Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gülistan Yalçın
Doç. Dr.
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Yayın
13
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
32
13
Yayın
9
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
görme engellilerin eğitimi
Kurum
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Türkiye’de Okul Öncesi Kaynaştırma Konusunda Yapılan Araştırmalar Bize Neler Söylüyor?
Yazarlar:
Hatice Bakkaloğlu
,
Betül Yılmaz
,
Nilüfer Altun-könez
,
Gülistan Yalçın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.302031
ATIF
17
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6495
17
ATIF
3
FAVORİ
6495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim ve Sanat Merkezlerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Gülistan Yalçın
, Ulviye Şener Akın,
Adnan Kan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.48174/buaad.42.2
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
734
0
ATIF
1
FAVORİ
734
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Hafif Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Materyal ve Etkinlik Örneği: Deprem
Yazarlar:
Mustafa Kışoğlu
,
Gülistan Yalçın
,
Arzu Doğru
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1410881
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
169
0
FAVORİ
169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Acil Uzaktan Eğitim: Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem Dersi Örneği
Yazarlar:
Onur Emre Kocaöz
,
Gülistan Yalçın
,
Neslihan Ünlüol Ünal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.30561/sinopusd.1358443
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
158
0
FAVORİ
158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOKLU YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ: ANİMASYON DESTEKLİ PAKET PROGRAMIN ETKİLİLİĞİ
Yazarlar:
Onur Emre Kocaöz
,
Gülistan Yalçın
,
Yasin Günlü
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1269829
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
884
0
FAVORİ
884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOKUNSAL MATERYALLERE YÖNELİK ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ VE AİLE GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ: FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Gülistan Yalçın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1064931
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1034
0
FAVORİ
1034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özet yazma stratejisinin okuduğunu anlama becerisi üzerine etkisi: Braille okuyan bir öğrenci ile vaka çalışması
Yazarlar:
Gülistan Yalçın
,
Onur Emre Kocaöz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1052997
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
608
0
FAVORİ
608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim ve Sanat Merkezlerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Gülistan Yalçın
, Ulviye Şener Akın,
Adnan Kan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.48174/buaad.42.2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
734
1
FAVORİ
734
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Tamamlayıcı Akademik Becerileri Gerçekleştirme Düzeyleri ve Tercihlerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Gülistan Yalçın
,
Tuba Tuncer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1148
0
FAVORİ
1148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Çocuğa Sahip Ailelerin Gereksinimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Mehmet Salih Küçüközyiğit
,
Cem Aslan
,
Gülistan Yalçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.833902
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2024
0
FAVORİ
2024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Derslerini Yürüten Akademisyenlerin Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Gülistan Yalçın
,
Cem Aslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.916007
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1118
0
FAVORİ
1118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Total Düzeyde Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Bilgi Veren Metinlerde Dinlediğini Anlama Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Gülistan Yalçın
,
Banu Altunay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.880560
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1315
0
FAVORİ
1315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mentoring Inservice Teachers to Support their Inclusive Science Teaching Practices for Students with Visual Impairment
Yazarlar:
Gülistan Yalçın
,
Tuğba Kamalı Arslantaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.741436
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1107
0
FAVORİ
1107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrenciler İçin Genişletilmiş Çekirdek Müfredat ve Dinleme Becerileri
Yazarlar:
Gülistan Yalçın
,
Banu Altunay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.38122/ased.652550
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5421
0
FAVORİ
5421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okul Öncesi Kaynaştırma Konusunda Yapılan Araştırmalar Bize Neler Söylüyor?
Yazarlar:
Hatice Bakkaloğlu
,
Betül Yılmaz
,
Nilüfer Altun-könez
,
Gülistan Yalçın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.302031
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6495
3
FAVORİ
6495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Language Teaching and Educational Research
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
DOKUNSAL MATERYALLERE YÖNELİK ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ VE AİLE GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ: FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Gülistan Yalçın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1064931
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1034
2
ATIF
0
FAVORİ
1034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özet yazma stratejisinin okuduğunu anlama becerisi üzerine etkisi: Braille okuyan bir öğrenci ile vaka çalışması
Yazarlar:
Gülistan Yalçın
,
Onur Emre Kocaöz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1052997
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
608
1
ATIF
0
FAVORİ
608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Çocuğa Sahip Ailelerin Gereksinimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Mehmet Salih Küçüközyiğit
,
Cem Aslan
,
Gülistan Yalçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.833902
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2024
3
ATIF
0
FAVORİ
2024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Derslerini Yürüten Akademisyenlerin Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Gülistan Yalçın
,
Cem Aslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.916007
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1118
1
ATIF
0
FAVORİ
1118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mentoring Inservice Teachers to Support their Inclusive Science Teaching Practices for Students with Visual Impairment
Yazarlar:
Gülistan Yalçın
,
Tuğba Kamalı Arslantaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.741436
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1107
3
ATIF
0
FAVORİ
1107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrenciler İçin Genişletilmiş Çekirdek Müfredat ve Dinleme Becerileri
Yazarlar:
Gülistan Yalçın
,
Banu Altunay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.38122/ased.652550
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5421
5
ATIF
0
FAVORİ
5421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okul Öncesi Kaynaştırma Konusunda Yapılan Araştırmalar Bize Neler Söylüyor?
Yazarlar:
Hatice Bakkaloğlu
,
Betül Yılmaz
,
Nilüfer Altun-könez
,
Gülistan Yalçın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.302031
ATIF
17
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6495
17
ATIF
3
FAVORİ
6495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat