Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Deniz Kahriman Pamuk
Doç. Dr.
MERSIN UNIVERSITY
Yayın
9
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
14
9
Yayın
11
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
MERSIN UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Kahriman Pamuk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1454
0
ATIF
2
FAVORİ
1454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sürdürülebilir Gelişme için Eğitimde Öğretmen Uygulamaları ve Okul Öncesi Okulların Fiziksel Ortamları: Eko ve Eko Olmayan Okulların Karşılaştırılması
Yazarlar:
Deniz Kahriman-pamuk
,
Refika Olgan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.391312
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1903
3
ATIF
1
FAVORİ
1903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN KAPSAYICI EĞİTİMDE ÇOCUKLARIN DİL GELİŞİM SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Deniz Kahriman Pamuk
,
Mazhar Bal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7010
0
ATIF
1
FAVORİ
7010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sürdürülebilirlik İçin Eğitim Üzerine Bir İşbirliği Projesi: Türkiye’de Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim İhtiyaçları
Yazarlar:
Savaş Pamuk
,
Naciye Öztürk
,
Deniz Kahriman Pamuk
,
Rıdvan Elmas
,
Tülin Guler Yıldız
,
Gelengül Haktanır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.892384
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
971
4
ATIF
1
FAVORİ
971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Environment Is Like Nature”: Opinions Of Children Attending Forest Kindergarten About The Concept Of Environment
Yazarlar:
Berat Ahi
,
Deniz Kahriman Pamuk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: 10.18497/iejeegreen.944378
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1471
6
ATIF
1
FAVORİ
1471
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
AÇIK HAVA OYUN PARKLARINDA RİSKLİ OYUNA ÇOK YÖNLÜ BAKIŞ
Yazarlar:
Nilgün Kalburan
,
Deniz Kahriman Pamuk
,
Yekta Koşan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.21560/spcd.vi.1117010
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
863
0
FAVORİ
863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sürdürülebilirlik İçin Eğitim Üzerine Bir İşbirliği Projesi: Türkiye’de Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim İhtiyaçları
Yazarlar:
Savaş Pamuk
,
Naciye Öztürk
,
Deniz Kahriman Pamuk
,
Rıdvan Elmas
,
Tülin Guler Yıldız
,
Gelengül Haktanır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.892384
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
971
1
FAVORİ
971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Environment Is Like Nature”: Opinions Of Children Attending Forest Kindergarten About The Concept Of Environment
Yazarlar:
Berat Ahi
,
Deniz Kahriman Pamuk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: 10.18497/iejeegreen.944378
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1471
1
FAVORİ
1471
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Öğretmenleri, Öğrencileri ve Velileri İkna Etmede Zorlandıkları Konular
Yazarlar:
Nilgün Dağ
,
Deniz Kahriman Pamuk
,
Soner Mehmet Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2865
0
FAVORİ
2865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Exploration of Parents’ Perceptions Concerning the Forest Preschool
Yazarlar:
Deniz Kahriman Pamuk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1584
0
FAVORİ
1584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN KAPSAYICI EĞİTİMDE ÇOCUKLARIN DİL GELİŞİM SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Deniz Kahriman Pamuk
,
Mazhar Bal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7010
1
FAVORİ
7010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Kahriman Pamuk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1454
2
FAVORİ
1454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orman Okuluna Devam Eden Çocukların Okul Kavramına Yönelik Fenomenolojik Bir Araştırma
Yazarlar:
Deniz Kahriman Pamuk
, Berat Ahi
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2133
0
FAVORİ
2133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sürdürülebilir Gelişme için Eğitimde Öğretmen Uygulamaları ve Okul Öncesi Okulların Fiziksel Ortamları: Eko ve Eko Olmayan Okulların Karşılaştırılması
Yazarlar:
Deniz Kahriman-pamuk
,
Refika Olgan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.391312
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1903
1
FAVORİ
1903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Electronic Journal of Environmental Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
AÇIK HAVA OYUN PARKLARINDA RİSKLİ OYUNA ÇOK YÖNLÜ BAKIŞ
Yazarlar:
Nilgün Kalburan
,
Deniz Kahriman Pamuk
,
Yekta Koşan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.21560/spcd.vi.1117010
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
863
1
ATIF
0
FAVORİ
863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sürdürülebilirlik İçin Eğitim Üzerine Bir İşbirliği Projesi: Türkiye’de Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim İhtiyaçları
Yazarlar:
Savaş Pamuk
,
Naciye Öztürk
,
Deniz Kahriman Pamuk
,
Rıdvan Elmas
,
Tülin Guler Yıldız
,
Gelengül Haktanır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.892384
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
971
4
ATIF
1
FAVORİ
971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Environment Is Like Nature”: Opinions Of Children Attending Forest Kindergarten About The Concept Of Environment
Yazarlar:
Berat Ahi
,
Deniz Kahriman Pamuk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: 10.18497/iejeegreen.944378
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1471
6
ATIF
1
FAVORİ
1471
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sürdürülebilir Gelişme için Eğitimde Öğretmen Uygulamaları ve Okul Öncesi Okulların Fiziksel Ortamları: Eko ve Eko Olmayan Okulların Karşılaştırılması
Yazarlar:
Deniz Kahriman-pamuk
,
Refika Olgan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.391312
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1903
3
ATIF
1
FAVORİ
1903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat