Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ömay Çokluk-bökeoglu
Yayın
19
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
32
19
Yayın
0
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
AÇIMLAYICI FAKTÖR ANALİZİNDE TEKRAR EDİLEBİLİRLİK: KAVRAM VE UYGULAMA
Yazarlar: Gizem Uyumaz, Ezgi Mor Dirlik,
Ömay Çokluk
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194947
ATIF
15
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11813
15
ATIF
1
FAVORİ
11813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Başarı ve Başarısızlık Neye Benzer?” Metaforik Algıların İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Özlem Anadol
,
Emre Kucam
,
Ömay Çokluk Bökeoglu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
217
0
ATIF
1
FAVORİ
217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
“Başarı ve Başarısızlık Neye Benzer?” Metaforik Algıların İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Özlem Anadol
,
Emre Kucam
,
Ömay Çokluk Bökeoglu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
217
1
FAVORİ
217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2018 TÜRKİYE MATEMATİK OKURYAZARLIĞINI AÇIKLAYAN DEĞİŞKENLERİN CHAID ANALİZİ İLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Evrim Yalçın
,
Şerife Zeybekoğlu
,
Ayşe Bilicioğlu Güneş
,
Ömay Çokluk-bökeoglu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.1386408
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
244
0
FAVORİ
244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrim İçi Beden Eğitimi ve Spor Dersine Yönelik Öğrenci Memnuniyet Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hande Buşra Eren
,
Yağmur Güler
,
Damla Güler
,
Ömay Çokluk-bökeoglu
,
Semiyha Tuncel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Avrasya Spor Bilimleri ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47778/ejsse.1198448
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
521
0
FAVORİ
521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The study of the effect of item parameter drift on ability estimation obtained from adaptive testing under different conditions
Yazarlar:
Merve Şahin Kürşad
,
Ömay Çokluk-bökeoglu
,
Nükhet Çıkrıkçı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1070848
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
866
0
FAVORİ
866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GENİŞ ÖLÇEKLİ DEĞERLENDİRMELERDE OLASI DEĞERLERİN KULLANIMINA İLİŞKİN BİR ÖNERİ: GRİ İLİŞKİ ANALİZİ
Yazarlar:
Seher Yalçın
,
Ömay Çokluk-bökeoglu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.823202
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
570
0
FAVORİ
570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Madde Tepki Kuramına Dayalı Gerçek Puan Eşitlemede Ölçek Dönüştürme Yöntemlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömay Çokluk-bökeoglu
,
Arzu Uçar
,
Ebru Balta
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.1001128
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
885
0
FAVORİ
885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 Sırasında Bir Testopya: Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) Hakkında Nitel Araştırma
Yazarlar:
Aylin Saltürk
,
Ömay Çokluk-bökeoglu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
790
0
FAVORİ
790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Tercih Nedenlerinin İkili Karşılaştırma ve Sıralama Yargıları Yöntemleri ile Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Duygu Koçak
,
Ömay Çokluk-bökeoglu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.874504
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1385
0
FAVORİ
1385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AKADEMİK ORTAMLARDA OLUMSUZ DEĞERLENDİRİLME KORKUSU ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Volkan Alkan
,
Ömay Çokluk-bökeoglu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1065
0
FAVORİ
1065
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Başarının Okul, Aile ve Öğrenci Özellikleri ile İlişkisinin Çok Düzeyli Yapısal Eşitlik Modellemesi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Gülçin Uzun
,
Ömay Çokluk Bökeoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.525770
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4611
0
FAVORİ
4611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarında Araştırma Özyeterliliğinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi ve Yordayıcılarının Belirlenmesi
Yazarlar: Güçlü Şekercioğlu,
Ömay Çokluk Bökeoğlu
,
Şener Büyüköztürk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
779
0
FAVORİ
779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarında Araştırma Özyeterliliğinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi ve Yordayıcılarının Belirlenmesi1
Yazarlar: Güçlü Şekercioğlu,
Ömay Çokluk Bökeoğlu
,
Şener Büyüköztürk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
988
0
FAVORİ
988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TUTUM - BAŞARI PARADOKSUNDA TEPKİ STİLLERİNİN ROLÜ: DOKUZ ÜLKENİN KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Münevver İlgün Dibek,
Hatice Çiğdem Yavuz
,
Ömay Çokluk Bökeoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-400745
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
0
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Matematik Alt Testi Asıl Sınav ve Mazeret Sınavlarının Madde Tepki Kuramına Göre Eşitlenmesi
Yazarlar:
Emrah Gül
, Çilem Doğan Gül,
Ömay Çokluk Bökeoğlu
, Mustafa Özkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363973
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1228
0
FAVORİ
1228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing the Impacts of Alternated Number of Iterations in Multiple Imputation Method on Explanatory Factor Analysis
Yazarlar:
Duygu Koçak
,
Ömay Çokluk Bökeoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
372
0
FAVORİ
372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
[Türkiye’de geniş ölçekli sınavlarda açık uçlu madde kullanımına yönelik görüşler: Fenomonojik bir yaklaşım]
Yazarlar: Emrah Gül, Çilem Doğan Gül,
Ömay Çokluk
,
Murat Kayri
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
428
0
FAVORİ
428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AÇIMLAYICI FAKTÖR ANALİZİNDE TEKRAR EDİLEBİLİRLİK: KAVRAM VE UYGULAMA
Yazarlar: Gizem Uyumaz, Ezgi Mor Dirlik,
Ömay Çokluk
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194947
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11813
1
FAVORİ
11813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretimde Öğrenci Başarılarının Sınıflandırılmasında Yapay Sinir Ağları ve Lojistik Regresyon Yöntemlerinin Kullanılması
Yazarlar:
Gülçin Uzun
,
Ömay Çokluk-bökeoglu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
234
0
FAVORİ
234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Angoff (1-0), Nedelsky ve Sınır Değerleri Saptama Yöntemleri ile Bir Testin Sınıflama Doğruluklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fazilet Taşdemir
,
Ömay Çokluk-bökeoglu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
210
0
FAVORİ
210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Avrasya Spor Bilimleri ve Eğitim Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Çevrim İçi Beden Eğitimi ve Spor Dersine Yönelik Öğrenci Memnuniyet Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hande Buşra Eren
,
Yağmur Güler
,
Damla Güler
,
Ömay Çokluk-bökeoglu
,
Semiyha Tuncel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Avrasya Spor Bilimleri ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47778/ejsse.1198448
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
521
2
ATIF
0
FAVORİ
521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The study of the effect of item parameter drift on ability estimation obtained from adaptive testing under different conditions
Yazarlar:
Merve Şahin Kürşad
,
Ömay Çokluk-bökeoglu
,
Nükhet Çıkrıkçı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1070848
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
866
1
ATIF
0
FAVORİ
866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Madde Tepki Kuramına Dayalı Gerçek Puan Eşitlemede Ölçek Dönüştürme Yöntemlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömay Çokluk-bökeoglu
,
Arzu Uçar
,
Ebru Balta
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.1001128
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
885
1
ATIF
0
FAVORİ
885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Tercih Nedenlerinin İkili Karşılaştırma ve Sıralama Yargıları Yöntemleri ile Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Duygu Koçak
,
Ömay Çokluk-bökeoglu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.874504
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1385
4
ATIF
0
FAVORİ
1385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Başarının Okul, Aile ve Öğrenci Özellikleri ile İlişkisinin Çok Düzeyli Yapısal Eşitlik Modellemesi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Gülçin Uzun
,
Ömay Çokluk Bökeoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.525770
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4611
8
ATIF
0
FAVORİ
4611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Matematik Alt Testi Asıl Sınav ve Mazeret Sınavlarının Madde Tepki Kuramına Göre Eşitlenmesi
Yazarlar:
Emrah Gül
, Çilem Doğan Gül,
Ömay Çokluk Bökeoğlu
, Mustafa Özkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363973
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1228
1
ATIF
0
FAVORİ
1228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AÇIMLAYICI FAKTÖR ANALİZİNDE TEKRAR EDİLEBİLİRLİK: KAVRAM VE UYGULAMA
Yazarlar: Gizem Uyumaz, Ezgi Mor Dirlik,
Ömay Çokluk
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194947
ATIF
15
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11813
15
ATIF
1
FAVORİ
11813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat