Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esmehan Özer
Dr. Öğr. Üyesi
KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
5
8
Yayın
9
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0001-5919-8072
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Özgül Öğrenme Bozukluğu
Disleksi
Okuma
Göz İzleme
Göz Hareketleri
Kurum
KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Göz İzleme Tekniği ile Okuma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esmehan Özer
,
Selda Özdemir
,
Mehmet Kara
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.714158
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2375
4
ATIF
1
FAVORİ
2375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Araştırmalarında Geçmişten Günümüze Göz İzleme Tekniği
Yazarlar:
Esmehan Özer
,
Selda Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.844707
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2877
1
ATIF
1
FAVORİ
2877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitime Açılan Yeni Bir Pencere: Göz İzleme Tekniği
Yazarlar:
Esmehan Özer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2022.122
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
772
1
ATIF
1
FAVORİ
772
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Aile Hekimlerinin Özgül Öğrenme Bozukluğuna İlişkin Bilgi ve Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esmehan Özer
,
Rahime Duygu Temeltürk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Tıp Dergisi
DOI: 10.47572/muskutd.1292834
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
256
0
FAVORİ
256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli ve Tipik Gelişim Gösteren Öğrencilerin Öyküleyici Metinlerindeki Söz Varlıklarının İncelenmesi1
Yazarlar:
Esmehan Özer
,
Mustafa Armut
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.1359252
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
339
0
FAVORİ
339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ VE TİPİK GELİŞİM GÖSTEREN ÖĞRENCİLERİN ÇALIŞMA BELLEĞİ BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esmehan Özer
,
Hülya Koç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: 10.7884/teke.1344192
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
579
0
FAVORİ
579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilere Okutulan Türkçe Alanı Yardımcı Ders Materyali Kitabındaki Metinlerin Derlem Tabanlı İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Armut
,
Esmehan Özer
,
Mehmet Kara
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1253930
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
527
0
FAVORİ
527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Araştırmalarında Geçmişten Günümüze Göz İzleme Tekniği
Yazarlar:
Esmehan Özer
,
Selda Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.844707
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2877
1
FAVORİ
2877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitime Açılan Yeni Bir Pencere: Göz İzleme Tekniği
Yazarlar:
Esmehan Özer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2022.122
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
772
1
FAVORİ
772
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yetkin ve Zayıf Okurların Sıklığı Yüksek Olan Sözcüklere İlk Sabitleme Sürelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esmehan Özer
,
Selda Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.886835
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1077
0
FAVORİ
1077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Göz İzleme Tekniği ile Okuma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esmehan Özer
,
Selda Özdemir
,
Mehmet Kara
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.714158
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2375
1
FAVORİ
2375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Tıp Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Hakemlik
Acta Infologica
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Özel Yetenekli Öğrencilere Okutulan Türkçe Alanı Yardımcı Ders Materyali Kitabındaki Metinlerin Derlem Tabanlı İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Armut
,
Esmehan Özer
,
Mehmet Kara
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1253930
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
527
1
ATIF
0
FAVORİ
527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Araştırmalarında Geçmişten Günümüze Göz İzleme Tekniği
Yazarlar:
Esmehan Özer
,
Selda Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.844707
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2877
1
ATIF
1
FAVORİ
2877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitime Açılan Yeni Bir Pencere: Göz İzleme Tekniği
Yazarlar:
Esmehan Özer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2022.122
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
772
1
ATIF
1
FAVORİ
772
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yetkin ve Zayıf Okurların Sıklığı Yüksek Olan Sözcüklere İlk Sabitleme Sürelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esmehan Özer
,
Selda Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.886835
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1077
1
ATIF
0
FAVORİ
1077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Göz İzleme Tekniği ile Okuma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esmehan Özer
,
Selda Özdemir
,
Mehmet Kara
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.714158
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2375
4
ATIF
1
FAVORİ
2375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat