Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Said Tortop
Doç. Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
43
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
2
43
Yayın
32
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
0000-0002-0899-4033
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Aile Danışmanlığı
Eğitim Programları ve Öğretim
Öğretim Tasarımı
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Konuşma Engelli Eğitimi
Eğitim Psikolojisi
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Popüler Yayınları
Ebeveynlerin Aşı Tereddüt Düzeylerinin ve Karşıtlık Nedenlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Erhan Aygün
,
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Güncel Pediatri
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6072
0
ATIF
2
FAVORİ
6072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dikkat ve Konsantrasyon Becerileri Geliştirebilme Öz Yeterlilik Ölçeği Çalışması
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
,
Tansu Kübra Kestanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2287
0
ATIF
1
FAVORİ
2287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerde Çoklu Yetenek Gelişiminde Etkili Olabilecek Bir Araç: Bilim Tiyatrosu
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
, Mehmet Fatih Çoşkun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
975
0
ATIF
1
FAVORİ
975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Değerler Eğitimi ve Üstün Yetenekliler
Yazarlar: Bayram Yılmaz,
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2397
0
ATIF
1
FAVORİ
2397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler için Üstün Yetenekliler Eğitimine Yönelik STEM Özyeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
, Vildan Akyıldız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1485
0
ATIF
1
FAVORİ
1485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Examining sports talent in Turkiye from the perspective of Ecological Systems Theory and Matthew Effect
Yazarlar:
Ahmet Temel
,
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: 10.5281/zenodo.14599707
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
33
0
FAVORİ
33
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An examination of the trends in thesis research focused on “Mevlana’s Philosophy and Art” in Turkiye
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal for the Interdisciplinary Art and Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13
0
FAVORİ
13
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Change in education: the role of JEGYS and the quality gap in academic publishing
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
98
0
FAVORİ
98
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Developing of in-service training program for teacher working with gifted learning disabled students
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
,
Gökhan Ilgaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1329220
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
0
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
New fields for gifted youth and the future is in gifted education: Artificial intelligence, space studies, new energy technologies, autonomous cars and flying objects
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
161
0
FAVORİ
161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of EPGBU model proposed for academically gifted student with structural equation model
Yazarlar: Baran Savaş, Derya Göğebakan Yıldız,
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1303383
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
328
0
FAVORİ
328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Trends in gifted education: Evolutionary stages in sequence; Creativity, Giftedness, Entrepreneurship
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
240
0
FAVORİ
240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Editorial and entrepreneurial talents of gifted young scientists who are academic journal owners: problems and suggestions
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
254
0
FAVORİ
254
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gifted youth education and learning from social media, a new concept proposal in education literature: garbage learning
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
253
0
FAVORİ
253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Interview with Hanna David on being the educator and counselor of a gifted child post-pandemic
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
314
0
FAVORİ
314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Is the analysis of the relationship between talent and technology a closed path?
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
213
0
FAVORİ
213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
What should we understand from the concept of gifted young scientists education?
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
242
0
FAVORİ
242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How realistic is the discourse of talent developing school?
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1094472
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
309
0
FAVORİ
309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Special Issue on STEM education studies, Giftedness and Sustainability of Education
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1054493
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
469
0
FAVORİ
469
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
New era for JGEDC: Measures for quality improvement
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
191
0
FAVORİ
191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Talent Development in Developing and Underdeveloped Countries? Or Talent Development in Developed Countries? and In Which Development Period of the Student?
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1054412
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
347
0
FAVORİ
347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sustainability in education after the pandemic
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
313
0
FAVORİ
313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Is gifted education losing its value right now?
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
265
0
FAVORİ
265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Novelties to academia from JEGYS
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.972073
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
253
0
FAVORİ
253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
New era for the JEGYS
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.896197
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
425
0
FAVORİ
425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ebeveynlerin Aşı Tereddüt Düzeylerinin ve Karşıtlık Nedenlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Erhan Aygün
,
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Güncel Pediatri
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6072
2
FAVORİ
6072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN YETENEKLİ VE NORMAL ÖĞRENCİLERİN BENLİK SAYGISI VE BAĞLANMA DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Osman Kartel
,
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2170
0
FAVORİ
2170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler için Üstün Yetenekliler Eğitimine Yönelik STEM Özyeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
, Vildan Akyıldız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1485
1
FAVORİ
1485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Etik İkilemler Karşısındaki Durumları: ÜYÜKEP Programı Örneği
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2847
0
FAVORİ
2847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekliler Ahlak ve Karakter Eğitimi Programı (ÜYAKEP) Modeli
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2010
0
FAVORİ
2010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Değerler Eğitimi ve Üstün Yetenekliler
Yazarlar: Bayram Yılmaz,
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2397
1
FAVORİ
2397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerde Beklenmedik Başarısızlık
Yazarlar: Saadet Yılmaz,
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3057
0
FAVORİ
3057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekliler Eğitimine İlişkin Bilgi Testi Geliştirme ve Algı Ölçeği Adaptasyon Çalışması
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
,
Merve Sarar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3179
0
FAVORİ
3179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dikkat ve Konsantrasyon Becerileri Geliştirebilme Öz Yeterlilik Ölçeği Çalışması
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
,
Tansu Kübra Kestanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2287
1
FAVORİ
2287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler İçin Bilimsel Alan Gezisi Yapmaya Yönelik Öz yeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
, Gözde Uzbilir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
692
0
FAVORİ
692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler İçin Öz-Düzenlemeli Öğretime Yönelik Öz yeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
,
Büşra Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
681
0
FAVORİ
681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerde Çoklu Yetenek Gelişiminde Etkili Olabilecek Bir Araç: Bilim Tiyatrosu
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
, Mehmet Fatih Çoşkun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
975
1
FAVORİ
975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Why Thought Experiments Should Be Used as an Educational Tool to Develop Problem-Solving Skills and Creativity of the Gifted Students?
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
858
0
FAVORİ
858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kitap İncelemesi: Üstün Zekâlılar Eğitiminde Farklılaştırılmış Öğretim Müfredat Farklılaştırma Modelleri
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8312
0
FAVORİ
8312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tecrübe Etkileşimi Vasatında Araştırmalarla Zenginleştirilmiş Uygulamalı (TEVAZU) Üstün Yetenekliler Aile Eğitim Programının Etkililiğinin Araştırılması
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1919
0
FAVORİ
1919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜYÜKEP Bilgisayar Programlama Dersinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Mantıksal Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
0
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Eğitimleri” Seçmeli Dersinin Öğretmen Adaylarına Katkısının İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
, Burcu Ersoy
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
789
0
FAVORİ
789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekliler Üniversite Köprüsü Eğitim Programı’na (ÜYÜKEP) Katılan Üstün Yetenekli Öğrencilerin Sınıf Öğretmenlerinin ÜYÜKEP Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
, Burcu Ersoy
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
988
0
FAVORİ
988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Comparison of Gifted and Non-gifted Students’ Self-regulation Skills for Science Learning
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1463
0
FAVORİ
1463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Effectiveness of the In-service Training Program for the Education of the Academically Gifted students in Turkey: A Case Study
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1135
0
FAVORİ
1135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Perceptions of Candidate Teachers about Concept of the Project
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
615
0
FAVORİ
615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A New Model Program for Academically Gifted Students in Turkey: Overview of the Education Program for the Gifted Students’ Bridge with University (EPGBU)
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1286
0
FAVORİ
1286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meaningful Field Trip in Education of the Renewable Energy Technologies
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1373
0
FAVORİ
1373
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Güncel Pediatri
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal for the Interdisciplinary Art and Education
Journal of Gifted Education and Creativity
Editörlük
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Teknik Editör , Editör , Alan Editörü
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Teknik Editör , Editör
Journal of Gifted Education and Creativity
Teknik Editör , Editör
Psychology Research on Education and Social Sciences
Teknik Editör , Editör
Kurul Üyeliği
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Online Journal of Primary Education
Journal for the Interdisciplinary Art and Education
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Journal of AI
Journal of Health Systems and Policies
Journal of Gifted Education and Creativity
Journal of International Environmental Application and Science
Journal of Metaverse
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Developing of in-service training program for teacher working with gifted learning disabled students
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
,
Gökhan Ilgaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1329220
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
1
ATIF
0
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Novelties to academia from JEGYS
Yazarlar:
Hasan Said Tortop
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.972073
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
253
1
ATIF
0
FAVORİ
253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat