Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Senar Alkın-şahin
Prof. Dr.
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
79
11
Yayın
1
Hakemlik
79
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Eğitim Felsefesi
Kurum
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
İngilizce Öğretmenleri Deneyimledikleri Erasmus+ Projelerini Okul/Sınıf Ortamlarına Nasıl Yansıtıyor?
Yazarlar:
Seda Karabekir
,
Senar Alkın-şahin
,
Nihal Tunca Guclu
,
Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1439913
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
369
0
FAVORİ
369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler ve Matematik Dersi Öğrenme Kazanımlarının, Eleştirel Düşünmeyi Kazandırma Düzeyi Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Melis Yeşilpınar Uyar
,
Nihal Tunca
,
Senar Alkın-şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.789953
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
0
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Başladıklarında Karşılaşabileceklerini Düşündükleri Sorunlar
Yazarlar:
Demet Sever
,
Bilge Aktaş
,
Senar Şahin
,
Nihal Tunca
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.35496
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2213
0
FAVORİ
2213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Extent to Which the Characteristics of a Metacognitive Oriented Learning Environment Predict the Characteristics of
Yazarlar:
Senar Alkin Şahin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: 10.14689/ejer.2015.60.13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1428
0
FAVORİ
1428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
[Öğretmen adaylarının sınıf ortamındaki tartışma kültürüne ilişkin görüşleri]
Yazarlar:
Senar Alkın
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
0
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of an in-Service Training Program Developed about Measurement and Evaluation
Yazarlar:
Senar Alkın-şahin
,
Nihal Tunca
,
Fatih Kezer
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Education and Future
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
808
0
FAVORİ
808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Felsefe ve Eleştirel Düşünme
Yazarlar:
Senar Alkın-şahin
,
Nihal Tunca
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19968
0
FAVORİ
19968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Qualities of Ideal Teacher Educators
Yazarlar:
Nihal Tunca
,
Senar Alkın Şahin
, Aytunga Oğuz, Halime Özge Bahar Güner
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5846
0
FAVORİ
5846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers’ level of compliance to ethical values based on secondary students’ perceptions / Ortaokul öğrencilerinin algılarına göre öğretmenlerin etik değerlere uyma düzeyleri
Yazarlar:
Nihal Tunca
,
Senar Alkın-şahin
,
Demet Sever
,
Bilge Çam Aktaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1184
0
FAVORİ
1184
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri
Yazarlar:
Nihal Tunca
,
Senar Alkın Şahin
, Özge Aydın
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5805
0
FAVORİ
5805
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Senar Alkın-şahin
,
Nihal Tunca
,
Özgür Ulubey
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.56482
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
0
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
İlköğretim Online
Journal of Education and Future
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Hakemlik
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Sosyal Bilgiler ve Matematik Dersi Öğrenme Kazanımlarının, Eleştirel Düşünmeyi Kazandırma Düzeyi Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Melis Yeşilpınar Uyar
,
Nihal Tunca
,
Senar Alkın-şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.789953
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
3
ATIF
0
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Başladıklarında Karşılaşabileceklerini Düşündükleri Sorunlar
Yazarlar:
Demet Sever
,
Bilge Aktaş
,
Senar Şahin
,
Nihal Tunca
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.35496
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2213
3
ATIF
0
FAVORİ
2213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Qualities of Ideal Teacher Educators
Yazarlar:
Nihal Tunca
,
Senar Alkın Şahin
, Aytunga Oğuz, Halime Özge Bahar Güner
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: -
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5846
6
ATIF
0
FAVORİ
5846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri
Yazarlar:
Nihal Tunca
,
Senar Alkın Şahin
, Özge Aydın
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
45
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5805
45
ATIF
0
FAVORİ
5805
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Senar Alkın-şahin
,
Nihal Tunca
,
Özgür Ulubey
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.56482
ATIF
22
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
22
ATIF
0
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat