avatar
Kerim Gundogdu Prof. Dr. ADNAN MENDERES UNIVERSITY
Yayın 29 Hakemlik 29 CrossRef Atıf 75
29 Yayın
29 Hakemlik
75 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

ADNAN MENDERES UNIVERSITY

Popüler Yayınları

Zenginleştirilmiş Eğitim Programının Geometri Ders ve Görsel Algı Başarısı ile Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Enes Uluç, Kerim Gundogdu
DOI: 10.47477/ubed.769597
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1173

2

2

1173

0

1

3348

Bilişim Etiği Değerlerine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.590560
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2751

5

1

2751

GRAFİK VE ANİMASYON DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.592387
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3486

2

1

3486

0

1

1330

Yayınlar

0

652

Hocam, Ne İşimize Yarayacak Bu Matematik?
DOI: 10.47477/ubed.1162573
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 792

0

792

0

930

2

1173

Öğrencilerin Oyun Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
DOI: 10.18039/ajesi.741036
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3382

0

3382

0

1017

0

2847

Yabancı Dil Hazırlık Programı Öğrencilerinin Ödev Alışkanlıklarının ve Okul Dışı Etkinliklerinin İncelenmesi
Yazarlar: Canay Karcı Aktaş, Kerim Gündoğdu , Ruken Akar Vural
Yayın Bilgisi: 2020 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.604625
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1781

0

1781

1

1330

GRAFİK VE ANİMASYON DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.592387
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3486

1

3486

Bilişim Etiği Değerlerine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.590560
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2751

1

2751

Nitel Araştırma Dersinin Lisansüstü Öğrenciler ve Öğretim Elemanlarınca Bütüncül Olarak Değerlendirilmesi
Yazarlar: Yağmur Şahin, Selami Uysal, Lütfi Saraç, Kerim Gündoğdu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3969

0

3969

0

2541

0

3961

BİR OLGUBİLİM ÇALIŞMASI: KODLAMA EĞİTİMİNDE NELER YAŞANIYOR?
DOI: 10.17943/etku.340103
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7702

0

7702

0

1793

Öğretmen Adayları Öğretmenlik Uygulamasında Yeterli mi? (Bir Olgubilim Çalışması)
Yazarlar: Kerim Gündoğdu , Mehmet Altın, Nurtaç Üstündağ, Betül Altay
DOI: 10.30803/adusobed.338417
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4269

0

4269

0

1081

0

3914

0

3581

TÜRKİYEDE YÜKSEKÖĞRETİMDE PROGRAM GELİŞTİRME BAĞLAMINDA ULUSLARARASILAŞMA
Yazarlar: Kerim Gündoğdu , Berkay Çelik, Burcu Hancı Yanar, Okan Yolcu, Veysel Karani Ceylan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2649

0

2649

Okul Nöbetlerinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi: Problemler ve Öneriler
Yazarlar: Kerim Gündoğdu , A. Seda Saracaloğlu , Mehmet Altın, Nurtaç Üstündağ
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 729

0

729

0

1229

Yayınlar

3

0

930

Zenginleştirilmiş Eğitim Programının Geometri Ders ve Görsel Algı Başarısı ile Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Enes Uluç, Kerim Gundogdu
DOI: 10.47477/ubed.769597
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1173

2

2

1173

Öğrencilerin Oyun Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
DOI: 10.18039/ajesi.741036
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3382

8

0

3382

Matematik Öğretmen Adaylarının Öz Düzenleme ve Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
DOI: 10.47477/ubed.781499
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1017

2

0

1017

5

0

2847

GRAFİK VE ANİMASYON DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.592387
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3486

2

1

3486

Bilişim Etiği Değerlerine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.590560
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2751

5

1

2751

3

0

2541

11

0

3961

BİR OLGUBİLİM ÇALIŞMASI: KODLAMA EĞİTİMİNDE NELER YAŞANIYOR?
DOI: 10.17943/etku.340103
ATIF 15 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7702

15

0

7702

Öğretmen Adayları Öğretmenlik Uygulamasında Yeterli mi? (Bir Olgubilim Çalışması)
Yazarlar: Kerim Gündoğdu , Mehmet Altın, Nurtaç Üstündağ, Betül Altay
DOI: 10.30803/adusobed.338417
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4269

10

0

4269

9

0

5570

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.