Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bertan Akyol
AYDIN ADNAN MENDERES UNIVERSITY
Yayın
5
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
12
5
Yayın
8
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
AYDIN ADNAN MENDERES UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Yönetici Kibri ve Presenteizm Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Bir Devlet Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Bertan Akyol
,
Hasan Ulvi Evren
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1126545
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
947
0
ATIF
1
FAVORİ
947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çin, Avustralya, Rusya ve Arjantin Eğitim Yönetimi Sistemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Bertan Akyol
,
Neşem Erkoç
,
Altan Öztaban
Yayın Bilgisi: 2024 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1296390
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
898
0
ATIF
1
FAVORİ
898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Çin, Avustralya, Rusya ve Arjantin Eğitim Yönetimi Sistemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Bertan Akyol
,
Neşem Erkoç
,
Altan Öztaban
Yayın Bilgisi: 2024 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1296390
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
898
1
FAVORİ
898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Hayat Boyu Öğrenme Eğilimleri: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Burcu Kaan Ulutaş
,
Bertan Akyol
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Sosyal Bilimlerde Mükemmellik Arayışı Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
383
0
FAVORİ
383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yönetici Kibri ve Presenteizm Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Bir Devlet Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Bertan Akyol
,
Hasan Ulvi Evren
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1126545
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
947
1
FAVORİ
947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Yönetici ve Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Güvenliği (Aydın İli Efeler İlçesi Örneği)
Yazarlar: Özlem Boztuğ,
Bertan Akyol
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30803/adusobed.309072
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3791
0
FAVORİ
3791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Boyu Öğrenme Konusunda Yayımlanan Tez ve Makalelere İlişkin Bir İçerik Analizi: 2000-2015
Yazarlar:
Kerim Gündoğdu
,
Sezin Yüksel
,
Bertan Akyol
,
Ruken Akar Vural
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.88957
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5428
0
FAVORİ
5428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimlerde Mükemmellik Arayışı Dergisi
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
İlkokullarda Yönetici ve Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Güvenliği (Aydın İli Efeler İlçesi Örneği)
Yazarlar: Özlem Boztuğ,
Bertan Akyol
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30803/adusobed.309072
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3791
4
ATIF
0
FAVORİ
3791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Boyu Öğrenme Konusunda Yayımlanan Tez ve Makalelere İlişkin Bir İçerik Analizi: 2000-2015
Yazarlar:
Kerim Gündoğdu
,
Sezin Yüksel
,
Bertan Akyol
,
Ruken Akar Vural
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.88957
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5428
8
ATIF
0
FAVORİ
5428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat