Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gülten Yıldırım
Dr.
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
5
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
19
5
Yayın
16
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
0000-0002-5806-0802
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Bilişötesi Farkındalık ile Derin ve Yüzeysel Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkilerde Öz Kontrol-Öz Yönetimin Aracı Rolü
Yazarlar:
Sevgi Özgüngör
,
Gülten Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1091840
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1134
0
ATIF
2
FAVORİ
1134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EKONOMİ OKURYAZARI VATANDAŞLIK YETERLİKLERİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR DELPHİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Gülten Yıldırım
,
Cemil Öztürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-835557
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
806
1
ATIF
1
FAVORİ
806
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMLARININ YÜKSEKÖĞRETİM KURULU’NUN YETKİ DEVRİ ÖNCESİNDEKİ DURUMU
Yazarlar:
Gülten Yıldırım
,
Çiğdem Baki Pala
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1446713
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
176
0
FAVORİ
176
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişötesi Farkındalık ile Derin ve Yüzeysel Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkilerde Öz Kontrol-Öz Yönetimin Aracı Rolü
Yazarlar:
Sevgi Özgüngör
,
Gülten Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1091840
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1134
2
FAVORİ
1134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EKONOMİ OKURYAZARI VATANDAŞLIK YETERLİKLERİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR DELPHİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Gülten Yıldırım
,
Cemil Öztürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-835557
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
806
1
FAVORİ
806
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çalıntı Tarihin Öyküsü: Jack Goody'nin Tarih Hırsızlığı Üzerine
Yazarlar:
Gülten Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Osmanlı Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2203
0
FAVORİ
2203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DEMOKRASİ EĞİTİMİ VE OKUL MECLİSLERİ PROJESİNİN UYGULANMASINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Kaya Yılmaz,
Gülten Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3861
0
FAVORİ
3861
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Osmanlı Araştırmaları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Erciyes Journal of Education
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
Yayınlar
EKONOMİ OKURYAZARI VATANDAŞLIK YETERLİKLERİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR DELPHİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Gülten Yıldırım
,
Cemil Öztürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-835557
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
806
1
ATIF
1
FAVORİ
806
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat