Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Duygu Koçak
Doç. Dr.
ALANYA ALAADDIN KEYKUBAT UNIVERSITY
Yayın
15
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
47
15
Yayın
20
Hakemlik
47
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
Kültürlerarası Ölçek Uyarlama
Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları
Similasyon çalışmaları
İstatistiksel Analiz Teknikleri
Kurum
ALANYA ALAADDIN KEYKUBAT UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Eğitimde Öğretmen Cinsiyetine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Duygu Koçak
, Hilal Nas Kaykusuz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3258
0
ATIF
1
FAVORİ
3258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EV ÖDEVLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN VE EV ÖDEVLERİNİN İNGİLİZCE DERSİ BAŞARISINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Duygu Koçak
, Özlem Göçer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-566735
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2839
2
ATIF
1
FAVORİ
2839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Evaluation of the neuropathic component of pain in patients with fibromyalgia with painDETECT and DN4
Yazarlar:
Ümit Seçil Demirdal
,
Özlem Küçülmez
,
Ayhan Aşkın
,
Aliye Tosun
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Experimental and Clinical Medicine
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
246
0
FAVORİ
246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Tercih Nedenlerinin İkili Karşılaştırma ve Sıralama Yargıları Yöntemleri ile Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Duygu Koçak
,
Ömay Çokluk-bökeoglu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.874504
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1439
0
FAVORİ
1439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Monte Carlo Simülasyon Yönteminde Tekrar Sayısı Klasik Test Kuramı Parametreleri İçin Kaç Olmalıdır?
Yazarlar:
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1549
0
FAVORİ
1549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Belirlenmesine ve Yönlendirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.542535
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EV ÖDEVLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN VE EV ÖDEVLERİNİN İNGİLİZCE DERSİ BAŞARISINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Duygu Koçak
, Özlem Göçer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-566735
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2839
1
FAVORİ
2839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okula Olgunluğuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin ve Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Duygu Koçak
, Sema İncekara
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.557152
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1112
0
FAVORİ
1112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Eğitim Düzeyindeki Öğrencilerin Matematik Dersine İlişkin Metaforlarının Belirlenmesi ve Karşılaştırılması
Yazarlar:
Duygu Koçak
,
Tuğçe Bilecik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.544055
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
923
0
FAVORİ
923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Academic Jealousy Scale: Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.566752
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7620
0
FAVORİ
7620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Test Maddelerinin Bilim Felsefesi Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.563234
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2090
0
FAVORİ
2090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Eğitimde Öğretmen Cinsiyetine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Duygu Koçak
, Hilal Nas Kaykusuz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3258
1
FAVORİ
3258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Başarılı Okuyucular ile Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Metni Anlamak için Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2672
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1925
0
FAVORİ
1925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PSİKOLOJİK DANIŞMANDA BULUNMASI GEREKEN ÖZELLİKLERİN İKİLİ KARŞILAŞTIRMA YÖNTEMİ İLE ÖLÇEKLENMESİ
Yazarlar:
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13496
0
FAVORİ
13496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNÜN TANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431461
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5430
0
FAVORİ
5430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing the Impacts of Alternated Number of Iterations in Multiple Imputation Method on Explanatory Factor Analysis
Yazarlar:
Duygu Koçak
,
Ömay Çokluk Bökeoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
399
0
FAVORİ
399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kayıp Veriyle Baş Etme Yöntemlerinin Model Veri Uyumu Ve Madde Model Uyumuna Etkisi
Yazarlar:
Duygu Koçak
, Ömay Çokluk Bökeoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.303753
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3398
0
FAVORİ
3398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Journal of Experimental and Clinical Medicine
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Kurul Üyeliği
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Üniversite Tercih Nedenlerinin İkili Karşılaştırma ve Sıralama Yargıları Yöntemleri ile Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Duygu Koçak
,
Ömay Çokluk-bökeoglu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.874504
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1439
4
ATIF
0
FAVORİ
1439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Belirlenmesine ve Yönlendirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.542535
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
5
ATIF
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EV ÖDEVLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN VE EV ÖDEVLERİNİN İNGİLİZCE DERSİ BAŞARISINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Duygu Koçak
, Özlem Göçer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-566735
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2839
2
ATIF
1
FAVORİ
2839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okula Olgunluğuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin ve Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Duygu Koçak
, Sema İncekara
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.557152
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1112
3
ATIF
0
FAVORİ
1112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Eğitim Düzeyindeki Öğrencilerin Matematik Dersine İlişkin Metaforlarının Belirlenmesi ve Karşılaştırılması
Yazarlar:
Duygu Koçak
,
Tuğçe Bilecik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.544055
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
923
4
ATIF
0
FAVORİ
923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Academic Jealousy Scale: Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.566752
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7620
2
ATIF
0
FAVORİ
7620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Başarılı Okuyucular ile Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Metni Anlamak için Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2672
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1925
8
ATIF
0
FAVORİ
1925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNÜN TANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431461
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5430
17
ATIF
0
FAVORİ
5430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kayıp Veriyle Baş Etme Yöntemlerinin Model Veri Uyumu Ve Madde Model Uyumuna Etkisi
Yazarlar:
Duygu Koçak
, Ömay Çokluk Bökeoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.303753
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3398
2
ATIF
0
FAVORİ
3398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat