avatar
Erdal Dağtaş Prof. Dr. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Yayın 17 Hakemlik 23 CrossRef Atıf 7 TR Dizin Atıf 2
17 Yayın
23 Hakemlik
7 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları Basın Çalışmaları İletişim Kuramları Kitle İletişimi İletişim Sosyolojisi

Kurum

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

2

1079

Üretüketici Emeğin Metalaşması: Twitter Örneğinde Eleştirel Ekonomi Politik Bir Çözümleme
Yayın Bilgisi: 2020 , İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.784571
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2714

1

1

2714

0

1

996

Yayınlar

0

427

0

499

0

1269

Üretüketici Emeğin Metalaşması: Twitter Örneğinde Eleştirel Ekonomi Politik Bir Çözümleme
Yayın Bilgisi: 2020 , İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.784571
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2714

1

2714

0

1122

0

1101

0

2665

0

9490

0

2493

Eskişehir’deki Yerel Magazin Basınının Ekonomi Politiği: Follow ve Motto Dergileri Örnekleri
Yazarlar: Erdal Dağtaş , Nursen Aydın
DOI: 10.31123/akil.438534
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1910

0

1910

Yayınlar

1

0

1269

Üretüketici Emeğin Metalaşması: Twitter Örneğinde Eleştirel Ekonomi Politik Bir Çözümleme
Yayın Bilgisi: 2020 , İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.784571
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2714

1

1

2714

1

0

1101

1

0

2665

3

0

3088

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.