Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasibe Sarı
Dr. Öğr. Üyesi
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
6
6
Yayın
5
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
0000-0002-0451-6034
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Matematik Eğitimi
Kurum
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Factors Affecting Academic Self-efficacy of Syrian Refugee Students: A Path Analysis Model
Yazarlar:
Hasibe Yahsi Sari
,
Selahattin Gelbal
,
Halil Sarı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.702041
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1544
5
ATIF
1
FAVORİ
1544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinamik Geometri Yazılımları Kullanımının Öğrencilerin Başarısına Ve Öğrenmelerin Kalıcılığına Etkileri
Yazarlar:
Hasibe Yahsi Sarı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.879628
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
848
0
ATIF
1
FAVORİ
848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ability Estimation with Polytomous Items in Computerized Multistage Tests
Yazarlar:
Hasibe Yahsi Sarı
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1056079
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
539
0
FAVORİ
539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Scaling the criteria to be considered in determining exam anxiety by pairwise comparison method
Yazarlar:
Hasibe Yahsi Sarı
,
Duygu Anıl
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.960565
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1015
0
FAVORİ
1015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Kernel Equating and Kernel Local Equating in Item Response Theory Observed Score Equating
Yazarlar:
Merve Yıldırım Seheryeli
,
Hasibe Yahsi Sarı
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.900843
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
543
0
FAVORİ
543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinamik Geometri Yazılımları Kullanımının Öğrencilerin Başarısına Ve Öğrenmelerin Kalıcılığına Etkileri
Yazarlar:
Hasibe Yahsi Sarı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.879628
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
848
1
FAVORİ
848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Factors Affecting Academic Self-efficacy of Syrian Refugee Students: A Path Analysis Model
Yazarlar:
Hasibe Yahsi Sari
,
Selahattin Gelbal
,
Halil Sarı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.702041
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1544
1
FAVORİ
1544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Computer Adaptive Multistage Testing: Practical Issues, Challenges and Principles
Yazarlar: Halil İbrahim Sarı,
Hasibe Yahsı-sarı
, Anne Corinne Huggıns-manley
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2241
0
FAVORİ
2241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Editörlük
Research on Education and Psychology
İstatistik Editörü
Hakemlik
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Scaling the criteria to be considered in determining exam anxiety by pairwise comparison method
Yazarlar:
Hasibe Yahsi Sarı
,
Duygu Anıl
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.960565
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1015
1
ATIF
0
FAVORİ
1015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Factors Affecting Academic Self-efficacy of Syrian Refugee Students: A Path Analysis Model
Yazarlar:
Hasibe Yahsi Sari
,
Selahattin Gelbal
,
Halil Sarı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.702041
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1544
5
ATIF
1
FAVORİ
1544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat