Atilla Dilekçi profil resmi
Atilla Dilekçi Doç. Dr. AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Yayın 22 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 37
22 Yayın
9 Hakemlik
37 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Kurum

AKSARAY ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİR İHTİYAÇ OLARAK KILAVUZ KİTAPLAR VE DERS PLANI
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.770002
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1525

3

1

1525

Türkçe Eğitiminde Beceri Temelli Sorular
DOI: 10.17152/gefad.1072936
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1155

4

1

1155

Okullarda Yürütülen Okuma Projelerine Eleştirel Bir Bakış
DOI: 10.35233/oyea.1137588
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 459

0

1

459

Türk Öğrencilerin PISA Deneyimi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 507

0

1

507

Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 385

0

1

385

Yayınlar

TÜRKÇE DERSLERİNDE KULLANILAN YARDIMCI KAYNAK KİTAP VE MATERYALLERİN İNCELENMESİ
DOI: 10.20296/tsadergisi.1195984
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 161

0

161

0

678

Türk Öğrencilerin PISA Deneyimi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 507

1

507

0

580

Türkçe Derslerindeki Ödevler Hakkında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1249383
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 933

0

933

Öğretmen Bilişim Ağı (ÖBA) Eğitim İçeriklerinin İncelenmesi
DOI: 10.51460/baebd.1249546
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1184

0

1184

Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 385

1

385

Okullarda Yürütülen Okuma Projelerine Eleştirel Bir Bakış
DOI: 10.35233/oyea.1137588
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 459

1

459

0

915

Türkçe Eğitiminde Beceri Temelli Sorular
DOI: 10.17152/gefad.1072936
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1155

1

1155

0

996

TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarlarındaki Dil Projelerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.51460/baebd.1134181
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 762

0

762

Türkçe Dersi Nasıl Yapılandırılabilir?
DOI: 10.51460/baebd.1208604
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1265

0

1265

0

1002

TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ NİTELİK YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.978264
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1716

0

1716

0

1079

Türkçe Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçları
DOI: 10.17556/erziefd.981621
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 980

0

980

0

625

TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİR İHTİYAÇ OLARAK KILAVUZ KİTAPLAR VE DERS PLANI
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.770002
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1525

1

1525

Metin Tutarlılığı Değerlendirme Çerçevesi Önerisi
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.979122
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1362

0

1362

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2462

0

2462

Yayınlar

1

0

678

Öğretmen Bilişim Ağı (ÖBA) Eğitim İçeriklerinin İncelenmesi
DOI: 10.51460/baebd.1249546
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1184

1

0

1184

2

0

915

Türkçe Eğitiminde Beceri Temelli Sorular
DOI: 10.17152/gefad.1072936
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1155

4

1

1155

Türkçe Öğretmenlerinin Dil Becerileri ile İlgili Uygulamaları ve Yeterlikleri
DOI: 10.53444/deubefd.1104084
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 996

1

0

996

4

0

1002

TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ NİTELİK YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.978264
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1716

4

0

1716

LGS Türkçe Sorularının PISA Okuma Ölçütlerine Göre Değerlendirilmesi
DOI: 10.17152/gefad.977568
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1079

3

0

1079

Türkçe Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçları
DOI: 10.17556/erziefd.981621
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 980

4

0

980

Türkçe Ders Kitaplarındaki Tiyatro Metinlerinin Değerler Aktarımı Bakımından İncelenmesi
DOI: 10.17679/inuefd.1024499
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 625

2

0

625

TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİR İHTİYAÇ OLARAK KILAVUZ KİTAPLAR VE DERS PLANI
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.770002
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1525

3

1

1525

Metin Tutarlılığı Değerlendirme Çerçevesi Önerisi
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.979122
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1362

3

0

1362

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2462

5

0

2462

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.