Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emine Hatun Diken
Doç. Dr.
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ, DEDE KORKUT EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
9
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
41
9
Yayın
28
Hakemlik
41
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ, DEDE KORKUT EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler
Yazarlar:
İşınsu Tutar
,
Yavuz Demir
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.613276
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1056
0
FAVORİ
1056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Seyda Gul
,
Esra Özay Köse
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1057
0
FAVORİ
1057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Alanındaki Çoktan Seçmeli Soruların Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Emine Hatun Diken
, Nejla Yürük
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.512341
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1726
0
FAVORİ
1726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka Düzeyleri İle Fen Başarıları (Genetik Konusunda) Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Emine Hatun Diken
,
Mustafa Aydoğdu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2633
0
FAVORİ
2633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN MEVCUT SINAV SİSTEMİNE (TEOG) YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tülin Hündür
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Caucasian Journal of Science
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
885
0
FAVORİ
885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenleri İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavındaki Kaygılarına Yönelik Görüşleri (Kars İli Örneği)
Yazarlar:
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.376591
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2531
0
FAVORİ
2531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.386531
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2535
0
FAVORİ
2535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSS Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Emine Hatun Diken
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.316737
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2294
0
FAVORİ
2294
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Biyoloji Konularının Bilimsel İçerik Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Mehmet Yılmaz,
Ertunç Gündüz
,
Emine Hatun Diken
,
Osman Çimen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.330600
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7598
0
FAVORİ
7598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Caucasian Journal of Science
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Anadolu Öğretmen Dergisi
Caucasian Journal of Science
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler
Yazarlar:
İşınsu Tutar
,
Yavuz Demir
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.613276
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1056
1
ATIF
0
FAVORİ
1056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Alanındaki Çoktan Seçmeli Soruların Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Emine Hatun Diken
, Nejla Yürük
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.512341
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1726
2
ATIF
0
FAVORİ
1726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenleri İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavındaki Kaygılarına Yönelik Görüşleri (Kars İli Örneği)
Yazarlar:
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.376591
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2531
4
ATIF
0
FAVORİ
2531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.386531
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2535
11
ATIF
0
FAVORİ
2535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSS Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Emine Hatun Diken
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.316737
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2294
6
ATIF
0
FAVORİ
2294
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Biyoloji Konularının Bilimsel İçerik Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Mehmet Yılmaz,
Ertunç Gündüz
,
Emine Hatun Diken
,
Osman Çimen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.330600
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7598
17
ATIF
0
FAVORİ
7598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat