Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bilge Çam Aktaş
Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi
Yayın
10
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
13
10
Yayın
15
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
37260910800
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Dilbilim
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Hizmetiçi Eğitim
Hayat Boyu Öğrenme
Değerler Eğitimi
Çok Kültürlü Eğitim
Karşılaştırmalı ve Kültürlerarası Eğitim
Kurum
Anadolu Üniversitesi
Popüler Yayınları
Türkiye’de Duygusal Zeka İle İlgili Yapılmış Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar: Gizem Çağlayan Yılmaz,
Bilge Çam Aktaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.909512
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2360
0
ATIF
1
FAVORİ
2360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlköğretim İngilizce Dersi Öğretim Programının Öğrenme – Öğretme Süreci ve Değerlendirme Basamaklarının İletişimsel Dil Yaklaşımına Uygunluğunun İncelenmesi (Öğretmen Görüşleri)
Yazarlar:
Neşe Körhasanoğulları
,
Bilge Çam Aktaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.1298301
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
229
0
FAVORİ
229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemi Sürecinde Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Aracılığıyla Gerçekleştirilen İngilizce Öğretiminin Niteliği: Öğretmen, Öğrenci ve Veli Görüşleri (Erzurum İli Örneği)
Yazarlar:
Şeyma Karabacak
,
Bilge Çam Aktaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.1306567
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
628
0
FAVORİ
628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM İNGİLİZCE DERS KİTAPLARINDA İLETİŞİMSEL DİL YAKLAŞIMI
Yazarlar: Neşe Körhasanoğulları,
Bilge Çam Aktaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1008182
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
0
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Psikolojik Danışmanlarının Gözünden Mülteci Öğrenciler / Refugee Students through the Perspective of School Psychological Counselors
Yazarlar:
Bilge Topaloğlu
,
Bilge Çam Aktaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1032079
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2070
0
FAVORİ
2070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Duygusal Zeka İle İlgili Yapılmış Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar: Gizem Çağlayan Yılmaz,
Bilge Çam Aktaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.909512
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2360
1
FAVORİ
2360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen metaforu ölçeği: geçerlik – güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Bilge Çam Aktaş
,
Nihal Tunca
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1847
0
FAVORİ
1847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİK ALGISI VE YANSITICI DÜŞÜNME EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bilge Çam Aktaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.263224
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1437
0
FAVORİ
1437
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Yaşamlarında Karşılaşabileceklerini Düşündükleri Sorunlar
Yazarlar:
Bilge Çam Aktaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6775
0
FAVORİ
6775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Başladıklarında Karşılaşabileceklerini Düşündükleri Sorunlar
Yazarlar:
Demet Sever
,
Bilge Aktaş
,
Senar Şahin
,
Nihal Tunca
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.35496
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2174
0
FAVORİ
2174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers’ level of compliance to ethical values based on secondary students’ perceptions / Ortaokul öğrencilerinin algılarına göre öğretmenlerin etik değerlere uyma düzeyleri
Yazarlar:
Nihal Tunca
,
Senar Alkın-şahin
,
Demet Sever
,
Bilge Çam Aktaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1165
0
FAVORİ
1165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu University Journal of Education Faculty
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Editörlük
Anadolu University Journal of Education Faculty
Editör Yardımcısı
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu University Journal of Education Faculty
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
International Online Journal of Primary Education
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Yayınlar
Pandemi Sürecinde Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Aracılığıyla Gerçekleştirilen İngilizce Öğretiminin Niteliği: Öğretmen, Öğrenci ve Veli Görüşleri (Erzurum İli Örneği)
Yazarlar:
Şeyma Karabacak
,
Bilge Çam Aktaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.1306567
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
628
1
ATIF
0
FAVORİ
628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Psikolojik Danışmanlarının Gözünden Mülteci Öğrenciler / Refugee Students through the Perspective of School Psychological Counselors
Yazarlar:
Bilge Topaloğlu
,
Bilge Çam Aktaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1032079
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2070
4
ATIF
0
FAVORİ
2070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİK ALGISI VE YANSITICI DÜŞÜNME EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bilge Çam Aktaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.263224
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1437
5
ATIF
0
FAVORİ
1437
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Başladıklarında Karşılaşabileceklerini Düşündükleri Sorunlar
Yazarlar:
Demet Sever
,
Bilge Aktaş
,
Senar Şahin
,
Nihal Tunca
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.35496
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2174
3
ATIF
0
FAVORİ
2174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat