAZI VE BİTİŞİK EĞİK YAZI BİÇİMLERİNİN 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Okay Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.305634
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6420
3
ATIF
0
FAVORİ
6420
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+4+4 Eğitim Sistemi Kapsamında Sınıf Öğretmenlerinin İlkokuma ve Yazma Eğitiminde Yaşadıkları Güçlüklerin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Okay Demir
,
Yasemin Ersöz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: -
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4003
9
ATIF
0
FAVORİ
4003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK PROGRAMI’NDA ÖRTÜK PROGRAM ALGISI (İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ): BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Okay Demir
,
Kemal Duruhan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.73377
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3249
1
ATIF
1
FAVORİ
3249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geçmişten Günümüze Türkçe Öğretim Programlarının Konuşma Becerisi Bakımından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Okay Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.10313
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5126
1
ATIF
0
FAVORİ
5126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenleri İçin Bilgisayar ve İnternet Kullanımı Özyeterlilik Algısı Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Okay Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.00172
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1017
2
ATIF
0
FAVORİ
1017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat