avatar
Abdullah Ballı Doç. Dr. OSTIM TECHNICAL UNIVERSITY, GRADUATE SCHOOL OF SOCIAL SCIENCES
Yayın 11 Hakemlik 22 CrossRef Atıf 6 TR Dizin Atıf 2
11 Yayın
22 Hakemlik
6 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Nöral Ağlar Dijital Reklamcılık Yeni Ürün Geliştirme Bütünleşik Pazarlama İletişimi Pazarlama Dijital Pazarlama Endüstriyel Pazarlama Hizmet Pazarlaması Kültürlerarası İletişim Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama İletişimi Reklam Satış Yönetimi Tüketici Davranışı Tüketici Odaklı Ürün veya Hizmet Geliştirme Uluslararası Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi Nöropazarlama Pazarlama (Diğer) İnovasyon Yönetimi Turizm Pazarlaması Uluslararası Ticarette Pazarlama NÖROGİRİŞİMCİLİK NÖROPAZARLAMA NÖROBİLİM

Kurum

OSTIM TECHNICAL UNIVERSITY, GRADUATE SCHOOL OF SOCIAL SCIENCES

Popüler Yayınları

0

2

168

Nörobilim Yaklaşımıyla Girişimcilikte Farklı Bir Boyut: Nörogirişimcilik
Yayın Bilgisi: 2021 , Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.849788
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2188

1

1

2188

0

1

1334

Yayınlar

2

168

0

130

0

314

0

522

Neuroanatomy of Entrepreneurship and Bibliometric Analysis of Studies with Vosviewer
DOI: 10.34248/bsengineering.1346685
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 210

0

210

1

1334

Nörobilim Yaklaşımıyla Girişimcilikte Farklı Bir Boyut: Nörogirişimcilik
Yayın Bilgisi: 2021 , Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.849788
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2188

1

2188

0

700

0

6680

0

652

Yayınlar

Nörobilim Yaklaşımıyla Girişimcilikte Farklı Bir Boyut: Nörogirişimcilik
Yayın Bilgisi: 2021 , Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.849788
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2188

1

1

2188

5

0

6680

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.