Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gökhan Arı
Prof. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi
Yayın
8
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
103
8
Yayın
27
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
103
TR Dizin Atıf
0000-0001-7054-2209
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Bursa Uludağ Üniversitesi
Popüler Yayınları
Türkçe Dersi Öğretim Programı’ndaki (Ortaokul) Okuma Kazanımlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Gökhan Arı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.331660
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7575
11
ATIF
1
FAVORİ
7575
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Noktalama İşaretleri ile İlgili Yayımlanan Tezlerin ve Makalelerin İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Arı
,
Gamze Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
172
0
FAVORİ
172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turkish Language Teacher Candidates' Multimodal Literacy Levels and Their Attitudes Towards Information and Communication Technologies
Yazarlar:
Mustafa Serdar Yaşar
,
Gökhan Arı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1382316
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
224
0
FAVORİ
224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Okuryazarlığı Performansı, Motivasyon Kaynakları ve Öğretmen Desteği Arasındaki İlişkiler: PISA 2018 Türkiye Örneklemi
Yazarlar:
Gökhan Arı
,
Mustafa Serdar Yaşar
,
Emre Can
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1212576
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
661
0
FAVORİ
661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarıyla İlgili Yayımlanan Makalelerin İncelenmesi (2014-2018)
Yazarlar:
Gökhan Arı
,
Mustafa Serdar Yaşar
,
Elif İstanbullu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.689343
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3994
0
FAVORİ
3994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Öğretim Programı’ndaki (Ortaokul) Okuma Kazanımlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Gökhan Arı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.331660
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7575
1
FAVORİ
7575
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi (1-8. Sınıflar) Öğretim Programı Okuma Öğrenme Alanındaki Kazanımlarla İlgili Eleştirel Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Gökhan Arı
, Hasan Kağan Keskin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1755
0
FAVORİ
1755
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Readability of Texts Turkish Textbooks in Grades 5
Yazarlar:
Alpaslan Okur
,
Gökhan Arı
, Fatma Ersoyol, Esra Okur
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4434
0
FAVORİ
4434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6, 7, 8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirliği
Yazarlar:
Alpaslan Okur
,
Gökhan Arı
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1562
0
FAVORİ
1562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
İlköğretim Online
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Sakarya University Journal of Education
Alan Editörü
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Kültür Araştırmaları Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Yayınlar
Türkçe Öğretmeni Adaylarıyla İlgili Yayımlanan Makalelerin İncelenmesi (2014-2018)
Yazarlar:
Gökhan Arı
,
Mustafa Serdar Yaşar
,
Elif İstanbullu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.689343
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3994
9
ATIF
0
FAVORİ
3994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Öğretim Programı’ndaki (Ortaokul) Okuma Kazanımlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Gökhan Arı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.331660
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7575
11
ATIF
1
FAVORİ
7575
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat