Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cezmi Ünal
Doç. Dr.
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
Yayın
11
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
25
TR Dizin Atıf
29
11
Yayın
24
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
29
TR Dizin Atıf
0000-0002-6894-2286
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fizik Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
Popüler Yayınları
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Felsefelerinin ve Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
İrfan Metin Çoşkunoğlu
,
Cezmi Ünal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1030915
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
932
1
ATIF
2
FAVORİ
932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerine Karışımları Ayırma Teknikleri Konusunda Kapalı Uçlu Deneylerin Uygulanması
Yazarlar:
Tuğba Bayrakçı
,
Cezmi Ünal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.871196
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2434
0
ATIF
1
FAVORİ
2434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Bursluluk Sınavı Fen Bilimleri Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Doğan
,
Cezmi Ünal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1421252
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
130
0
FAVORİ
130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cumhuriyetin İlk Dönem Kimya Ders Kitapları ile Günümüz Kimya Ders Kitaplarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Cezmi Ünal
,
Ünal Demirtaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
198
0
FAVORİ
198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Felsefelerinin ve Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
İrfan Metin Çoşkunoğlu
,
Cezmi Ünal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1030915
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
932
2
FAVORİ
932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-service science teachers’ processes of establishing simple electric circuits
Yazarlar:
Cezmi Ünal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.15.9.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
434
0
FAVORİ
434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Makalelerde En Sık Karşılaşılan Hatalara Yönelik Fen Bilgisi Eğitiminde Yüksek Lisans Yapmakta Olan Öğrencilerin Görüşleri
Yazarlar:
Aykut Emre Bozdoğan
,
Cezmi Ünal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1610
0
FAVORİ
1610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerine Karışımları Ayırma Teknikleri Konusunda Kapalı Uçlu Deneylerin Uygulanması
Yazarlar:
Tuğba Bayrakçı
,
Cezmi Ünal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.871196
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2434
1
FAVORİ
2434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerin Bağlam Temelli Basınç Sorularını Çözme Süreçleri
Yazarlar:
Eda Nasırlıel
,
Cezmi Ünal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.751400
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2604
0
FAVORİ
2604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL DÜZEYİNDE GÜNEŞ, DÜNYA ve AY MODELİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Ümüt Reşit Yılmaz,
Cezmi Ünal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-527615
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15391
0
FAVORİ
15391
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Eğitim Platformları Arasında EBA’nın Yeri ile İlgili Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Hüseyin Saklan
,
Cezmi Ünal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2612
0
FAVORİ
2612
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Algılarının Zihin Haritaları ile Belirlenmesi
Yazarlar:
Cezmi Ünal
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.526192
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1791
0
FAVORİ
1791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Dostu Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Hüseyin Saklan
,
Cezmi Ünal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437847
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2268
0
FAVORİ
2268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Studies in Educational Research and Development
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Felsefelerinin ve Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
İrfan Metin Çoşkunoğlu
,
Cezmi Ünal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1030915
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
932
1
ATIF
2
FAVORİ
932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerin Bağlam Temelli Basınç Sorularını Çözme Süreçleri
Yazarlar:
Eda Nasırlıel
,
Cezmi Ünal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.751400
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2604
4
ATIF
0
FAVORİ
2604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Algılarının Zihin Haritaları ile Belirlenmesi
Yazarlar:
Cezmi Ünal
,
Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.526192
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1791
1
ATIF
0
FAVORİ
1791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Dostu Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Hüseyin Saklan
,
Cezmi Ünal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437847
ATIF
19
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2268
19
ATIF
0
FAVORİ
2268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat