Behiye Akçay profil resmi
Behiye Akçay Prof. Dr. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 14 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 52 TR Dizin Atıf 23
14 Yayın
9 Hakemlik
52 CrossRef Atıf
23 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi STEM Eğitimi

Kurum

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

The effects of socio-scientific STEM activities on 21st century skills of middle school students
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.27.9.2
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2068

11

1

2068

0

1

1056

Yayınlar

0

260

1

1056

1

2068

0

1345

0

1475

0

1118

Elektrik Enerjisi Başarı Testinin Geliştirilmesi
DOI: 10.30900/kafkasegt.422251
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2591

0

2591

Argümantasyonun Öğrencilerin Bilimi Sözde-Bilimden Ayırma Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Etkisi
Yazarlar: Merve Arık, Behiye Akçay
DOI: 10.19126/suje.338919
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8894

0

8894

Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Behiye Akçay , Hakan Akçay , Elif Kahramanoğlu
DOI: 10.19171/uefad.368965
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2607

0

2607

0

2463

Yayınlar

The effects of socio-scientific STEM activities on 21st century skills of middle school students
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.27.9.2
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2068

11

1

2068

1

0

1345

1

0

1475

8

0

1118

7

0

2343

Elektrik Enerjisi Başarı Testinin Geliştirilmesi
DOI: 10.30900/kafkasegt.422251
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2591

5

0

2591

Argümantasyonun Öğrencilerin Bilimi Sözde-Bilimden Ayırma Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Etkisi
Yazarlar: Merve Arık, Behiye Akçay
DOI: 10.19126/suje.338919
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8894

5

0

8894

Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Behiye Akçay , Hakan Akçay , Elif Kahramanoğlu
DOI: 10.19171/uefad.368965
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2607

10

0

2607

4

0

2463

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.