Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Didem İnel Ekici
Doç.
USAK UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın
7
Hakemlik
6
7
Yayın
6
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
USAK UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayınlar
Probleme Dayalı STEM Etkinliklerinin Öğretmen adaylarının STEM Kavramlarına Yönelik Bilişsel Yapılarının Gelişimine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Seyyit Altunışık
,
Didem İnel Ekici
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1116360
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
596
0
FAVORİ
596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarının ve Yaşam Boyu Öğrenme Becerilerine İlişkin Algılarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Nilay Erkünt
,
Didem İnel Ekici
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
405
0
FAVORİ
405
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihin Haritaları İle Ortaokul Öğrencilerinin Bilime İlişkin Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Didem İnel Ekici
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.554548
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web Destekli Ortamlarda Fen ve Matematik Öğretmen Adaylarının Paylaştıkları Öğretmenlik Uygulaması Günlüklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Didem İnel Ekici
,
İbrahim Delen
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.18873
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1521
0
FAVORİ
1521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: UŞAK İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Didem İnel Ekici
, Kemal Kaya, Olcay Mutlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
0
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Alanındaki Lisansüstü Tezlerdeki Yöntemsel ve İstatistiksel Sorunlar
Yazarlar:
Ertuğ Evrekli
,
Didem İnel
, Huriye Deniş,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2011 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1682
0
FAVORİ
1682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde Kavram Karikatürü Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Sorgulayıcı Öğrenme Becerileri Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Ali Günay Balım
,
Didem İnel
,
Ertuğ Evrekli
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1897
0
FAVORİ
1897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
İlköğretim Online
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat