Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cengiz Gündüzalp
Dr. Öğr. Üyesi
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
12
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
15
12
Yayın
5
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
0000-0001-5108-437X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Tasarımı
Öğretim Teknolojileri
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Eğitim Üzerine Çalışmalar (Diğer)
Kurum
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Üniversite Çalışanlarının Dijital Veri ve Kişisel Siber Güvenlik Farkındalıkları (Bilgi İşlem Daire Başkanlıkları Örneği)
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.907022
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1203
3
ATIF
2
FAVORİ
1203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi bir derste Web 2.0 araçlarına dayalı etkinliklerin öğrencilerin yansıtıcı ve eleştirel düşünme ile problem çözme becerilerine etkisi
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.936736
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
972
2
ATIF
2
FAVORİ
972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrim içi derslerde dijital oyunlara dayalı etkinliklerin öğrencilerin öz düzenleme, öz yeterlilik ve motivasyonlarına etkisi
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.962685
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
815
0
ATIF
1
FAVORİ
815
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB TABANLI DERSLERDE BAĞLILIK VE MEMNUNİYETİN TEKNOLOJİ KABULÜ VE BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK TUTUMLA İLİŞKİSİ
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İmgelem
DOI: 10.53791/imgelem.976629
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
414
0
ATIF
1
FAVORİ
414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Web Tabanlı Eğitimde İnteraktif Videolar: Teknoloji Yeterlilikleri ve Dijital Okuryazarlık Düzeyleri
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1390764
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
341
0
FAVORİ
341
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Effects of Project and Resource-Based Teaching Methods on Social Intelligence, Metacognitive Thinking and Academic Achievement
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
,
Yüksel Göktaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.25.11.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
411
0
FAVORİ
411
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Digital Game-Based Learning in Technology-Oriented Course: A Case Study in the Biochemistry Department
Yazarlar:
Cengiz Gunduzalp
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.55549/jeseh.1419320
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
538
0
FAVORİ
538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using the Mind Mapping Method in Web-Based Teaching: Pre-Service Teachers' Metacognitive Learning Strategies and Self-Directed Learning Skills
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1162929
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2000-2019 Yılları Arasında Türkiye’de Yürütülen Proje Tabanlı Öğrenmeyle İlgili Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerindeki Eğilimler
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
,
Yüksel Göktaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-879197
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
588
0
FAVORİ
588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime Yönelik Algı ve Tutumları
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Caucasian Journal of Science
DOI: 10.48138/cjo.1016739
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1125
0
FAVORİ
1125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Uygulamalar ile Desteklenmiş Çevrim İçi Öğrenmenin Öğrencilerin Motivasyon, Hazırbulunuşluk ve Bağlılıklarına Etkisi
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.982450
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
907
0
FAVORİ
907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Çalışanlarının Dijital Veri ve Kişisel Siber Güvenlik Farkındalıkları (Bilgi İşlem Daire Başkanlıkları Örneği)
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.907022
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1203
2
FAVORİ
1203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB TABANLI DERSLERDE BAĞLILIK VE MEMNUNİYETİN TEKNOLOJİ KABULÜ VE BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK TUTUMLA İLİŞKİSİ
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İmgelem
DOI: 10.53791/imgelem.976629
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
414
1
FAVORİ
414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrim içi derslerde dijital oyunlara dayalı etkinliklerin öğrencilerin öz düzenleme, öz yeterlilik ve motivasyonlarına etkisi
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.962685
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
815
1
FAVORİ
815
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB 2.0 ARAÇLARI İLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENMENİN ÖĞRENCİLERİN ÜST BİLİŞSEL VE YARATICI DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5213
0
FAVORİ
5213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi bir derste Web 2.0 araçlarına dayalı etkinliklerin öğrencilerin yansıtıcı ve eleştirel düşünme ile problem çözme becerilerine etkisi
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.936736
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
972
2
FAVORİ
972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Caucasian Journal of Science
e-Kafkas Journal of Educational Research
İmgelem
Journal of Computer and Education Research
Journal of Education in Science Environment and Health
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Yayınlar
Examining the Effects of Project and Resource-Based Teaching Methods on Social Intelligence, Metacognitive Thinking and Academic Achievement
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
,
Yüksel Göktaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.25.11.2
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
411
1
ATIF
0
FAVORİ
411
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using the Mind Mapping Method in Web-Based Teaching: Pre-Service Teachers' Metacognitive Learning Strategies and Self-Directed Learning Skills
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1162929
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
1
ATIF
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2000-2019 Yılları Arasında Türkiye’de Yürütülen Proje Tabanlı Öğrenmeyle İlgili Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerindeki Eğilimler
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
,
Yüksel Göktaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-879197
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
588
2
ATIF
0
FAVORİ
588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime Yönelik Algı ve Tutumları
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Caucasian Journal of Science
DOI: 10.48138/cjo.1016739
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1125
1
ATIF
0
FAVORİ
1125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Uygulamalar ile Desteklenmiş Çevrim İçi Öğrenmenin Öğrencilerin Motivasyon, Hazırbulunuşluk ve Bağlılıklarına Etkisi
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.982450
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
907
2
ATIF
0
FAVORİ
907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Çalışanlarının Dijital Veri ve Kişisel Siber Güvenlik Farkındalıkları (Bilgi İşlem Daire Başkanlıkları Örneği)
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.907022
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1203
3
ATIF
2
FAVORİ
1203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi bir derste Web 2.0 araçlarına dayalı etkinliklerin öğrencilerin yansıtıcı ve eleştirel düşünme ile problem çözme becerilerine etkisi
Yazarlar:
Cengiz Gündüzalp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.936736
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
972
2
ATIF
2
FAVORİ
972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat